Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa:
11zł
Przesyłka kurierska:
11zł
Przesyłka pobraniowa:
16zł
Przy zamówieniu powyżej 150zł :
0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl
Aktywnośc marketingowa
Małych i średnich przedsiębiorstw
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu. Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw
Informacje dodatkowe
Wydawca |
Wydawnictwo Poltext Sp. z o.o. |
Autor |
Stanisław Ślusarczyk |
Nr wydania |
1 |
SKU |
--- |
Kod KSI |
PLTX-0125/1 |
Rok |
2011 |
Waga |
0.33 |
Ilość stron |
208 |
ISBN 13 |
978[zasłonięte][zasłonięte]56118 |
ISBN 10 |
--- |
Język |
polski |
Tom |
--- |
Seria |
--- |
Oprawa |
miękka |
Cena detaliczna: 28.48zł
Nasza cena: 23.64zł
Copyright © 2
[zasłonięte]009-20 Colorful Media