Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING NEXT Tom Himpe

17-02-2014, 21:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 155.40 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 155.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3897300581
Miejscowość Kalisz
Licytowało: 1    Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 20:35:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21304, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53942, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34926, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11411, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05141, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21304, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53942, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34926, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11411, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05141

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising Next: 150 Winning Campaigns for the New Communications Age

ADVERTISING NEXT Tom Himpe

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tom Himpe
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 27 Oct 2008
Dimensions: 23 x 25.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 400
Condition: NEW
Product_ID: A5AA51416X

 

 

This book has a simple objective: to explore, illustrate and define a new set of rules for brand behaviour in the digital age. Almost overnight, and throughout the world, brands have been forced into a radical rethink of how they behave and interact with people. The internet and other new technologies, together with changes in consumer responses and wider changes in society, have reshaped the communications landscape and disrupted the current advertising model irrevocably. Tom Himpe provides 17 mantras for everyone in advertising, communications and business in general, accompanied by 150 recent campaigns. With over 500 illustrations, all 400 pages are packed with invaluable content and analysis.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GUERRILLA ADVERTISING 2 Gavin Lucas

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 ADVERTISING IS DEAD: LONG LIVE ADVERTISING! Himpe

 CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 D&AD 2012 (D&AD AWARDS)