"Aktywność ruchowa z piłką w doskonaleniu wybranych właściwości osobowościowych ucznia. Metodyka ćwiczeń, zabaw i gier z piłką"Tadeusz Rzepa (red.)
Wydawnictwo AWF Wrocław 2005. Wyd. 4. Format B5, ojętość 164 str.
Książka jest przeznaczona dla studentów, nauczycieli i osób, dla których aktywność ruchowa nie stanowi jedynie obszaru oddziaływań fizycznych, a staje się świadomym czynnikiem wykorzystywanym w rozpoznawaniu i kształtowaniu właściwości osobowościowych czy społecznych.Zaproponowane przez autorów ćwiczenia, gry i zabawy dzięki umiejętnemu wykorzystaniu w czasie lekcji wychowania fizycznego lub treningów, mogą stać się istotne w przygotowaniu nie tylko do aktywności ruchowej, ale i życia w społeczeństwie.
SPIS TREŚCI
- Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką jako środek realizacji funkcji szkolnej kultury fizycznej (Zbigniew Naglak) - Wybrane osobowościowe dyspozycje do zawodu nauczyciela (Krystyna Węgłowska-Rzepa).- Ćwiczenia, zabawy i gry z piłkąjako istotna część procesu wychowania (Andrzej Rokita) - Hedonizm w ćwiczeniach, zabawach i grach z piłką (Krzysztof Kałużny) Gry, zabawy i ćwiczenia z piłką jako środek doskonalenia umiejętności decyzyjnych ucznia (Tadeusz Rzepa) - Przykładowe konspekty ćwiczeń, zabaw i gier z piłką kształtujących umiejętności decyzyjne (Joanna Maciaszek) .- Wykorzystanie ćwiczeń, zabaw i gier z piłką do wzmacniania poczucia własnej wartości ucznia (Andrzej Dudkowski) .- Przykładowe konspekty ćwiczeń, zabaw i gier z piłką wzmacniających poczucie własnej wartości ucznia (Andrzej Dudkowski) - Wykorzystanie ćwiczeń, zabaw i gier z piłką do kształtowania umiejętności asertywnych ucznia (Tadeusz Rzepa) - Przykładowe konspekty ćwiczeń, zabaw i gier z piłką kształtujących zachowania asertywnc (Maciej Majorowski) - Wykorzystanie ćwiczeń, zabaw i gier z piłką do rozwijania empatii u ucznia (Anna Kuczyńska) - Przykładowe konspekty ćwiczeń, zabaw i gier z piłką rozwijających empatię u ucznia (Anna Kuczyńska) .- Wartość biologiczna ćwiczeń, zabaw i gier z piłką (Joanna Maciaszek) - Ćwiczenia, zabawy i gry z piłkąjako środek redukujący lub wywołujący reakcje stresowe (Krzysztof Kałużny) - Budowa lekcji wychowania fizycznego z wykorzystaniem ćwiczeń, zabaw i gier z piłką (Andrzej Dudkowski, Tadeusz Rzepa) .- Formy dydaktyczne w ćwiczeniach, zabawach i grach z piłką (Krzysztof Kałużny) - O przygotowaniu uczniów do uczestnictwa w widowisku sportowym (Tadeusz Rzepa) - Piśmiennictwo .
W przypadku zakupu kilku pozycji na moich aukcjach proszę o kontakt. Podam łączne koszty przesyłki.
Zapraszam na inne moje aukcje !!!