Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING TO CHILDREN ON TV Gunter, Oates

26-10-2014, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 219.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643413479
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:23:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92585, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28314, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07270, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58583, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71145, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92585, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28314, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07270, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58583, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71145

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising to Children on TV: Content, Impact, and Regulation: Context, Impact, and Regulation

ADVERTISING TO CHILDREN ON TV Gunter, Oates

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Barrie Gunter, Caroline Oates, Mark Blades
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 26 Aug 2005
Dimensions: 1.1 x 15.2 x 22.6 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: ADA5D5D30X

 

 

Concern is growing about the effectiveness of television advertising regulation in the light of technological developments in the media. The current rapid growth of TV platforms in terrestrial, sattelite, and cable formats will soon move into digital transmission. These all offer opportunities for greater commercialization through advertising on media that have not previously been exploited. In democratic societies, there is a tension between freedom of speech rights and the harm that might be done to children through commercial messages. This book explores all of these issues and looks to the future in considering how effective codes of practice and regulation will develop.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONSUMER KIDS Ed Mayo and Agnes Nairn