ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]54513 |
Wymiar: |
16.0x23.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
350 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,55 kg |
Indeks: |
561[zasłonięte]01970KS |
Rok wydania: |
2009 |
Wydawca: |
Aspra |
Autor: |
Karwat Mirosław |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Mechanizmy tu przedstawiane usytuowane są na styku dziedziny badań socjologii, psychologii, etyki, prakseologii, socjotechniki, marketingu i PR. Jeśli czytelnik dostrzeże znaczenie ich splatania się dla życia publicznego, kultury politycznej, to nie zdziwi go, że kodyfikacji podjął się politolog. Jednak nie jest to książka tylko dla polityków i politologów.
Dla nich też - gdyż muszą zrozumieć, jak silne są związki i analogie między relacjami i strukturami z życia codziennego ludzi, nawet intymnego, ze sfery stosunków rodzinnych, towarzyskich, sąsiedzkich, pracowniczych a formami oddziaływania publicznego. Już lepiej rozumieją i politycy, i politolodzy, analogię między teatrem a "sceną polityczną". A zaraźliwa fascynacja marketingiem i PR sprawia, iż niektórzy przestają już się zastanawiać, "ile jest polityki w polityce", tak bardzo wymogi spektaklu, gadżety i rekwizyty zaprzężone do walki o "wizerunek" przesłoniły im treść społeczną tej działalności.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.