Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aktywnośc marketingowa - Małych i średnich prze

28-02-2012, 14:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.64 zł     
Użytkownik Studentmaks
numer aukcji: 2069283173
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 12:57:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

studentmaks.pl - księgarnia internetowa
Księgarnia Studentmaks
[zasłonięte]@studentmaks.pl
tel. 61 [zasłonięte] 11 61[zasłonięte]847 56
fax. 61[zasłonięte]833-63 wew. 24

Właściciel księgarni:
Colorful Media s.c.
ul. Lednicka 23
60-413 Poznań
NIP 781 [zasłonięte] 69
www.colorfulmedia.pl

Numery ewidencyjne:
wpis pod nr 21234/2003/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
wpis pod nr 17130/2001/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa: 11zł Przesyłka kurierska: 11zł Przesyłka pobraniowa: 16zł Przy zamówieniu powyżej 150zł : 0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl

Aktywnośc marketingowa

Małych i średnich przedsiębiorstw

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu. Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw

Informacje dodatkowe

Wydawca Wydawnictwo Poltext Sp. z o.o.
Autor Stanisław Ślusarczyk
Nr wydania 1
SKU ---
Kod KSI PLTX-0125/1
Rok 2011
Waga 0.33
Ilość stron 208
ISBN 13 978[zasłonięte][zasłonięte]56118
ISBN 10 ---
Język polski
Tom ---
Seria ---
Oprawa miękka
Copyright © 2[zasłonięte]009-20 Colorful Media