Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny...

19-01-2012, 15:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67.70 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827876
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 01:52:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Wydawnictwo: Helion


Najlepsze źródło informacjo o Adobe Illustrator CS4!

  • Jak sprawnie rozpocząć prace z Illustratorem?
  • Jak wykorzystać efekty?
  • Jak przygotować dokument do publikacji?

Adobe Illustrator CS4 to najnowsza wersja jednej z najlepszych i najbardziej znanych aplikacji dla profesjonalistów specjalizujących się w grafice wektorowej. Możliwości tego programu zostały sprawdzone w wieloletnim boju -- pierwsza wersja ukazała się w 1988 roku! Co sprawiło, że Illustrator jest tak ceniony wśród grafików? Odpowiedź jest prosta: jego atutami są rozbudowane narzędzia rysunkowe, niesamowite efekty specjalne, perfekcyjny system zarządzania kolorami oraz obsługa ogromnej liczby formatów, w jakich można zapisać efekty pracy. Adobe Illustrator sprawdzi się wszędzie tam, gdzie na pierwszym miejscu stawia się precyzję, wydajność i wygodę pracy.

"Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik" to najlepsze źródło wiedzy na temat tej aplikacji. Każde z poruszanych zagadnień zostało opracowane przez najlepszych, certyfikowanych ekspertów w danej dziedzinie. W trakcie lektury dowiesz się, jak szybko rozpocząć pracę z Illustratorem oraz jak sprawnie poruszać się w przestrzeni roboczej. W kolejnych rozdziałach nauczysz się tworzyć i edytować kształty, zaznaczać i wyrównywać obiekty, przekształcać poszczególne elementy oraz pracować z paletą kolorów. Ponadto zobaczysz, jak tworzyć elementy tekstowe, stosować warstwy oraz symbole. Zdobędziesz wiedzę na temat przygotowywania pracy do wydruku oraz współpracy z innymi narzędziami graficznymi firmy Adobe. Podręcznik ten pozwoli Ci opanować możliwości Illustratora w stopniu umożliwiającym sprawną i wydajną pracę.
  • Nowe elementy programu Adobe Illustrator CS4
  • Podstawy pracy z Illustratorem
  • Obsługa przestrzeni roboczej
  • Zaznaczanie i wyrównywanie elementów
  • Tworzenie i edycja kształtów
  • Przekształcanie obiektów
  • Podstawowe narzędzia -- pióro, ołówek
  • Praca z kolorem
  • Edycja i przetwarzanie tekstu
  • Wykorzystanie warstw
  • Metody łączenia kolorów i kształtów
  • Wykorzystanie efektów
  • Zastosowanie atrybutów wyglądu i stylów graficznych
  • Współpraca z innymi narzędziami
  • Przygotowanie dokumentów do publikacji
Poznaj możliwości Adobe Illustratora, korzystając z wiedzy certyfikowanych trenerów Adobe!


Spis treści:

Zaczynamy
  • Seria Oficjalny podręcznik (15)
  • Niezbędna wiedza (15)
  • Instalowanie programu (16)
  • Czcionki użyte w ćwiczeniach (16)
  • Kopiowanie plików z płyty CD dołączonej do książki (16)
  • Aby zainstalować pliki dołączone do książki (16)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (17)
  • Aby zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator (17)
  • Aby usunąć bieżące ustawienia programu Illustrator (18)
  • Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń (18)
  • Inne źródła informacji (18)
  • Certyfikaty Adobe (19)

Co nowego w programie Illustrator CS4?
  • Usprawnienia przestrzeni roboczej (20)
  • Wiele obszarów roboczych (21)
  • Inteligentne linie pomocnicze (21)
  • Usprawnienia gradientów (22)
  • Przezroczystość w gradientach (22)
  • Narzędzie Blob Brush (Kropla) (22)
  • Ułatwiona edycja atrybutów wyglądu (23)
  • Rozbudowany panel Graphic Styles (Style grafiki) (23)

Szybki kurs zapoznawczy z programem Adobe Illustrator CS4
  • Zaczynamy (26)
  • Praca z wieloma obszarami roboczymi (26)
  • Wyrównywanie i inteligentne linie pomocnicze (28)
  • Obsługa i zastosowanie narzędzia Blob Brush (Kropla) (31)
  • Umieszczanie obrazów Photoshopa w programie Illustrator CS4 (32)
  • Zastosowanie funkcji Live Trace (Aktywny obrys) (33)
  • Korzystanie z funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (33)
  • Praca z grupami kolorów i kolorem aktywnym (34)
  • Praca z tekstem (35)
  • Obsługa panelu Appearance (Wygląd) (36)
  • Zapisywanie wyglądu w postaci stylu graficznego (37)
  • Deformowanie tekstu (38)
  • Tworzenie i edycja gradientów (39)
  • Praca z symbolami (40)
  • Tworzenie maski przycinania (41)

1. Najważniejsze informacje o przestrzeni roboczej
  • Tematyka lekcji (44)
  • Zaczynamy (46)
  • Obsługa przestrzeni roboczej programu (49)
  • Obsługa panelu Tools (Narzędzia) (50)
  • Panel Control (Sterowanie) (54)
  • Praca z panelami (55)
  • Obsługa menu paneli (59)
  • Resetowanie i zapisywanie przestrzeni roboczej (60)
  • Zmienianie widoku ilustracji (61)
  • Oglądanie projektu (61)
  • Zastosowanie poleceń z menu View (Widok) (63)
  • Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka) (63)
  • Przewijanie dokumentu (65)
  • Obsługa wielu obszarów roboczych (65)
  • Rozmieszczanie dokumentów (67)
  • Grupy dokumentów (70)
  • Obsługa panelu Navigator (Nawigator) (72)
  • Wyszukiwanie zasobów dotyczących programu Illustrator (74)
  • Wyszukiwanie tematów w systemie pomocy (74)
  • Wyszukiwanie aktualizacji (75)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (76)

2. Zaznaczanie i wyrównywanie
  • Tematyka lekcji (80)
  • Zaczynamy (82)
  • Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie) (82)
  • Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (84)
  • Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia (85)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (86)
  • Grupowanie elementów (87)
  • Dodawanie elementów do grupy (87)
  • Zastosowanie trybu izolacji (88)
  • Zaznaczanie podobnych obiektów (89)
  • Stosowanie technik zaznaczania (89)
  • Zaawansowane techniki zaznaczania (92)
  • Wyrównywanie obiektów (94)
  • Wyrównywanie do obiektu kluczowego (94)
  • Wyrównywanie punktów (95)
  • Rozmieszczanie obiektów (95)
  • Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego (96)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (98)

3. Tworzenie i edycja kształtów
  • Tematyka lekcji (100)
  • Zaczynamy (102)
  • Tworzenie dokumentu zawierającego wiele obszarów roboczych (102)
  • Tworzenie i edytowanie prostych kształtów (105)
  • Ułatwienie dostępu do prostych narzędzi kształtów (105)
  • Rysowanie obiektów (106)
  • Zamiana konturów na obiekty (114)
  • Edytowanie segmentów linii (117)
  • Łączenie ścieżek (118)
  • Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka) (120)
  • Łączenie obiektów (122)
  • Obsługa efektów typu Pathfinder (Odnajdywanie ścieżek) (123)
  • Zastosowanie trybów kształtu (125)
  • Tworzenie kształtów przy użyciu polecenia Live Trace (Aktywny obrys) (128)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (131)

4. Przekształcanie obiektów
  • Tematyka lekcji (134)
  • Zaczynamy (136)
  • Zastosowanie i obsługa obszarów roboczych (137)
  • Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie (137)
  • Edytowanie obszarów roboczych (138)
  • Przekształcanie obiektów (141)
  • Zastosowanie miarek i linii pomocniczych (141)
  • Skalowanie obiektów (143)
  • Odbijanie obiektów (145)
  • Obracanie obiektów (147)
  • Zniekształcanie obiektów (148)
  • Pochylanie obiektów (151)
  • Precyzyjne rozmieszczanie obiektów (152)
  • Zmiana perspektywy (153)
  • Zastosowanie efektu Free Distort (Zniekształcanie swobodne) (155)
  • Przeprowadzanie kilku przekształceń (157)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (159)

