Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Advertising and the World Wide Web (Advertising C

27-01-2014, 20:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 540.31 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3826349195
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-01-2014 13:30:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

Advertising and the World Wide Web (Advertising & Consumer Psychology)


Advertising and the World Wide Web (Advertising & Consumer Psychology)


    Autor: David W. Schumann (Editor), Esther Thorson (Editor)
    Wydawnictwo: Psychology Press
    Data wydania: 13 May 1999
    Ilość stron: 328
    Wymiary książki: 2.6 x 15.8 x 23.3 cm
    Rodzaj okładki: Hardcover
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]58314
978-[zasłonięte][zasłonięte]58314A
The chapters provide a wide-ranging view of issues addressing how advertisers can proceed on the Internet and World Wide Web. An initial chapter traces the development of Web advertising from its very beginnings as it was represented and discussed in the pages of Advertising Age. Although there is a noticeable trend to define Web advertising by comparing it to traditional media, it is clear that Web advertising just won't fit the old mold. Keith Reinhard of DDB Needham actually articulates this linkage between the old and new in his invited chapter.

What the reader will encounter in Advertising and the World Wide Web is a solid conception of how Web advertising is different from anything that has come before. There are numerous discussions on consumer and advertiser interactivity, the role of Web advertising within larger campaigns, audience segmentation, and alternative Web-based promotion formats. The five sections cover definition and theory, structure, specific applications, legal issues, and the voice of the practitioner. Although there remain a few nay-sayers concerning the future of Web advertising, the reader will be able to see just how incredibly high-impact this new medium has become and the vast potential that it holds for future promotional endeavors.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH