| ![](http://cheapbook.pl/images/allegro_foto/Okladki/978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02890.jpg) Advertising: New Techniques for Visual Seduction
Author: Uwe Stoklossa, Thomas Rempen Language: English Publisher: Thames & Hudson Publication Date: 20 Sep 2010 Dimensions: 25.1 x 2.5 x 29.1 cm Format: Paperback Pages: 272 Condition: NEW
New in paperback, this book features hundreds of the finest, most inspired ads and campaigns from the best creative teams in the world. Freelance copywriter and designer Uwe Stoklossa shares the secrets behind successful advertising with countless examples of ads he has collected from around the world, and also in the accessible, intriguing essays he writes on perception, optical tricks and illusion. Advertising will arm designers with a myriad of clearly explained techniques for visual seduction, and will appeal to advertising agencies, art directors and all brand professionals. ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]02890
| | PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI AUKCJI PODANYMI NA DOLE STRONY ORAZ NA STRONIE O MNIE I W TREŚCI WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ ZAKUP W moim sklepie kupisz najtańsze w Polsce książki w języku angielskim. Jeśli jesteś zainteresowaniy jakąś pozycją, a nie posiadam jej aktualnie wystawionej - proszę o wiadomość - gwarantuję, że u mnie będzie najtaniej! Zapraszam na inne aukcje Wyszukiwanie za pomocją numeru ISBN: WYSZUKIWARKA ISBN JEŚLI ZNAJDZIESZ DANĄ POZYCJĘ TANIEJ U KOGOŚ NA ALLEGRO - PROSZĘ O INFORMACJĘ PRZED ZAKUPEM - U MNIE BĘDZIE JESZCZE TANIEJ! DO KAŻDEJ PRZESYŁKI PACZKĄ POCZTOWĄ LUB KURIEREM DOŁĄCZAM DARMOWĄ KSIĄŻKĘ UŻYWANĄ Z LISTY DOSTĘPNEJ NA STRONIE "O MNIE" Warunkiem otrzymania darmowej książki jest wpisanie jej numeru w formularzu dostawy. Zdjęcie poglądowe - okładki mogą się różnić. | |