| Advertising is Dead: Long Live Advertising!
Author: Tom Himpe, Will Collin Language: English Publisher: Thames & Hudson Publication Date: 8 Sep 2008 Dimensions: 23.9 x 2 x 28 cm Format: Paperback Pages: 224 Condition: NEW
As conventional advertising channels become blocked, brands are beginning to renounce routine practice and take alternative and more exclusive routes. This book, now available in paperback, provides a comprehensive overview of these revolutionary new techniques, media and ideas. As the only fully illustrated survey of the global shift affecting all kinds of business, this book is vital reading for every advertising, marketing, design and communication professional and student. ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]02868
| | PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI AUKCJI PODANYMI NA DOLE STRONY ORAZ NA STRONIE O MNIE I W TREŚCI WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ ZAKUP W moim sklepie kupisz najtańsze w Polsce książki w języku angielskim. Jeśli jesteś zainteresowaniy jakąś pozycją, a nie posiadam jej aktualnie wystawionej - proszę o wiadomość - gwarantuję, że u mnie będzie najtaniej! Zapraszam na inne aukcje Wyszukiwanie za pomocją numeru ISBN: WYSZUKIWARKA ISBN JEŚLI ZNAJDZIESZ DANĄ POZYCJĘ TANIEJ U KOGOŚ NA ALLEGRO - PROSZĘ O INFORMACJĘ PRZED ZAKUPEM - U MNIE BĘDZIE JESZCZE TANIEJ! DO KAŻDEJ PRZESYŁKI PACZKĄ POCZTOWĄ LUB KURIEREM DOŁĄCZAM DARMOWĄ KSIĄŻKĘ UŻYWANĄ Z LISTY DOSTĘPNEJ NA STRONIE "O MNIE" Warunkiem otrzymania darmowej książki jest wpisanie jej numeru w formularzu dostawy. Zdjęcie poglądowe - okładki mogą się różnić. | |