Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AGRICOLA GRA SYMULACYJNO EKONOMICZNA PL

22-09-2014, 14:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 142.95 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 142.95 zł     
Użytkownik foxsmoker
numer aukcji: 4599224271
Miejscowość Rumia
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 3    Wyświetleń: 37   
Koniec: 22-09-2014 13:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



AGRICOLA
ŚWIETNA GRA SYMULACYJNO-EKONOMICZNA





GRA NOWA !!
SZYBKO, TANIO I PEWNIE !!
GORĄCO POLECAM !!



Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 minut
Wydawca: Lacerta
Projektant: Uwe Rosenberg
Ocena BGG: 8.45 / 10 (6650 ocen)
Ranking BGG: 1. pozycja
Pasujące koszulki: standard european
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:

9 dwustronnych plansz
138 znaczników zasobów
36 żetonów żywności
54 figurki zwierząt
25 znaczników członków rodziny
75 ogrodzeń
20 obór
24 żetony chat
33 żetony kamiennego domu / zaoranych pól
3 żetony gość / żądanie
9 żetonów mnożenia
1 notes do punktacji
1 instrukcja
1 znacznik gracza startowego
360 kart


Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my - ludzie żyjący w dostatku - nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).

Gracze rozpoczynają grę, posiadając dwóch członków rodziny mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie gracz wysyła członków rodziny do pracy (wykonują oni różne akcje). Jeśli gracz uzbiera odpowiednią ilość drewna i trzciny , może rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę. Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. Gracz orze pola oraz obsiewa je, aby pozyskać żywność.

Rosnące na polach zboże i warzywa są zbierane podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Aby można było rozwijać hodowlę, potrzebne są ogrodzone pastwiska , na których wypasać się będzie owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój gospodarstwa. Każda karta daje graczowi konkretne korzyści w grze.

Punkty zwycięstwa można otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa można jednak otrzymać przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.

Gracz używa do rozgrywki czternastu spośród 169 różnych kart Pomocników i 149 różnych kart Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gry w wariancie jednoosobowym oraz rodzinnym (uproszczonym) zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu.

W grze pojawia się bardzo wiele możliwości i dróg do zwycięstwa. Punktowana jest prawie każda działalność - zarówno rozwój rodziny i domu, jak i hodowla zwierząt czy uprawa zbóż i warzyw. Dodatkowo, Agricola świetnie skaluje się od 2 do 5 graczy, a nawet pozwala na rozegranie samodzielnej gry (także w formie "kampanii")!





KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE WIĘCEJ GIER NA MOICH AUKCJACH
OSZCZĘDZASZ NA WYSYŁCE
ZA WSZYSTKIE ZAKUPIONE GRY PŁACISZ MNIEJ