Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec. WYSYŁKA 24H!

29-06-2015, 7:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 85 zł     
Użytkownik Grajdomek
numer aukcji: 5405879131
Miejscowość Zalesie Górne
Wyświetleń: 18   
Koniec: 29-06-2015 07:47:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

kontakt

Grajdomek

SKLEP i MAGAZYN

Zalesie Górne k/ Piaseczna
ul. Świetlana 19

 

Napisz: [zasłonięte]@grajdomek.pl
 

Zadzwoń:

669 [zasłonięte] 14 48


Znajdź na mapie

Mapa
Przesyłki firmą kurierską GLS

płatność

Zapłać on-line

W Grajdomku znajdziecie ogromny wybór najlepszych gier,

puzzli, artykułów plastycznych i zabawek Djeco

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach płacisz za przesyłkę raz!

Na tej aukcji:

Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec

Podczas gry wcielasz się w rolę chłopa żyjącego w XVII wieku, który hoduje owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają ci trzej parobkowie. Na początku ich głównym zajęciem jest budowa pomieszczeń do hodowli zwierząt, stawianie ogrodzeń wzdłuż pastwisk i renowacja gospodarstwa. Z biegiem czasu będą również przekształcać szopy na obory, a twoją starą chatę na piękny i nowoczesny dom ryglowy.


W każdej rundzie twoi parobkowie wykonują po jednej akcji.
Wszystkie możliwe do wykonania akcje zostały zilustrowane na planszy głównej. Należy pamiętać, że każda akcja może być wykonana tylko raz w trakcie rundy. Ważne jest zaplanowanie wykonania poszczególnych akcji w odpowiednich momentach, ponieważ gracze wysyłają swoich parobków do pracy na przemian.


Wygra ten, kto w trakcie gry zbierze najwięcej zwierząt oraz zbuduje najbardziej wartościowe budynki.

 

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza główna,
  • 2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego gracza),
  • 4 rozszerzenia gospodarstwa,
  • 4 żetony Szopa (na odwrocie: Obora),
  • 4 żetony budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą),
  • 9 żetonów wielokrotności (4 drewna, 4 kamienie, 4 trzciny, 3x 4 owce, 4 dziki, 4 krowy oraz 4 konie),
  • 1 żeton gracza rozpoczynającego.
  • po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony),
  • 26 znaczników ogrodzenia,
  • 22 owce,
  • 16 dzików,
  • 13 krów,
  • 14 koni,
  • 17 znaczników drewna,
  • 15 znaczników kamienia,
  • 5 znaczników trzciny,
  • 10 znaczników żłobów.
  • 1 notatnik (do liczenia punktów),
  • 2 woreczki strunowe,
  • 1 instrukcja.
Agricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniecAgricola: Chłopi i ich zwierzyniec