Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AGORA CZY HYDE PARK - NOWA

13-03-2012, 11:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2119422727
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 20    Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-03-2012 16:32:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Agora czy Hyde Park

Internet jako przestrzeń społeczna grup mniejszościowych

Redakcja: Kapralska Łucja, Pactwa Bożena

NOMOS



Zapraszając badaczy życia społecznego do udziału w prezentowanej publikacji zaproponowałyśmy debatę nad rolą, jaką odgrywa Internet w aktywności grup mniejszościowych – czy jest platformą do artykulacji ich interesów oraz mobilizacji grupy, czy też miejscem, gdzie bez ingerencji cenzury można prezentować różnorodne treści (jakie?), które niekonieczne znalazłyby miejsce w mediach tradycyjnych? […]

Dla niektórych grup mniejszościowych Internet jest jedyną płaszczyzną, w której – z powodu ograniczeń narzucanych przez sytuację polityczną i ekonomiczną – mogą istnieć w sferze publicznej. Takie funkcje, jak ułatwienie komunikacji wewnątrzgrupowej i tym samym integrowanie grupy, prezentacja tradycji i kultury, a tym samym transmisja treści kulturowych, tak już istniejących jak i tworzonych na bieżąco, podtrzymywanie i wzmacnianie tożsamości (a niekiedy wręcz jej kreowanie), artykulacja interesów i mobilizacja polityczna, wydają się najważniejszymi korzyściami płynącymi z faktu zaistnienia w Sieci…

(Z Wprowadzenia, s. 12 i 23)



Oprawa: Miękka

Format: 15.5x23.5cm

Ilość stron: 374

Rok wydania: 2010