Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING AND PROMOTION Chris Hackley

27-10-2014, 3:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 236.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643470985
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-10-2014 03:25:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55504, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16396, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92014, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73407, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68708, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55504, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16396, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92014, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73407, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68708

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Approach

ADVERTISING AND PROMOTION Chris Hackley

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Chris Hackley
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 15 Feb 2010
Dimensions: 18.6 x 2 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 360
Condition: NEW
Product_ID: 1D49BA1463

 

 

'Bridges the academic gap between textbook and leading edge marketing thinking. It has been substantially revised and is particularly strong on electronic media and their current marketing usage' - Ros Masterson, De Montfort University. 'Lucid, insightful, an inspiration for even more creative communications and a treat for the mind. A must read for all wanting to better understand advertising and promotions' - Leslie de Chernatony Professor of Brand Marketing Universita della Svizzera Italiana, Lugano, Switzerland and Aston Business School, UK. This is the eagerly-awaited Second Edition of ''Advertising and Promotion'' continues to provide a highly readable and authoritative introduction to the key concepts and issues for the study of advertising and promotional communication in a global context. This edition includes: a stronger focus on integrated marketing communications and the promotional mix, including PR and personal selling; expanded coverage of contemporary topics, including: integrating e-marketing, Web 2.0, mobile advertising, sponsorship, branding, direct marketing, ethics, and social responsibility and regulation; a focus on the implications for advertising of the continuing changes in the media infrastructure and the new media funding models emerging as a result; and a companion website featuring a full instructors' manual for lecturers, including PowerPoint slides and extra case studies, and access to full-text journal articles for students. Packed with case studies and first-hand examples gathered from leading international advertising agencies, Chris Hackley succeeds in providing a lively and stimulating guide to the rapidly evolving advertising environment.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 BENEFITS MANAGEMENT John Ward, Elizabeth Daniel

 ORGANISATIONAL BEHAVIOUR AND ANALYSIS Rollinson

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE