Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aktywa niematerialne jako źródło... [nowa]

15-05-2014, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4245176664
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-06-2014 21:09:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku
Monika Klimontowicz

Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-593-5
  • liczba stron: 260
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Opis

    Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki działające w Polsce poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekście dostrzegają znaczenie aktywów niematerialnych, choć ciągle nie wykorzystują ich skutecznie.
    Autorka przeprowadziła gruntowną analizę źródeł przewagi konkurencyjnej banków oraz struktury kapitału intelektualnego. W oparciu o badania empiryczne i studia literaturowe wskazuje źródła dotychczasowych problemów i formułuje postulaty w zakresie skutecznego wykorzystania aktywów niematerialnych w procesie budowy przewagi konkurencyjnej banku. Celem zaproponowanych w książce działań jest przekształcenie banku w instytucję dobrze znającą i rozumiejącą swoich klientów, która nie tylko potrafi dostarczać im wartości i sprostać ich oczekiwaniom, ale równocześnie jest w stanie zbudować silną pozycję rynkową przekładającą się na wysoką zyskowność działania.
    Książka może być wartościową lekturą dla studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych, a także źródłem zobiektywizowanej wiedzy i cennych inspiracji dla pracowników banków i innych instytucji finansowych.

    Spis treści:
    Wstęp 5
    Rozdział 1
    Konkurencyjność banku i czynniki wpływające na jej poziom 9
    1.1. Konkurencja w sektorze bankowym a konkurencyjność banku 9
    1.1.1. Konkurencja - ujęcie teoretyczne 9
    1.1.2. Konkurencja w sektorze bankowym i problem jej pomiaru 12
    1.1.3. Konkurencja w sektorze bankowym w Polsce - próba oceny 17
    1.1.4. Konkurencyjność banku - istota i cechy 24
    1.2. Przewaga konkurencyjna jako efekt konkurencyjności 30
    1.2.1. Rodzaje przewagi konkurencyjnej i warunki jej trwałości 30
    1.2.2. Modele budowy przewagi konkurencyjnej 35
    1.2.2.1. Podejście rynkowe 36
    1.2.2.2. Podejście zasobowe 39
    1.2.2.3. Podejście zintegrowane 42
    1.3. Pozycja konkurencyjna jako rezultat procesu konkurowania 46
    1.3.1. Istota i miary pozycji konkurencyjnej 46
    1.3.2. Ocena pozycji konkurencyjnej 49
    1.3.2.1. Podmioty oceniające pozycję konkurencyjną 49
    1.3.2.2. Sposób oceny pozycji konkurencyjnej 52
    1.4. Strategia jako narzędzie osiągania pozycji konkurencyjnej 53
    Rozdział 2
    Znaczenie aktywów niematerialnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej banku 65
    2.1. Źródła trwałej przewagi konkurencyjnej banku 65
    2.2. Aktywa niematerialne - systematyka i wycena 71
    2.2.1. Pojęcie i klasyfikacja aktywów niematerialnych 72
    2.2.2. Metody wyceny aktywów niematerialnych 79
    2.3. Rola aktywów niematerialnych w tworzeniu przewagi konkurencyjnej banku 91
    2.3.1. Identyfikacja aktywów niematerialnych banku 91
    2.3.2. Aktywa ludzkie 95
    2.3.3. Aktywa rynkowe 105
    2.3.4. Aktywa organizacyjne 115
    2.3.5. Aktywa innowacyjne 123
    Rozdział 3
    Wykorzystanie aktywów niematerialnych w wybranych bankach - wyniki badań 133
    3.1. Zakres podjętych badań empirycznych 133
    3.1.1. Metodologia badań empirycznych 134
    3.1.2. Charakterystyka próby 137
    3.2. Konkurencja w sektorze bankowym i źródła przewagi konkurencyjnej w opinii bankow i ich klientow 144
    3.2.1. Otoczenie konkurencyjne banku 144
    3.2.2. Czynniki konkurencyjności banku 151
    3.3. Rola aktywów niematerialnych w budowaniu konkurencyjności banku 159
    3.3.1. Znaczenie poszczególnych kategorii aktywów dla banków 159
    3.3.2. Znaczenie aktywów niematerialnych dla klientów banków 173
    Rozdział 4
    Kierunki zwiększania konkurencyjności banku z wykorzystaniem aktywów niematerialnych 181
    4.1. Ocena umiejętności wykorzystania aktywów niematerialnych przez banki 181
    4.2. Postulaty w zakresie skutecznego wykorzystania aktywów niematerialnych banku 187
    4.3. Postulaty w zakresie zarządzania aktywami niematerialnymi banku 196
    Zakończenie 203
    Bibliografia 209
    Spis rysunków 221
    Spis tabel 225
    Spis załączników 229
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa