Dzień dobry,
do sprzedania mam skuter uznawany jako sportowy, jakim jest Yamaha Aerox z 2003 roku. Jestem trzecim właścicielem, dwóch poprzednich było z Koszalina i okolic. Skuter był kupiony w salonie w Koszalinie więc daleko nie jeździł ;)
Aerox został poddany tuningowi mechanicznemu, jak i troszkę z optyki było dłubnięte. Z tego co pamiętam jest tam:
Cylinder: Stage6 Streetrace 70ccm
Wał: Stage6 HPC
Łożyska wału: Stage6 Teflon
Wydech: Technigas RS
Wariator: Hebo (nie pamiętam dokładnie modelu)
Sprzęgło: Stage6 Torque Control
Dzwon sprzęgła: Stage6 Wingcooler
Pompa wody Stage6 SSP +40% (chrom)
Gaźnik: Dellorto PHBG 21mm (kwadratowy)
Zawór membranowy: Stage6 Vforce3 Tassinari
Filtr powietrza: stożek Malossi (chyba) E13
Gassbox Malossi
Plastiki DMP, ściągane na zamówienie z Holandii z easyparts.nl, jakieś 3-4lata temu. W Polsce nie były później dostępne jeszcze przez rok.
Reflektor Revo XR8 z paskami ledowymi + żarówki ledowe
Lampa tylna ledowa
Stopka boczna IGM V2 chrom, lewa strona
Zielone podświetlenie zegarów
Z tyłu opona Dunlop 207RS, przejechane nie więcej jak 1000km, z przodu Hutchinson o takim samym przebiegu.
W skuterze zrobione kilka polerek m.in. pokrywa przekładni napędowej, wydech, osłona magneta, rant tylnej felgi, klamki hamulcowe.
Teraz co do zrobienia... przydałoby się wymienić gumy na lusterkach(lub całe lusterka) ponieważ jednej nie ma już w ogóle a druga jest już popękana. Wymienić klosz tylnej lampy i lewego tylnego kierunkowskazu. Uderzyłem kiedyś w garażu rączką od kosiarki i zawsze zapominam żeby to zrobić. Klocki z przodu są już do wymiany, ale postaram się to zrobić jeśli zdążę kupić. Do wymiany jest także przełącznik od kierunkowskazów wraz z obudową. Aktualnie kierunkowskazy są podłączone na przełączniku uniwersalnym. Dodatkowo można pokusić się o poprawę polerek.
To by było na tyle :) Skuter od zawsze jeździł na pełnym syntetyku z mieszanką 1:45-1:50. Na początku sierpnia wymieniłem płyn chłodniczy i przeczyściłem przy okazji cały układ. Sprzedaję ponieważ od dwóch lat przejeździłem może 300km, a większość czasu stoi i się kurzy. Oryginalne plastiki i inne jakieś części które mam oczywiście dodaję.
OC opłacone do 03.2015
Cena do małej negocjacji.
Możliwa zamiana na motocykl najlepiej typu naked, ale szosowo-turystycznym też nie pogardzę (z750,z750s,bandit,hornet,fazer).
Możliwy transport w każde miejsce w Polsce za koszty paliwa (~15l/100km LPG). Jazda próbna po zostawieniu zaliczki i dla pewnego, zainteresowanego kontrahenta.
Pewnie o czymś zapomniałem napisać więc czekam na pytania, telefony i meile ;)
Pozdrawiam!
|