warunki:
- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
- jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk [KSIĄŻKA]
Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw
autor: Stanisław Ślusarczyk
rok wydania: 2011
nośnik: KSIĄŻKA
okładka: broszurowa
ilość stron: 208
ISBN: [zasłonięte]978-8361-189-2
wymiary: 16 x 23 cm
Opis
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.Stanisław Ślusarczyk - prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową "Niscon-too" specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowanyprzez PARP.Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski(z recenzji)
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
Dane kontaktowe
email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00
UWAGA!
Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|