|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Aksjologia życia
publicznego Pietrzak Edyta, Szczepanik Renata, Zaorski-Sikora
Łukasz
Wydawnictwo: Akademia
humanistyczno-ekonomiczna ISBN:
[zasłonięte]978-8305-547-5 Format: 14.5x20.5cm Ilość stron:
308 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011 r. Opis: Współcześnie
nauka postaw obywatelskich utożsamiana jest głównie z zaangażowaniem
w działalność społeczną oraz kształtowaniem społecznej tożsamości.
[...] jako konieczne jawi się dzisiaj budowanie określonego etosu -
zbioru normatywnych i poznawczych cech oraz dyspozycji jednostek
przy jednoczesnym podkreśleniu aktywnego aspektu bycia obywatelem.
Autorzy podjęli się próby wykazania, że mimo zmieniającej się
rzeczywistości zasadnicze wartości stanowiące o funkcjonowaniu
społecznym człowieka są trwałe. Zagadnienie to ma szczególne
znaczenie, kiedy analizie poddawane jest życie obywatelskie. [...]
Cele wychowania obywatelskiego koncentrują się na wyposażaniu ucznia
w wiadomości, wyrabianiu umiejętności i kształtowaniu postaw,
natomiast sfera wartości jest w nich bagatelizowana. W konsekwencji
tak przygotowany „młody obywatel” posiada wiedzę dotyczącą formalno
– prawnych aspektów życia w społeczeństwie demokratycznym, natomiast
nie czuje potrzeby zaangażowania w nie. Jednakże nawet rozległa
wiedza zdobyta w procesie kształcenia szkolnego nie przekłada się
wprost na wysoki stopień aktywności obywatelskiej uczniów.
|
|