Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING CREATIVE: STRATEGY, COPY, AND DESIGN

26-10-2014, 1:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 283.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643424219
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:53:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65295, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29749, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68237, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65737, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32873, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65295, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29749, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68237, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65737, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32873

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising Creative: Strategy, Copy, and Design

ADVERTISING CREATIVE: STRATEGY, COPY, AND DESIGN

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Thomas (Tom) B. Altstiel, Jean M. Grow
Language: English
Publisher: Sage Publications, Inc
Publication Date: 22 Dec 2009
Dimensions: 21.6 x 1.5 x 28 cm
Format: Paperback
Pages: 368
Condition: NEW
Product_ID: 141B974917

 

 

Written in an accessible style, Advertising Creative gets right to the point of advertising by stressing key principles, illustrating them, and then providing practical information students and working professionals can use.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EMPLOYABILITY SKILLS David Hind, Stuart Moss

 TEAM ROLES AT WORK R Meredith Belbin

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 MARKETING RESEARCH Peter Chisnall

 MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE Adcock, Halborg

 ESSENTIALS OF MARKETING Jim Blythe