Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AGP RADEON 9800SE 128MB 256 BIT SAPPHIRE GWARANCJA

09-02-2015, 12:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik cybertycz
numer aukcji: 5043261440
Miejscowość Żórawina
Wyświetleń: 8   
Koniec: 09-02-2015 10:59:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Seria: 9700 - 9800
Pamięć [MB]: 128
Taktowanie rdzenia [MHz]: 325
Producent: SAPPHIRE
Złącze: D-Sub, DVI
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

:. PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" .:


Witam

 

Oferuję bardzo wydajną kartę graficzną AGP firmy SAPPHIRE.

 

 

 

Oprócz złącza analogowego dodatkowo oferuje ona cyfrowe DVI.

 

Co do zasilacza nie jest ona wymagająca - w zupełności wystarczy 300 watt.

 

Karta jest w stanie idealnym - działa stabilnie zarówno w 2d jak i w 3d. Patrząc na stan kondensatorów - powinna służyć jeszcze przez długi czas.

 

 

GWARANCJA - 14 DNI

 

SPRZĘT BĘDZIE BARDZO DOBRZE ZABEZPIECZONY NA CZAS TRANSPORTU.

WYSYŁKA NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO PO OTRZYMANIU ZAPŁATY.


 

 

 

EOB

 

Karta Radeon 9800SE bazuje na nowym procesorze graficznym ATi R350 i wyposażona jest w 128MB pamięci. Pełna obsługa nowego standardu DirectX 9.0, obsługa AGP x8 oraz bardzo wysokie taktowanie rdzenia i pamięci to tylko niektóre zalety tej nieprzeciętnej karty. Na śledziu karty znajdują się dwa wyjścia VGA umożliwiające podpięcie dwóch monitorów jednocześnie oraz wyjście TV S-Video. I jak zwykle w przypadku kart z chipsetami ATI - sprzętowe wspomaganie odtwarzani filmów DVD i plików MPEG2. Parametry techniczne

  • Procesor Radeon 9800SE, z czterema potokami renderującymi
  • Pamięć RAM – 128MB DDR
  • Wyjścia : 2 x VGA, TV
  • RAMDAC : 2 x 400MHz
  • Technologia HYPERZ™ III -nowej generacji - ultraszybkie reakcje nawet w przypadku skomplikowanych scen geometrycznych przy animacjach o foto-realistycznych charakterze 3D
  • Pełna kompatybilność z DirectX® 9.0 oraz OpenGL®1.4
  • Technologia SMARTSHADER™ II - nowe programowalne wspomaganie Vertex Shaders II oraz Pixel Shaders II
  • Obsługa bardziej kompleksowego renderowania kształtów i efektów świetlnych
  • Obsługa akceleracji sprzętowej ostatnich wersji DirectX 9.0 pixel shaders (2.0) dla niezwykle wysokich multiteksturowych i mieszanych poziomów: do 16 tekstur jednocześnie
  • Obsługa niezwykle realistycznych animacji i zaawansowanego teksturowania postaci 3D
  • Obsługa do 200 milionów trójkątów na sekundę
  • SMOOTHVISION™ II - niezwykle sprawny mechanizm anti-aliasing (prawdziwe multipróbkowanie oraz anti-aliasing)
  • TRUFORM™ II - rewolucyjna technologia dla transformowania trójkątów w zakrzywione przestrzenie
  • Wysokiej jakości kodek TV dla NTSC oraz Pal / TV pozwalający na obsługę rozdzielczości do 1024x768 pikseli
  • FULLSTREAM - nowa technologia sprzętowej filtracji strumienia video w celu poprawienia wydajności i jakości obrazu
  • VIDEOSHADER - nowa technologia słuzaca do obsługi obrazów video, wysokiej jakości dekoder HDTV i zaawansowana obsługa video de-interlacingu dla odtwarzania płynnie i czysto filmów DVD
  •  

  • HYDRAVISION™ - oprogramowanie zapewniające przyjazny dla użytkownika interfejs obsługi i zarządzania obrazem na dwóch monitorach OBSŁUGIWANE FUNKCJE 3D
    • TRUFORM™ II
    • SMARTSHADER™ II
    • DirectX® 9.0
    • OpenGL® 1.4
    • SMOOTHVISION™ II anti-aliasing
    • HYPER Z™ III
    • VIDEOSHADER
    • High Performance Memory Support
    • Dual Display Support
    • Integrated Transformation, Clipping and Lighting
    • Twin Cache Architecture
    • SuperScalar Rendering
    • Single-Pass Multi-texturing
    • True Color Rendering
    • Triangle Setup Engine
    • Texture Cache
    • Bilinear/Trilinear Filtering
    • Line & Edge Anti-aliasing
    • Full-Screen Anti-aliasing
    • Texture Compositing
    • Texture Decompression
    • Specular Highlights
    • Perspectively Correct Texture Mapping
    • Mip-mapping
    • Z-buffering and Double-buffering
    • Emboss, Dot Product 3 and Environment bump mapping
    • Spherical, Dual-Paraboloid and Cubic environment mapping
    • Fog effects, texture lighting, video textures, reflections, shadows, spotlights, LOD biasing and texture morphing
  •  

    chipset Radeon 9800 SE
    ilość pamięci 128 MB
    typ zastosowanej pamięci DDR (128bit)
    taktowanie rdzenia 325 MHz
    taktowanie pamięci 500 MHz
    RAMDAC 400 MHz (podwójny)
    typ złącza AGP
    rodzaj wyjść/wejść wyjście video [tv-out]
    2 x wyjście D-Sub
    typ chłodzenia wentylator
    obsługiwane standardy OpenGL 1.4
    DirectX 9
    zaawansowane technologie Video Immersion II
    Trueform 2.0
    SmoothVision 2.1
    SmartShader 2.1
    Hyper Z III+