AGRICOLA: CHŁOPI I ICH ZWIERZYNIEC
Rozmnóżmy te zwierzaki! - 2 osobowa gra w hodowanie
GRA NOWA
ORYGINALNIE ZAPAKOWANA
SZYBKA WYSYŁKA
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Lacerta
Projektant: Uwe Rosenberg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 1 plansza główna,
- 2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego gracza),
- 4 rozszerzenia gospodarstwa,
- 4 żetony Szopa (na odwrocie: Obora),
- 4 żetony budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą),
- 9 żetonów wielokrotności (4 drewna, 4 kamienie, 4 trzciny, 3x 4 owce, 4 dziki, 4 krowy oraz - 4 konie),
- 1 żeton gracza rozpoczynającego.
- po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony),
- 26 znaczników ogrodzenia,
- 22 owce,
- 16 dzików,
- 13 krów,
- 14 koni,
- 17 znaczników drewna,
- 15 znaczników kamienia,
- 5 znaczników trzciny,
- 10 znaczników żłobów.
- 1 notatnik (do liczenia punktów),
- 2 woreczki strunowe,
- 1 instrukcja.
Podczas gry wcielasz się w rolę chłopa żyjącego w XVII wieku, który hoduje owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają ci trzej parobkowie. Na początku ich głównym zajęciem jest budowa pomieszczeń do hodowli zwierząt, stawianie ogrodzeń wzdłuż pastwisk i renowacja gospodarstwa.
Z biegiem czasu będą również przekształcać szopy na obory, a twoją starą chatę na piękny i nowoczesny dom ryglowy.
W każdej rundzie twoi parobkowie wykonują po jednej akcji.
Wszystkie możliwe do wykonania akcje zostały zilustrowane na planszy głównej. Należy pamiętać, że każda akcja może być wykonana tylko raz w trakcie rundy.
Ważne jest zaplanowanie wykonania poszczególnych akcji w odpowiednich momentach, ponieważ gracze wysyłają swoich parobków do pracy na przemian.
Wygra ten, kto w trakcie gry zbierze najwięcej zwierząt oraz zbuduje najbardziej wartościowe budynki.
LIST POLECONY EKONOMICZNY 3zł
LIST POLECONY PRIORYTETOWY 6zł
WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"