Parametry silnika
- Silnik wysokoprężny, 4-suwowy napędzany olejem napędowym
- Moc maksymalna silnika - 8.5 kW (10.6 kVA)
- Chłodzony powietrzem
- Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR - Samoczynny zapłon rezerwy)
- Pojemność skokowa 430 cc3
- Wtrysk bezpośredni (pompowtryskiwacz)
- Papierowy filtr powietrza
- Filtr paliwa umieszczony pod zbiornikiem
- Filtr powietrza - papierowo-gąbkowy
- Filtr oleju; metalowy, wielorazowy
- Rozrząd zaworowy napędzany kołem żebatym
- Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
- Spalanie na poziomie 1l/h (przy 90% mocy maksymalnej)
- Rozrusznik elektryczny o mocy 800W
- Czujnik poziomu oleju
- Czujnik ciśnienia oleju
- Pojemność miski olejowej 1.6L
- Zawór elektromagnetyczny sterowany pojedyńczym elektromagnesem
Często spotykany silnik spalinowy którego początek produkcji sięga lat 90. To właśnie na przestrzeni tych lat, jego wytrzymałość została poddana niezliczonym testom dzięki którym, możemy się cieszyć ulepszonym silnikiem o wiele świetnych rozwiązań.
Parametry prądnicy
- Moc maksymalna - 6.8 kW (8.5 kVA)
- Moc znamionowa - 6.2 kW (7.8 kVA)
- Uzwojenia w 100% z miedzi
- Waga 48kg
- Napięcie wyjściowe 400V/230V/12V
- Zabezpieczenie 3xC10
- Dwubiegunowa, samowzbudna
- Częstotliwość napięcia 50Hz
Solidnie wykonana prądnica osadzona w stabilnym i bezpiecznym miejscu. Alternator jest wyposażony w regulator napięcia (AVR) Dodatkowo uzwojenia prądnicy są miedziane które są znacznie bardziej wytrzymałe niż aluminiowe.
Cała jednostka prądotwórcza została wyprodukowana zgodnie ze światowym standardem zarządzającym system jakośći ISO 9001 oraz europejską dyrektywą - CE.