Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aga PC BIZNES - Kadry i płace do 10 pracowników

04-09-2014, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 301 zł     
Użytkownik OfiSoft
numer aukcji: 4487939023
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 4   
Koniec: 04-09-2014 14:26:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX, OEM
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

  • Masz pytania?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
 
telefon
71 [zasłonięte] 02
 
 
email
[zasłonięte]@ofisoft.pl
 
 
godziny otwarcia
Pon - Pt 8:30 - 16:30
 
 
adres

OFISOFT
Dariusz Lisowski
ul. Tarnogajska 18

50-512 Wrocław
NIP: 899[zasłonięte]4198 

 
 
Wysyłka
Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
 
 
  • Kurier Przedpłata - 12 zł
 
 
 

Program kadrowy i płacowy Aga - Umożliwia prowadzenie kompletnej dokumentacji kadr i płac oraz wydruk ponad 40 przydatnych formularzy. Wspomaga prowadzenie ewidencji czasu pracy i płac. Program jest w pełni przystosowany do zreformowanego systemu ubezpieczeń społecznych.
Z programu kadrowego Aga możliwe jest również wysyłanie do systemu e-Deklaracje następujących formularzy: PIT-11, PIT-4R, PIT-R, PIT-8AR. Poniżej dostępny jest plik z opisem elektronicznego wysyłania formularzy z programu Aga do systemu e-Deklaracj.

Dostępne wersje programu :

  • Wersja do 10 pracowników - cena 245 zł netto
  • Wersja do 20 pracowników - cena 345 zł netto
  • Wersja do 50 pracowników - cena 445 zł netto
  • Wersja bez ograniczeń - cena 625 zł netto
   
Dostępne wersje programów dla Biur Rachunkowych :
  • Bez ograniczeń ilości pracowników, do 20 firm - cena 690 zł netto
  • Bez ograniczeń ilości pracowników, do 50 firm - cena 790 zł netto
  • Bez ograniczeń ilości pracowników, bez ograniczeń ilości firm
    - cena 890 zł netto
 
 
Ponadto program został wzbogacony nowatorską funkcjonalnością, dającą bogate i rozbudowane możliwości korzystania z fachowej pomocy prawnej (bezpośrednio w programie). ABC Pomoc prawna praktycznie z każdego miejsca w programie dostarcza odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Zapewnia dostęp do wskaźników i stawek kadrowych i płacowych oraz aktów prawnych, oszczędzając czas i zapewniając płynność pracy.

Program kadrowy i płacowy Aga pracuje w środowisku Windows XP/Vista/7. Posiada przejrzysty i czytelny interfejs, umożliwiający obsługę programu nawet początkującym użytkownikom. Duży nacisk położony na prostotę, logikę i ergonomię powoduje, że program staje się przyjaznym narzędziem codziennej pracy.

    Wprowadzanie danych kadrowych pracowników i właścicieli: dane osobowe, małżonek, dzieci, adres, wykształcenie, dane o zatrudnieniu (etat, data zatrudnienia, data zwolnienia, rodzaj umowy itp.), dane deklaracji ZUS, zdjęcie.
    Prowadzenie ewidencji obecności.
    Sporządzanie wydruków kadrowych: lista pracowników, umowa o pracę, świadectwo pracy, umowa zlecenie, zaświadczenie o dochodach, umowa o dzieło, miesięczna i roczna karta ewidencji obecności i inne.
    Naliczanie stawek urlopu, ekwiwalentu urlopowego i zasiłków chorobowych.
    Możliwość przenoszenia pracowników do archiwum.
    Liczenie płac dla umowy o pracę i umowy zlecenia.
    Obliczanie płac i zasiłków dla właścicieli.
    Rozliczanie uczniów, emerytów i rencistów.
    Możliwość zdefiniowania pięciu składników do brutto oraz pięciu potrąceń.
    Możliwość tworzenia list dodatkowych.
    Grupowe wpisywanie wartości składników.
    Sporządzanie wydruków płacowych: lista płac, lista dla kasjera, przelewy na konta osobiste, PIT 11, PIT 8b, PIT 4, PIT 40, PIT 8a, karta roczna wynagrodzeń,zestawienie miesięczne wynagrodzeń, lista funduszy pracodawcy, rachunek do umowy zlecenia, zestawienie o obniżonych składkach na ubezpieczenie zdrowotne.
    Przelewy do deklaracji (wg nowego wzoru), w tym do PIT 8b w rozbiciu na urzędy skarbowe.
    Definiowane zestawienia płacowe.
    Eksport do programu PŁATNIK: formularze zgłoszeniowe (pracownicy, firma, właściciele), formularze rozliczeniowe (pracownicy, właściciele).
    Prowadzenie wielu firm w wersji dla biur rachunkowych.
    Praca w sieci komputerowej w wersji dla biur rachunkowych. Dostęp do prowadzonych firm z wielu stanowisk. W jednej firmie jednocześnie może pracować jeden użytkownik (opcja dostępna za dopłatą).
    Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu.
    Wykonywanie automatycznej kopii danych oraz kopii użytkownika.

 Przy zakupie programu otrzymują Państwo:
Abonament na aktualizacje - 12 miesięcy
Pomoc techniczna - 12 miesięcy
 
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt:
71 [zasłonięte] 02