Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Akumulator AGM MWL 18-12 12V 18Ah żywotność10-12L

14-06-2015, 11:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik CSEiE
numer aukcji: 5269341615
Miejscowość Piastów
Wyświetleń: 25   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 F.H.U. CSEIE
KONRAD STANISZEWSKI

NIP: 534[zasłonięte]196-29
REGON: 142[zasłonięte]471

ODDZIAŁ HANDLOWY:
Aleje Jerozolimskie 275
05-816 Michałowice

TEL: 505 [zasłonięte] 674

adres mail 

[zasłonięte]@cseie.com.pl
 

    

Przedmiotem sprzedaży jest 

Akumulator AGM MWL 18-12 12V 18Ah żywotność10-12L

Parametry

Model MWL 18-12
Napięcie nominalne 12V
Pojemność nominalna 18Ah
Pojemność dla 20°C 100%
Pojemność dla 0°C 85%
Pojemność dla -15°C 65%
Terminal Śruba z góry M5 (T13)
Projektowana żywotność 10-12 lat
Temperatura pracy -20°C ÷ 50°C               
Max. prąd ładowania 5,7A
Max. prąd rozładowania 195A
Wymiary (dł x szer x wys całk.) 181 x 77 x 167 mm
Waga 5,7 kg



Akumulator jest fabrycznie nowy.


Wystawiam fakturę vat lub paragon

 


!!! UWAGA !!!

 

 

Mega rabaty dla stałych klientów. Wysokość rabatów jest ustalana indywidualnie.

  •  


ZOBACZ POZOSTAŁE MOJE AUKCJE 

 

 
 


    




   
   

   


    
       


 

    Nasza firma zajmuje się sprzedażą artykułów elektrycznych, elektronicznych i elektrotechnicznych. Gwarantujemy szybką i profesjonalną obsługę. Zakupy u nas to przede wszystkim bezpieczeństwo. Klient może być pewny, że zostanie fachowo i miło obsłużony.

    Towary z naszych aukcji są fabrycznie nowe i nieużywane, objęte gwarancją producenta (zazwyczaj 12 - 24 misiące). Na każdy przedmiot wystawiamy Paragon lub Fakturę VAT jako dowód zakupu, która jest jednocześnie podstawą gwarancji.

    DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ U NAS?:

    -Gwarantujemy najszybszą i profesjonalną realizację zamówień. Szybka dostawa towaru prosto do domu kurierami firm DHL, Siódemka, UPS.
    -Gwarantujemy stały kontakt - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem telefonu lub e-maila.
    -Gwarantujemy profesjonalne doradztwo przy zakupie i przy realizacji zamówień.
    -Dokładne, obiektywne opisy aukcji wraz z oryginalnym zdjęciem, rzetelnie prezentujące i opisujące sprzedawany towar.
    -Zakupione u nas produkty są zawsze wysokiej jakości i objęty gwarancją producenta.
    -Zakupione u nas produkty pakowane są bardzo starannie i są profesjonalnie zabezpieczane.

    Proszę zapoznać się z poniższym regulaminem naszego sklepu. Zalicytowanie jest równoznaczne z zaakceptowanie wszelkich zawartych tutaj ustaleń.

    Zgodnie z regulaminem allegro oraz ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.) zalicytowanie jest prawnie wiążące oraz równoznaczne z zaakceptowaniem warunków zawartych w ogólnodostępnej stornie "O mnie" w panelu sprzedawcy.

    Jesteśmy solidną firmą i zawsze wywiązujemy się ze wszystkich zobowiązań.



    LICYTACJA
    Po zalicytowaniu czekam na wpłatę lub informację mailem o wyborze wysyłki za pobraniem .

    Wszelkie ustalenia dotyczące realizacji: zmiana adresu, wystawienia F-VAT itp muszą być wysyłane e-mailem lub podane w tytule przelewu bankowego.



    PŁATNOŚĆ

    POBRANIE:
    W przypadku wyboru wysyłki za pobraniem należy poinformować nas o tym mailem. W tytule maila zawsze proszę wpisywać "POBRANIE" - przyśpieszy to identyfikacje i wysyłkę towaru.

    WPŁATA NA KONTO :
    Wszelkie informacje potrzebne do dokonania wpłaty otrzymasz w mailu wysłany zaraz po zakończeniu aukcji.

    Dokonując wpłaty w tytule Z A W S Z E wpisuj swój nick z allegro / numer aukcji !

    Brak tej informacji może opóźnić wysyłkę towaru, a czasem zupełnie uniemożliwić identyfikację wpłacającego.

    Ze względu na procedury bankowe i czas realizacji polecenia przelewu wpływ należności na konto może się wahać od 24 do 96 godzin ( dni robocze ) od momentu zlecenia, na co nie mamy wpływu.

    Od momentu zakupu oczekujemy 7 dni na dokonanie płatności, po upływie tego terminu zastrzegamy sobie prawo do ponownego wystawienia sprzedanego przedmiotu oraz rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji od allegro - jej ukończenie skutkuje udzieleniem ostrzeżenia kupującemu przez serwis allegro lub zawieszeniem konta użytkownika.



    MAILE I PYTANIA
    Odpisując na maila używaj funkcji "odpowiedz" tak aby w treści wiadomości znalazła się poprzednia korespondencja, ułatwi i przyśpieszy to odpowiedz.

    Wysyłając wiadomość dotyczącą szczegółów zamówienia (kolor, rozmiar, zmiana adresu itp) pamiętaj by te informacje znajdowały się na początku wiadomości i były łatwo widoczne.



    KOSZTY WYSYŁKI
    Koszty wysyłki są podane w aukcji.

    Jeśli zakupili państwo przedmioty na kilku aukcjach, to zostaną one wysłane w jednej przesyłce gdy płatność za wszystkie przedmioty zostanie wykonana jednocześnie.



    WYSYŁKA TOWARÓW
    Przesyłki wysyłamy tylko po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub otrzymaniu maila o pobraniu.

    Wszystkie zaksięgowane przelewy oraz maile z pobraniami otrzymane do godz 10:00 rano wysyłamy tego samego dnia roboczego. Przelewy oraz maile otrzymane po tym czasie wysyłamy następnego dnia roboczego.

    W wyniku zaistnienia różnych nieprzewidzianych okoliczności: awarie systemów bankowych , serwisu allegro , braki w dostawie prądu, wyjazdy służbowe oraz nadmierna ilość zamówień, czas realizacji może ulec wydłużeniu. W wyjątkowych okolicznościach zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru do 96 godzin od zaksięgowania wpłaty.

    Kurier dostarcza paczki w godzinach od 8 do 17 - dostarczenie paczki poza tymi godzinami lub na wyznaczoną godzinę podlega dodatkowej opłacie.

    Najczęściej kurier dostarcza przesyłki do 24 godzin od nadania - co nie jest regułą . Kurier ma prawo dostarczyć przesyłkę do 7 dni od momentu nadania. Proszę pamiętać, że kurier nie pracuje w weekend.

    Towar wysyłamy nastopnego dnia od zaksięgowania przelewu.

    Jeśli towar mam być wysłać pod inny adres niż podany w allegro, proszę o informację zaraz po zalicytowaniu.

    Adres do wysyłki proszę podawać tyko wtedy, gdy jest inny niż w allegro.



    TOWAR
    Zawsze licytujesz towar który znajduje się na aukcji.

    Zdjęcia przedstawiają licytowany towar oraz kolorystykę.

    Może zaistnieć sytuacja, że zakupiony towar lub wybrany kolor może być niedostępny. W takiej sytuacji bezzwłocznie kontaktujemy się z kupującym i proponujemy możliwe rozwiązania. W przypadku braku możliwości zrealizowania transakcji wszelkie dokonane przez kupującego wpłaty na poczet zakupu zostaną zwrócone.



    OPÓŹNIENIA W DORĘCZANIU
    Momentem nadania od nas paczki jest moment poinformowania o wysyłce od tego momenty należy liczyć czas dostarczenia.

    Jeśli przesyłka nie dotarła, minęło kilka dni a masz pewność że ją wysłałem nie panikuj!

    Jeśli zapłaciłeś za przesyłkę Kurierem - po kontakcie z nami otrzymasz numer listu przewozowego - na stronie kuriera zawsze możesz sprawdzić status przesyłki.



    REKLAMACJE
    Wszelkie zgłoszenie reklamacyjne proszę zgłaszać pod adresem mailowym: [zasłonięte]@cseie.com.pl

    Jeśli towar nie spełnia twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 10 dni od zakupu, pod warunkiem, że nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu.

    Reklamacje są realizowane wyłącznie na podstawie dowodu zakupu.

    Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki będą przyjmowane wyłącznie wraz z załączonym PROTOKOŁEM SZKODY spisanym z przewoźnikiem dostarczającym paczkę!