5. Rysowanie przy użyciu pióra i ołówka
  • Tematyka lekcji (162)
  • Zaczynamy (164)
  • Rysowanie linii prostych (166)
  • Tworzenie linii krzywych (167)
  • Tworzenie krzywej (169)
  • Przekształcanie punktów gładkich w narożne (171)
  • Rysowanie jabłka (174)
  • Rysowanie strzały (175)
  • Rozdzielanie ścieżek (176)
  • Dodawanie strzałek (177)
  • Kreślenie krzywych (178)
  • Wybieranie krzywej (178)
  • Rysowanie liścia (178)
  • Rysowanie różnych rodzajów krzywych (179)
  • Przekształcanie punktów gładkich i narożnych (181)
  • Rysowanie konturów jabłka (182)
  • Edytowanie krzywych (184)
  • Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych (186)
  • Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (188)
  • Edytowanie ścieżek narzędziem Pencil (Ołówek) (189)
  • Ostatni etap pracy nad rysunkiem jabłka (191)
  • Składanie poszczególnych elementów (191)
  • Kolorowanie ilustracji (193)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (194)

6. Kolor i malowanie
  • Tematyka lekcji (196)
  • Zaczynamy (198)
  • Podstawowe informacje o kolorze (199)
  • Tryby koloru (199)
  • Obsługa narzędzi do edytowania kolorów (200)
  • Tworzenie kolorów (202)
  • Tworzenie i zapisywanie niestandardowego koloru (202)
  • Edytowanie próbki (203)
  • Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator (204)
  • Tworzenie koloru dodatkowego (205)
  • Obsługa próbnika kolorów (206)
  • Tworzenie i zapisywanie tint kolorów (208)
  • Kopiowanie atrybutów (208)
  • Tworzenie grup kolorów (209)
  • Obsługa panelu Color Guide (Wzornik kolorów) (210)
  • Edytowanie grupy kolorów (212)
  • Edytowanie kolorystyki obiektów (215)
  • Obsługa panelu Kuler (217)
  • Przydzielanie kolorów do ilustracji (219)
  • Korygowanie kolorów (223)
  • Wypełnianie obiektów gradientami i wzorkami (224)
  • Zastosowanie wzorków (225)
  • Tworzenie niestandardowego wzorku (226)
  • Stosowanie wzorków (227)
  • Edytowanie wzorków (228)
  • Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (229)
  • Edytowanie zasięgu obszarów aktywnego malowania (232)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (234)

7. Edycja i przetwarzanie tekstu
  • Tematyka lekcji (238)
  • Zaczynamy (240)
  • Praca z tekstem (241)
  • Tworzenie tekstu ozdobnego (241)
  • Tworzenie tekstu akapitowego (242)
  • Importowanie zwykłego pliku tekstowego (244)
  • Tworzenie łamów tekstu (245)
  • Przenoszenie tekstu pomiędzy ramkami (246)
  • Tekst nadmiarowy i zmiana układu tekstu (248)
  • Tworzenie wątków (248)
  • Zmiana wielkości obiektów tekstowych (249)
  • Formatowanie tekstu (251)
  • Zmiana rozmiaru czcionki (254)
  • Zmiana koloru czcionki (255)
  • Zmiana innych właściwości tekstu (255)
  • Zmiana właściwości akapitu (258)
  • Zapisywanie i zastosowanie stylów (259)
  • Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego (259)
  • Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego (260)
  • Próbkowanie właściwości tekstu (262)
  • Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni (262)
  • Oblewanie obiektu tekstem (266)
  • Umieszczanie tekstu na ścieżkach i kształtach (267)
  • Przekształcanie tekstu w kontury (270)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (272)

8. Warstwy
  • Tematyka lekcji (276)
  • Zaczynamy (278)
  • Tworzenie warstw (280)
  • Przenoszenie obiektów i warstw (282)
  • Blokowanie warstw (283)
  • Wyświetlanie warstw (285)
  • Wklejanie warstw (287)
  • Tworzenie masek przycinających (289)
  • Scalanie warstw (291)
  • Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw (292)
  • Wydzielanie warstw (295)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (297)

9. Łączenie kolorów i kształtów
  • Tematyka lekcji (300)
  • Zaczynamy (302)
  • Informacje o gradientach (303)
  • Tworzenie i zastosowanie gradientów liniowych (303)
  • Zmiana kierunku i kąta wypełnienia gradientowego (306)
  • Tworzenie gradientu promienistego (307)
  • Zmiana kolorystyki i edycja gradientu (308)
  • Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie (312)
  • Tworzenie przezroczystych gradientów (315)
  • Tworzenie przejść pomiędzy obiektami (317)
  • Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków (318)
  • Modyfikowanie przejścia (319)
  • Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych (321)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (323)

10. Pędzle
  • Tematyka lekcji (328)
  • Zaczynamy (330)
  • Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla) (331)
  • Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla) (331)
  • Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzi Blob Brush (Kropla) i Eraser (Gumka) (332)
  • Łączenie ścieżek narzędziem Blob Brush (Kropla) (334)
  • Pędzle w praktyce (337)
  • Zastosowanie pędzli artystycznych (337)
  • Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel) (338)
  • Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel) (340)
  • Zastosowanie pędzli rozpraszających (343)
  • Zmiana ustawień pędzla (343)
  • Nakładanie pociągnięć pędzlem rozpraszającym (345)
  • Zmiana ustawień koloru pędzli (345)
  • Zmiana koloru pędzla przy użyciu metody Hue Shift (Przesunięcie barwy) (347)
  • Zmiana koloru pędzla przy użyciu metody Tints (Tinty) (349)
  • Zastosowanie koloru wypełnienia podczas malowania pędzlami (350)
  • Zastosowanie pędzli kaligraficznych (352)
  • Zastosowanie pędzli ze wzorkiem (354)
  • Projektowanie pędzli (357)
  • Tworzenie próbek na potrzeby pędzla ze wzorkiem (357)
  • Tworzenie pędzla ze wzorkiem na podstawie próbek (358)
  • Malowanie pędzlem ze wzorkiem (360)
  • Zastosowanie efektu Scribble (Bazgroły) (362)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (364)
  • Narzędzie Blob Brush (Kropla) (364)
  • Obsługa pędzli (364)
  • Tworzenie pędzli (364)

11. Efekty
  • Tematyka lekcji (370)
  • Zaczynamy (372)
  • Obsługa efektów dynamicznych (372)
  • Dodawanie efektu (373)
  • Edytowanie efektu (378)
  • Tworzenie nagłówka logo przy użyciu jednego z efektów Warp (Wypaczenie) (380)
  • Tworzenie logo (380)
  • Zmiana wyglądu napisu i logo (381)
  • Tworzenie trójwymiarowego walca (384)
  • Zastosowanie efektu Extrude & Bevel (Wyciągnięcie i fazowanie) (385)
  • Nakładanie symbolu na ścianki obiektu przestrzennego (387)
  • Tworzenie bryły obrotowej (390)
  • Konfigurowanie oświetlenia (392)
  • Nanoszenie na obiekt obrazu Photoshopa (394)
  • Zmiana oświetlenia (395)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (397)

12. Zastosowanie atrybutów wyglądu i stylów graficznych
  • Tematyka lekcji (400)
  • Zaczynamy (402)
  • Zastosowanie atrybutów wyglądu (403)
  • Edytowanie i dodawanie atrybutów wyglądu (403)
  • Zmiana kolejności atrybutów wyglądu (405)
  • Tworzenie dodatkowego wypełnienia i obrysu (406)
  • Zastosowanie stylów graficznych (408)
  • Tworzenie i zapisywanie stylu graficznego (408)
  • Zastosowanie stylu graficznego do zmiany wyglądu obiektu (409)
  • Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy (410)
  • Stosowanie istniejących stylów graficznych (414)
  • Rozbudowa istniejącego stylu graficznego (415)
  • Zmiana atrybutu wyglądu dla wybranej warstwy (417)
  • Kopiowanie, stosowanie i usuwanie stylów graficznych (418)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (420)

