Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING: NEW TECHNIQUES FOR VISUAL SEDUCTION

17-02-2014, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 224.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896850893
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 18:30:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19012, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71732, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16468, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05134, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29311, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19012, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71732, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16468, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05134, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29311

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising: New Techniques for Visual Seduction

ADVERTISING: NEW TECHNIQUES FOR VISUAL SEDUCTION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Uwe Stoklossa, Thomas Rempen
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 22 Jan 2007
Dimensions: 24.5 x 2.9 x 28.7 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A5AA51C406

 

 

If advertising is to grab people's attention, it must offer something really extraordinary. This unique compendium is packed with examples of eye-catching advertisements that use optical magic in order to hook the viewer, and to make sure that they give the ad that crucial second glance. Brimming with ideas and inspiration, this handbook of visual seduction will be a must-read for anyone working in advertising or involved in the business of communication.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 JESUS LIVED IN INDIA Eliza Williams

 GUERRILLA ADVERTISING 2 Gavin Lucas

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 DAMN GOOD ADVICE (FOR PEOPLE WITH TALENT!) Lois