"Inwestycja, która daje zysk"
Agrowłóknina biała chroni rośliny przed:
przymrozkami i niskimi temperaturami,
silnymi wiatrami,
zbyt szybką utratą wody glebowej,
uszkodzeniami przez gradobicie,
zanieczyszczeniem pyłami,
szkodliwymi owadami,
gryzoniami i ptakami,
Dzięki tym właściwościom, a zwłaszcza temperaturze powietrza i gleby wyższej o kilka stopni pod okrywą, stosowanie agrowłóknin pozwala na zapewnienie roślinom lepszych warunków wzrostu nawet przy przyspieszonych terminach siewu, a co za tym idzie - wcześniejsze i wyższe plony.
Agrowłóknina biała 50g/m2:służy do zimowego osłaniania roślin zimujących w gruncie(róże, rododendrony, iglaki, winorośle, wrzośce, magnolie itp.)
Nie wolno okrywać roślin zimozielonych czarną folią,ponieważ rośliny i krzewy te wymagają światła i wentylacji.
Osłona jest bardzo potrzebna w bezśnieżne zimy, kiedy rośliny pozbawione są ochronnej warstwy śniegu.
W uprawach gruntowych agrowłókninę białą można stosować do osłaniania zimującej pietruszki, porów, marchwi oraz roślin o słabej mrozoodporności.
Silne podmuchy mroźnego wiatru stanowią duże niebezpieczeństwo - wiatr powoduje intensywne parowanie wody z liści i igieł. Rośliny zaczynają wysychać ponieważ nie są w stanie pobrać dostatecznej ilości wody z zamarzniętej gleby. Z tego powodu igły u iglaków schną na mrozie, a na wiosnę są w bardzo złej kondycji. Większość z w/w roślin stopniowo się regeneruje, potrzeba im jednak kilku miesięcy zanim nabiorą ładnego wyglądu. Nie wolno okrywać roślin zimozielonych czasną folią, ponieważ rośliny te wymagają światła, osłona nie powinna być całkowicie szczelna, gdyż konieczna jest wentylacja.
Ochronne działanie włóknin spotęgowane jest przez wodę w szczelinach włókniny, która zamarzając tworzy dość szczelną powłokę. Osłona zimowa jest szczególnie przydatna w bezśnieżnej zimy, kiedy rośliny pozbawione są ochronnej warstwy śniegu. W uprawach gruntowych osłony zimowej znajdują zastosowanie do osłaniania zimującej pietruszki, porów, szpinaku oraz roślin ozdobnych o ograniczonej mrozoodporności.
W OFERCIE DOSTĘPNE RÓŻNE GRAMATURY BIAŁYCH AGROWŁÓKNIN ORAZ KAPTURY OCHRONNE ZIMOWE
[zasłonięte]@bajecznyogrod.pl
Zastanawiasz się nad wyborem produktu?
ZADZWOŃ ! DORADZIMY !
Pomoc techniczna (informacje na temat produktów):
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Anna: +48 [zasłonięte]-768-800,
Grażyna: +48 [zasłonięte]-768-900,
Marta: +48 [zasłonięte]-768-444
Joanna: +48 [zasłonięte]-768-300,
Edyta: +48 [zasłonięte]-053-321,
Agnieszka: +48 [zasłonięte]-300-491
Dyżur telefoniczny w godzinach 16.00 - 21.00 od poniedziałku do piątku: +48 [zasłonięte]-053-324
10.00 - 21.00 sobota i niedziela
Obsługa zamówień (wysyłka, biuro):
+48 [zasłonięte]-300-481, +48 [zasłonięte]-300-482
w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku
Fax: +48 52[zasłonięte]371-20
Odbiór osobisty:
GardenFlora Home&Garden
85-741 Bydgoszcz, ul. Fabryczna 13
(brama wjazdowa na wysokości czterech flag reklamowych Galerii Pomorskiej)
- zobacz lokalizację
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na aukcji,
Jednocześnie informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na konto
(w bardzo rzadkich przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy telefonicznie lub mailowo)
Towar wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska - poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą być:
- list przewozowy - dokument potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i zabezpieczone.
Wszelkie reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść kupującego !!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE SKLEPY ALLEGRO
www_trawnik24_pl BajecznyOgrod_pl gardenflora_pl
Pozdrawiamy
Zespół GardenFlora Group
Wykorzystanie zdjęć i opisów bez zgody będzie traktowane jako nielegalne i pociągnie za sobą odpowiedzialność prawną . USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r o prawie autorskim i prawach pokrewnych DZIENNIK USTAW Nr 24, poz. 83
AOBJZ