13. Symbole
  • Tematyka lekcji (424)
  • Zaczynamy (426)
  • Praca z symbolami (427)
  • Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator (427)
  • Tworzenie symboli (429)
  • "Rozpylanie" kopii symbolu (431)
  • Edytowanie zestawów symboli (433)
  • Edytowanie symboli (435)
  • Aktualizowanie symbolu (437)
  • Przerywanie połączenia z symbolem (437)
  • Zastępowanie symboli (439)
  • Zapisywanie i pobieranie obiektów graficznych z panelu Symbols (Symbole) (440)
  • Nanoszenie symboli na ścianki obiektów 3D (441)
  • Symbole a program Flash (441)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (446)

14. Łączenie projektów Illustratora CS4 i innych programów firmy Adobe
  • Tematyka lekcji (448)
  • Zaczynamy (450)
  • Praca z Adobe Bridge (450)
  • Łączenie elementów graficznych (453)
  • Grafika wektorowa a obrazy rastrowe (453)
  • Edytowanie obszaru roboczego (455)
  • Importowanie obrazu z programu Adobe Photoshop (456)
  • Kilka słów o kompozycjach warstw (457)
  • Edytowanie i powielanie zaimportowanego obrazu (459)
  • Zmiana kolorystyki zaimportowanego obrazu (460)
  • Maskowanie obrazu (462)
  • Tworzenie maski przycinającej (462)
  • Tworzenie złożonych ścieżek i masek przezroczystości (463)
  • Edytowanie zaimportowanej maski (466)
  • Próbkowanie kolorystyki zaimportowanych obrazów (468)
  • Zastąpienie zaimportowanego obrazu innym (469)
  • Eksportowanie wielowarstwowego dokumentu do programu Adobe Photoshop (470)
  • Umieszczanie dokumentów Illustratora w programie Adobe InDesign (471)
  • Wymiana materiałów graficznych pomiędzy programami Illustrator i Flash (474)
  • Zapisywanie plików Illustratora na potrzeby technologii Adobe Flex (476)
  • Propozycje samodzielnych ćwiczeń (477)

15. Drukowanie i eksportowanie dokumentów
  • Tematyka lekcji (480)
  • Zaczynamy (482)
  • Omówienie procesu drukowania (482)
  • Urządzenia drukujące (484)
  • Raster (484)
  • Liniatura (484)
  • Rozdzielczość urządzenia drukującego (485)
  • Garść informacji o kolorze (485)
  • Model RGB (486)
  • Model CMYK (486)
  • Kolory dodatkowe (486)
  • Na czym polega działanie mechanizmów zarządzania kolorem? (487)
  • Konfigurowanie zarządzania kolorem w Illustratorze (489)
  • Ekranowe próby kolorów (490)
  • Separacje barwne (491)
  • Podgląd separacji barwnych (492)
  • Drukowanie wyciągów barwnych (493)
  • Wyznaczanie obszaru spadu (495)
  • Separacja barw (496)
  • Określanie liniatury rastra (499)
  • Ilustracje dwukolorowe (500)
  • Separacja kolorów dodatkowych (500)
  • Zalewki (502)
  • Nadrukowywanie obiektów (503)
  • Zapisywanie i eksportowanie projektu (506)
  • Zastosowanie panelu Document Info (Informacje o dokumencie) (506)
  • Zapisywanie dokumentu z uwzględnieniem przezroczystości (507)
  • Zapisywanie dokumentów w formacie EPS (508)
  • Drukowanie projektów zawierających przezroczyste elementy (509)
  • Zapisywanie plików w formacie Adobe PDF (509)

16. O przezroczystości
  • Tematyka lekcji (514)
  • Określanie rozdzielczości działania filtrów i efektów dynamicznych (517)
  • Konfigurowanie ustawień rasteryzowania efektów w dokumencie (518)
  • Zastosowanie panelu Flattener Preview (Podgląd spłaszczania) (519)
  • Wybieranie predefiniowanych ustawień spłaszczania (523)
  • Eksportowanie i importowanie ustawień spłaszczania (523)

  • Skorowidz (524)

Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje