Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Agata, Produkty i marki w opinii e konsumentów

30-04-2014, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik milion_ksiazek
numer aukcji: 4110423194
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 30-04-2014 10:01:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Milion książek
Książka1
książki za 1,00 zł
Książka2
literatuta piękna, popularna i faktu
Książka3
biografie, wpomnienia
Książka4
zagraniczne trillery,książki sensacyjne,
Książka6
historia,archeologia
Książka7
książki dla dzieci i młodzieży
Książka8
książki do nauki języków obcych
Książka9
książki obcojęzyczne
Książka11
poradniki i albumy
Książka12
czasopisma
Książka13
komiksy
Książka14
podręczniki szkolne

BEATA KOLNY, MICHAŁ KUCIA, AGATA STOLECKA PRODUKTY I MARKI W OPINII E KONSUMENTÓW





OPIS KSIĄŻKI

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH...

Tytuł Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo onepress
Oprawa miękka
Ilość stron 216
Waga 0.3800 kg
Wymiary 180x235
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]46340
Rok wydania 2011
Cena okładkowa 34.90 zł
Nr referencyjny Ref. nr: [zasłonięte]20587
Stan Książka nowa.
dodaj nas do ulubionych sprzedawców

F1