Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Agenda Setting Old and New problems in the Old and

01-11-2014, 23:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.49 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 4664552238
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 3   
Koniec: 01-11-2014 23:10:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media Nasza cena: 13.49


Opis:
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku pomiędzy przekazem medialnym a opinią publiczną. Wieloletnie obserwacje wykazały istnienie korelacji pomiędzy najbardziej wyeksponowanymi przez media tematami a postrzeganiem ich przed odbiorców jako najważniejsze. Przełom XX i XXI wieku to czas zmian w obszarze funkcjonowania mediów i korzystania z nich. Tradycyjne media zaczęły tracić swoją pozycję na rzecz Internetu i mediów społecznościowych. Tym samym pojawiają się pytania o nowe kierunki badań nad agenda-setting. W sytuacji kiedy odbiorcy mediów są coraz bardziej świadomymi konsumentami przekazu medialnego, nie ma już pewności, że przekaz będzie oddziaływał jak dawniej.Niniejsza książka prezentuje wybrane nowe kierunki badań nad agenda-setting, ukazuje świeże spojrzenie zarówno na wymiar teoretyczny, jak i empiryczny agendy medialnej. Publikacja zawiera teksty badaczy z Australii, Litwy, Polski, Słowacji Turcji i Stanów Zjednoczonych. Wierzymy, że tom będzie stanowił ważne uzupełnienie wiedzy o agenda-setting, która nadal w Europie Środkowo-Wschodniej nie została w pełni wykorzystana w studiach empirycznych.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Redakcja: Dobek-Ostrowska Bogusława, Łódzki Bartłomiej, Wanta Wayne
  • Języki: angielski
  • Seria cyklu: KOMUNIKOWANIE I MEDIA
  • Kod wydawcy: 23370
  • Rok wydania: 2012
  • Objętość: 168
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.29
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]29332
  • Miejscowość: Wrocław
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]29332
  • Wysokość: 8
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)