    Reklamacje proszę zgłaszać mailowo wraz ze skanem dokumentu zakupu oraz opisem wady ( zdjęcia )

    Jeśli odbierasz paczkę od kuriera i widać , że jest uszkodzona ( widoczne uszkodzenie przedmiotu w przesyłce ) to proszę jej nie przyjmować , spisać odmowę przyjęcia oraz protokół szkody.

    Odsyłając do nas towar proszę sporządzić uzasadnienie zwrotu i umieścić je w przesyłce. Nieopisane zwroty opóźnią realizację reklamacji lub nawet ją uniemożliwią.

    Proszę nie odsyłać do nas towaru za pobraniem, ze względu na bezgotówkowy obrót nie mamy możliwości odebrania takiej paczki.

    Okres gwarancji rozpoczyna się od daty sprzedaży widniejącej na dowodzie zakupu. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby sprzedawcy. Koszt dostarczenia sprzętu oraz wynikające z niego ryzyko ponosi nabywca. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu do firmy w okresie gwarancji wraz z dowodem zakupu.

    Gwarancja nie obejmuje: -uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, -uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji.-uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji

    Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku utraty dowodu zakupu oraz w przypadku wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego."

    Aby zareklamować produkt, należy najpierw wysłać zgłoszenie reklamacyjne na e-maila : [zasłonięte]@cseie.com.pl - otrzymasz dalsze wskazówki

    Towar powinien być zapakowany tak, aby wykluczyć możliwość uszkodzenia. Wewnątrz przesyłki powinien się znajdować opis usterki i dowód zakupu.

    Masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w okresie 10 dni od jego otrzymania. Towar musi być w komplecie ze wszystkim, co zostało oryginalnie dodane. Należy również dołączyć oryginał dowodu zakupu. W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru do 30 kg, klient wysyła towar na swój koszt. Zarówno zasadniczy produkt, jak i wszystko, co było dodane do kompletu nie może nosić śladów użytkowania.

    Aby zwrócić towar należy  najpierw wysłać e-maila na adres: [zasłonięte]@cseie.com.pl - otrzymasz dalsze wskazówki. Opakowanie musi zapewniać bezpieczny transport, gdyż w przypadku zniszczenia towaru w transporcie, nie możemy go przyjąć do zwrotu. W takim wypadku przesyłka zostaje odesłana z powrotem do kupującego po pokryciu kosztu wysyłki. Po otrzymaniu sprawnego i nieuszkodzonego mechanicznie towaru wraz z oryginalnym dowodem zakupu, zostanie wykonany przelew kwoty odpowiadającej cenie towaru z momentu zakupu na wskazane przez kupującego konto. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.



    Zwrot towaru.

    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. oochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodęwyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.),konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podaniaprzyczyny, w terminie 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.

    Warunki jakie muszą być spełnione,aby przedmiot mógł zostać zwrócony:
            Dostarczenie produktu kompletnego, nieuszkodzonego, bez widocznych śladów jego użytkowania (nie może być używany)
            Przedmiot musi być zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie.
            W przesyłce musi znajdować się oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura)
            Do przesyłki należy dołączyć oryginał pisma (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu,

  
    Uwagi dotyczące zwrotu towaru.
        W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony. W przypadku "darmowej wysyłki", faktyczny koszt wysyłki ponoszony przez CSEiE jest przenoszony na Klienta wg. pełnych stawek transportowych.

    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkiekoszty wyżej wymienionych procedury pokrywa Klient.


    KOMENTARZE
    Jako sprzedający zawsze wystawiam komentarz jako drugi. Po otrzymaniu przesyłki proszę o wystawienie odpowiedniego komentarza. Jest to dla mnie potwierdzenie, że przesyłka dotarła i wszystko jest w porządku.

    Z uwagi na bardzo wielki zakres obowiązków komentarze zwrotne wystawiam raz w miesiącu - proszę nie pisać maili z prośbą o komentarz.

    Jeśli coś jest nie tak, lub coś pokręciłem ( nikt nie jest nieomylny) zanim wystawisz negatyw napisz do mnie. Postaramy się naprawić nasze pomyłki.



    AKTY PRAWNE
    Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - sprzedawca powinien wywiązać się z umowy najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu zamówienia. Jeżeli jednak nie może on zapewnić, że przedmiot świadczenia jest dostępny, powinien o tym poinformować i zwrócić ewentualnie otrzymaną kwotę w terminie do 30 dni.