Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Akceptacja nowych produktów żywnościowych SGGW

09-02-2014, 14:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 3932235118
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-02-2014 13:57:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos

Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania
Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania
Jeżewska-Zychowicz Marzena, Jeznach Maria, Kosicka-Gębska Małgorzata
wydawnictwo: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58340
data wydania: 2012
stron: 160
format: B5, oprawa miękka
20.00
*cena z VAT

SPIS TREŚCI

Wstęp ... 5

I. Innowacje i innowacyjność na rynku żywnościowym ... 8
1. Istota innowacji i innowacyjności ... 8
2. Klasyfikacja innowacji ... 11
3. Czynniki determinujące innowacyjność i wprowadzanie innowacji ... 13
3.1. Uwarunkowania związane z funkcjonowaniem gospodarki i przedsiębiorstw ... 14
3.2. Wpływ konsumenta na powstawanie produktów innowacyjnych ... 16
4. Etapy procesu innowacyjnego ... 19
5. Wybrane metody mierzenia innowacyjności przedsiębiorstw ... 19
6. Innowacyjność polskiej gospodarki i przedsiębiorstw na tle innych krajów europejskich ... 21

II. Uwarunkowania akceptacji nowych produktów żywnościowych ... 28
1. Czynniki związane z produktem ... 292. Społeczne zaufanie i normy ... 32
3. Cechy osoby adoptującej innowację ... 35
3.1. Zmienne psychologiczne ... 35
3.2. Zmienne demograficzno-społeczne ... 37
3.3. Zmienne psycho-społeczne ... 38

III. Konsument wobec produktów żywnościowych o obniżonej zawartości składników ... 411. Poglądy konsumentów dotyczące obniżania zawartości składników ... 43
2. Gotowość do spożywania żywności o obniżonej zawartości składników i jej uwarunkowania ... 47
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności o obniżonej zawartości składników ... 53
4. Postawy względem żywności light a poglądy i zachowania konsumentów ... 62
5. Akceptacja żywności o obniżonej zawartości tłuszczu, cukru i soli ... 67

IV. Konsument wobec produktów żywnościowych wzbogaconych w składniki ... 71
1. Poglądy konsumentów dotyczące wzbogacania żywności ... 74
2. Gotowość do spożywania żywości wzbogaconej ... 77
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności wzbogaconej ... 81

V. Modyfikacje genetyczne żywności a jej akceptacja ... 89

VI. Wpływ technologii wytwarzania na akceptację innowacyjnego produktu ... 105

VII. Segmentacja i typologia konsumentów na rynku żywności ... 116
1. Segmentacja rynku ... 116
2. Typologia konsumentów ... 117
3. Typologie konsumentów na rynku żywności ... 122

VIII. Akceptacja innowacyjnych produktów żywnościowych z uwzględnieniem segmentacji konsumentów ... 128

Podsumowanie ... 141
Literatura ... 145
Summary ... 160

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos