Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING Winston Fletcher

13-02-2014, 21:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3885206164
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 13-02-2014 21:10:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64840, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58654, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41641, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95689, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07205, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64840, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58654, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41641, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95689, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07205

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising: A Very Short Introduction (Very Short Introductions)

ADVERTISING Winston Fletcher

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Winston Fletcher
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 24 Jun 2010
Dimensions: 11.2 x 0.9 x 17.4 cm
Format: Paperback
Pages: 160
Condition: NEW
Product_ID: A19956D928

 

 

How advertising works is not a question that has a simple answer. Advertising is a diverse entity and different campaigns work (or fail to work) in a plethora of different ways. Most advertising persuades people to buy things, but how? And who does it aim to persuade? And how are these decisions made? In this Very Short Introduction Winston Fletcher, an expert with extensive knowledge of advertising from the inside, aims to answer these questions, and in doing so, dispels some of the myths and misunderstandings surrounding the industry. The book contains a short history of advertising and an explanation of how the industry works, and how each of the parties (the advertisers , the media and the agencies) are involved. It considers the extensive spectrum of advertisers and their individual needs. It also looks at the financial side of advertising and asks how advertisers know if they have been successful, or whether the money they have spent has in fact been wasted. Fletcher concludes with a discussion about the controversial and unacceptable areas of advertising such as advertising products to children and advertising products such as cigarettes and alcohol.He also discusses the benefits of advertising and what the future may hold for the industry.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ADVERTISING Tony Yeshin

 HOW TO MAKE IT AS AN ADVERTISING CREATIVE Veksner

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 ECONOMICS Partha Dasgupta

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 A TECHNIQUE FOR PRODUCING IDEAS James Young