Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING IN THE AGE OF PERSUASION Dawn Spring

23-05-2014, 4:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 172.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178190083
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 04:56:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79587, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73471, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07226, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35660, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23365, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79587, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73471, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07226, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35660, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23365

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising in the Age of Persuasion: Building Brand America, 1[zasłonięte]941-19

ADVERTISING IN THE AGE OF PERSUASION Dawn Spring

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dawn Spring
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 18 July 2013
Dimensions: 21.3 x 14 x 1.5 cm
Format: Paperback
Pages: 246
Condition: NEW
Product_ID: 11C7C47171

 

 

In the 1940s and 1950s, American advertisers began an unprecedented collaboration with corporations, media, the government, and organized religion. Their goal was nothing less than an American-led global consumer order, supported by advertising-based media, in which brands took precedence over the corporations that owned them and advertising, propaganda, and public relations became indistinguishable. This eye-opening history tells the remarkable story of how advertisers sought to ensure that they remained significant players in the postwar global order. Author Dawn Spring traces the efforts of key players such as Kodak, J. Walter Thompson, and Radio Free Europe to build relationships across multiple sectors and develop the broad-based and influential media infrastructure that continues to undergird America's global presence today.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.