Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aktywna edukacja w przedszkolu i szkole Teoria

16-11-2014, 17:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 4710274916
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-11-2014 16:16:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Aktywna edukacja w przedszkolu i szkole Teoria i praktyka

      Aktywna edukacja w przedszkolu i szkole Teoria

       

      Autor
      Hanna Krauze-Sikorska i Kinga Kuszak
      Opis

      Wydawnictwo WSPiA
      ISBN[zasłonięte]978-83038-12-3
      Poznań 2010, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 344 str., oprawa miękka

      Opublikowany w 1972 roku Raport Faure'a Uczyć się, aby być, zarysowując program edukacyjny oparty na idei "człowieka integralnego", stanowiącego jedność intelektualną, emocjonalną, moralną, podkreślał zaufanie do twórczego potencjału każdej jednostki, obejmującego także wysiłek tworzenia własnej osobowości, realizacji potrzeb i możliwości, bo tylko człowiek w pełni aktywny może być odpowiedzialny za własną egzystencję. Cel ten może być osiągnięty, gdy stworzone zostaną warunki wspierające rozwój człowieka tak, aby nie musiał on martwić się zachodzącymi zmianami, bo potrafi im sprostać. Taka edukacja musi przebiegać w atmosferze pobudzającej do autentycznej aktywności [...].

      Praca, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z trzech części – ich tytuły nie tylko wskazują, jaki obszar zagadnień stanowi podstawę zainteresowań autorów, ale również systematyzują problematykę – bazę stanowią teoretyczne podstawy aktywności dorosłego i dziecka pozwalające tworzyć "pola wspólnych zainteresowań", po to, by skutecznie poszukiwać rozwiązań odpowiadających na pytanie: "jak uczyć się aktywnie i jakie strategie tworzyć w procesie nauczania, by uczenie się było efektywne, a dziecko doświadczało radości i sukcesu?". Podczas jej tworzenia przyświecała nam idea wyrażona przez Habrat Inyat Khan – "dziecku nigdy nie powinno się dawać zabawki, która nie ma na celu spełnienia jakiegoś zadania ani też stawiać przed nim zadania, które nie ma znaczenia. Nic, co robi się z dzieckiem, nie powinno być bezcelowe. W przeciwnym razie jego życie będzie bezcelowe". W książce, którą oddajemy do rąk Czytelnika, postulujemy realizację tej idei celowości działań podejmowanych przez dziecko, na rzecz dziecka i wspólnie z dzieckiem.

      Spis Treści

      Wstęp
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak

      I. Aktywność dziecka, rodzica i nauczyciela jako warunek efektywnego
      procesu uczenia się, wychowania i nauczania – dylematy i wyzwania
      współczesnej edukacji
      Wprowadzenie
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak
      Dziecko jako homo creator. Podmiotowe i sytuacyjne determinanty aktywności
      twórczej dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa
      Hanna Krauze-Sikorska
      Aktywny rodzic – aktywne dziecko. W jaki sposób komunikacja w rodzinie
      sprzyja aktywności dziecka?
      Kinga Kuszak
      Twórczy nauczyciel – twórczy uczeń
      Grażyna Rura
      Środowisko lokalne w procesie edukacji dzieci i młodzieży
      Anna Basińska
      Dziecko w środowisku rówieśników
      Halina Sowińska

      II. Jak uczyć się i nauczać aktywnie?
      Wprowadzenie
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak
      Znaczenie zmysłowego postrzegania świata w procesie uczenia się
      Hanna Krauze-Sikorska
      Znane techniki – nowe rozwiązania
      Grażyna Rura
      Rodzic i dziecko – wspólna przestrzeń edukacyjna
      Kinga Kuszak
      Edukacja aktywnych zainteresowań – wielkie wyzwanie, jeszcze większe
      dylematy
      Michał Klichowski

      III. Aktywne uczenie się i nauczanie – wybrane propozycje rozwiązań
      praktycznych
      Wprowadzenie
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak
      Twórcza wizualizacja w procesie tworzenia nowej jakości uczenia się dziecka
      w okresie średniego i późnego dzieciństwa
      Hanna Krauze-Sikorska
      Mnemotechniki – jak nauczyć dziecko w wieku wczesnoszkolnym uczyć się
      efektywnie
      Anna Basińska, Klaudia Mikołajczyk
      Uczenie się i nauczanie matematyki – od dziecięcej ciekawości do rozwijania
      zainteresowań matematycznych
      Olga Kopienka
      Nowoczesne media w edukacji dziecka
      Michał Klichowski
      Bajka i baśń jako źródło nowych doznań edukacyjnych
      Grażyna Rura
      Gry dramatyczne – uczymy dziecko poznawać samego siebie
      Kinga Kuszak
      Synektyka w praktyce z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym
      Agata Gajos
      Aktywne działanie przez ruch, czyli jak wykorzystać taniec i jogę w pracy
      edukacyjnej z dzieckiem
      Joanna Jakubik-Hajdukiewicz
      Aktywna percepcja elementów dzieła muzycznego w propedeutycznej
      edukacji muzycznej
      Katarzyna Wojciechowska
      Muzyczne inspiracje w pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym
      Ewa Woźniczka

      Zakończenie
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak
      Słownik najważniejszych pojęć
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak
      Bibliografia
      Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak  

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: