Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Flex 4. Oficjalny podręcznik [nowa]

28-01-2012, 2:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022832869
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 19:59:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Adobe Flex 4. Oficjalny podręcznik

Jeff Tapper, Matthew Boles, Michael Labriola

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2884-1
  • liczba stron: 448
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: MCSE
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Naucz się tworzyć efektowne aplikacje internetowe dzięki możliwościom Adobe Flex 4!
    • Tworzenie własnych komponentów, nadawanie im stylów i skórek
    • Praca nad aplikacjami z wykorzystaniem środowiska Flash Builder
    • Wydajny, zorientowany obiektowo język ActionScript 3.0

    Adobe Flex 4 to najnowszy zestaw technologii służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych. Ta wydajna i bezpłatna struktura programistyczna to istne novum na rynku programów webowych. Flex pozwala na tworzenie prawdziwie dynamicznych i interaktywnych aplikacji o olbrzymich możliwościach. A to wszystko bez konieczności rezygnowania ze wspaniałej grafiki!

    Dzięki książce "Adobe Flex 4. Oficjalny podręcznik" stopniowo, krok po kroku, nauczysz się tworzyć aplikacje w językach MXML oraz ActionScript 3.0. Znajdziesz tu omówienie nowości wprowadzonych we Fleksie 4, takich jak komponenty Spark, nowe, zaawansowane techniki tworzenia skórek oraz wiele innych. Poznasz możliwości pracy w środowisku Flex Builder oraz dowiesz się, jak tworzyć interfejsy użytkownika. Zapoznasz się z wiedzą na temat kontrolek, obsługi zdarzeń, stosowania techniki "przeciągnij i upuść", tworzenia nawigacji czy też zmiany wyglądu Twojej aplikacji za pomocą stylów. Pamiętaj, że masz przed sobą najlepszy podręcznik technologii Flex, napisany przez zespół specjalistów posiadających olbrzymie doświadczenie w prowadzeniu kursów programowania, konsultacji i wszelkich działań wspomagających programistów i projektantów.
    • Flash Builder
    • Tworzenie interfejsu użytkownika
    • Stosowanie kontrolek
    • Obsługa zdarzeń
    • ActionScript i MXML
    • Tworzenie komponentów
    • Siatki danych
    • Rendering elementów
    • Stosowanie mechanizmu "przeciągnij i upuść"
    • Style i skórki
    Skorzystaj z niesamowitych możliwości Fleksa 4 i stwórz swoją wyjątkową aplikację internetową!

    O autorach (11)
    Wstęp (13)
    Wprowadzenie (15)
    Lekcja 1. Wprowadzenie do bogatych aplikacji internetowych (27)
    • Rozwój aplikacji komputerowych (27)
    • Odejście od architektury opartej na stronie internetowej (29)
    • Zalety bogatych aplikacji internetowych (31)
      • Menedżerowie przedsiębiorstw (31)
      • Przedsiębiorstwa branży IT (31)
      • Użytkownicy końcowi (31)
    • Technologie bogatych aplikacji internetowych (32)
      • Asynchroniczny JavaScript i XML (AJAX) (32)
      • Wirtualna maszyna Javy (33)
      • Microsoft Silverlight (33)
      • Platforma Adobe Flash (34)
    • Czego się nauczyłeś? (37)

    Lekcja 2. Zaczynamy (39)
    • Wstęp do tworzenia fleksowych aplikacji (40)
    • Tworzenie projektu i aplikacji MXML (40)
    • Obszar roboczy Flash Buildera (45)
    • Uruchamianie aplikacji (48)
    • Korzystanie z debugera programu Flash Builder (53)
    • Przygotuj się do kolejnych lekcji (60)
    • Czego się nauczyłeś? (62)

    Lekcja 3. Projektowanie interfejsu użytkownika (65)
    • Layout aplikacji (65)
      • Kontenery (66)
      • Obiekty layoutu (66)
      • Łączenie kontenerów i obiektów layoutu (67)
      • Przewijanie zawartości (68)
      • Budowa znaczników MXML (68)
    • Tworzenie layoutu sklepu internetowego (69)
      • Tworzenie zarysu layoutu w trybie edycji źródła (70)
      • Praca nad layoutem w trybie projektowania (72)
      • Definiowanie sekcji produktów (75)
    • Praca z layoutami opartymi na więzach (76)
    • Praca ze stanami widoku (81)
      • Tworzenie stanów widoku (81)
      • Sterowanie stanami widoku (84)
    • Refaktoryzacja (86)
      • Stosowanie złożonych kontenerów (88)
      • Refaktoryzacja kodu aplikacji (89)
    • Czego się nauczyłeś? (90)

    Lekcja 4. Stosowanie prostych kontrolek (93)
    • Wprowadzenie do prostych kontrolek (94)
    • Wyświetlanie obrazów (95)
    • Tworzenie widoku szczegółów (98)
    • Korzystanie z wiązania danych do powiązania struktury danych z prostą kontrolką (101)
    • Wykorzystanie kontenera Form do umieszczania prostych kontrolek (102)
    • Czego się nauczyłeś? (105)

    Lekcja 5. Obsługa zdarzeń (107)
    • Wprowadzenie do obsługi zdarzeń (107)
      • Prosty przykład (109)
      • Obsługa zdarzenia przez funkcję języka ActionScript (110)
      • Przekazywanie danych podczas wywoływania funkcji obsługi zdarzenia (111)
      • Używanie danych z obiektu zdarzenia (111)
      • Dokonywanie inspekcji obiektu zdarzenia (114)
    • Obsługa zdarzeń systemowych (117)
      • Zdarzenie creationComplete (117)
      • Modyfikowanie danych w zdarzeniu creationComplete (118)
    • Czego się nauczyłeś? (120)

    Lekcja 6. Korzystanie ze zdalnych danych XML (123)
    • Osadzanie danych XML (123)
      • Umieszczenie modelu poza aplikacją (124)
      • Wybór między obiektami a XML-em (126)
    • Ładowanie danych XML w trakcie działania programu (129)
      • Tworzenie obiektu HTTPService (129)
      • Wywoływanie metody send() (130)
      • Uzyskiwanie dostępu do otrzymanych danych (130)
      • Problemy związane z bezpieczeństwem (131)
    • Pobieranie danych XML za pośrednictwem obiektu HTTPService (133)
    • Przeszukiwanie XML-a za pomocą E4X (135)
      • Operatory E4X (136)
    • Korzystanie z dynamicznych danych XML (141)
    • Używanie obiektu XMLListCollection z kontrolką List (145)
    • Czego się nauczyłeś? (147)

    Lekcja 7. Tworzenie klas (149)
    • Tworzenie własnej klasy w języku ActionScript (149)
    • Tworzenie obiektu wartości (150)
    • Przygotowanie metody tworzącej obiekt (156)
    • Tworzenie klas koszyka na zakupy (159)
    • Manipulowanie danymi w klasie ShoppingCart (164)
      • Dodawanie produktów do koszyka (164)
      • Dodawanie pozycji czy uaktualnianie liczby sztuk? (166)
      • Warunkowe dodawanie pozycji do koszyka (166)
    • Czego się nauczyłeś? (171)

    Lekcja 8. Stosowanie wiązania danych i kolekcji (173)
    • Zasada działania mechanizmu wiązania danych (173)
      • Prosty przykład (174)
      • Bardziej skomplikowany przykład (177)
    • Mechanizm wiązania danych z perspektywy kompilatora (179)
      • Metody dostępowe set i get (180)
      • Rozgłaszanie i nasłuchiwanie zdarzeń (181)
      • Zdarzenia w mechanizmie wiązania danych (182)
    • Podsumowanie informacji o wiązaniu danych (184)
    • Korzystanie z klasy ArrayCollection (184)
      • Wypełnianie obiektu ArrayCollection danymi (185)
      • Korzystanie z danych zapisanych w kolekcji ArrayCollection (191)
      • Sortowanie elementów kolekcji ArrayCollection (193)
      • Refaktoryzacja kodu - wyszukiwanie za pomocą kursora (197)
      • Usuwanie elementów z wykorzystaniem kursora (200)
      • Filtrowanie kolekcji ArrayCollection (201)
    • Refaktoryzacja klasy ShoppingCartItem (202)
    • Czego się nauczyłeś? (204)

    Lekcja 9. Tworzenie komponentów (207)
    • Wprowadzenie w tematykę komponentów MXML (208)
      • Zasady tworzenia komponentów (209)
      • Tworzenie własnego komponentu (209)
      • Własne komponenty a architektura aplikacji (211)
    • Tworzenie komponentu ShoppingView (213)
    • Tworzenie komponentu ProductItem (218)
    • Tworzenie komponentów zarządzających pobieraniem danych (226)
    • Czego się nauczyłeś? (233)

    Lekcja 10. Korzystanie z komponentów DataGroup oraz List (235)
    • Korzystanie z komponentów List (236)
      • Właściwość labelFunction klasy List (236)
    • Korzystanie z komponentów DataGroup (238)
      • Implementacja renderera elementów (239)
      • Zastosowanie komponentu DataGroup w klasie ShoppingView (243)
      • Wirtualizacja (246)
      • Implementowanie wirtualizacji (246)
    • Wirtualizacja w komponentach List (247)
    • Wyświetlanie produktów z wybranej kategorii (249)
      • Filtrowanie produktów pod względem kategorii (249)
      • Wykorzystanie zdarzenia change komponentu List (250)
    • Czego się nauczyłeś? (251)

    Lekcja 11. Tworzenie i rozgłaszanie zdarzeń (253)
    • Korzyści ze stosowania luźno powiązanej architektury (253)
    • Rozsyłanie zdarzeń (255)
    • Deklarowanie zdarzeń komponentu (258)
    • Kiedy przydają się klasy niestandardowych zdarzeń (260)
    • Tworzenie i używanie zdarzenia UserAcknowledgeEvent (261)
    • Strumień zdarzenia i faza propagacji (264)
    • Tworzenie i używanie klasy ProductEvent (269)
      • Tworzenie komponentu ProductList (271)
      • Korzystanie z komponentu ProductList (273)
      • Korzystanie ze zdarzenia ProductEvent podczas dodawania i usuwania produktów (274)
      • Obsługa zdarzenia COLLECTION_CHANGE (275)
    • Czego się nauczyłeś? (277)

    Lekcja 12. Stosowanie siatek danych i rendererów elementów (279)
    • Dwa zestawy kontrolek: Spark i MX (280)
    • Komponent DataGrid i renderery elementów (280)
    • Wyświetlanie koszyka na zakupy w kontrolce DataGrid (281)
      • Korzystanie z komponentu CartGrid (283)
      • Dodawanie kontrolek edycji do DataGridColumn (283)
      • Tworzenie renderera elementów służącego do wyświetlenia informacji o produkcie (285)
      • Tworzenie renderera elementów służącego do wyświetlenia przycisku Remove (287)
      • Ponowne wykorzystanie klasy ProductEvent (289)
      • Wykorzystanie właściwości labelFunction do wyświetlania wartości produktów (290)
    • Używanie komponentu AdvancedDataGrid (292)
      • Sortowanie zawartości kontrolki AdvancedDataGrid (292)
      • Sortowanie w trybie zaawansowanym (293)
      • Nadawanie stylów komponentowi AdvancedDataGrid (294)
      • Grupowanie danych (298)
      • Wyświetlanie danych podsumowujących (303)
    • Czego się nauczyłeś? (311)

    Lekcja 13. Obsługa techniki "przeciągnij i upuść" (313)
    • Zasada działania menedżera przeciągania i upuszczania (314)
    • Przeciąganie i upuszczanie między dwoma komponentami DataGrid (315)
    • Przeciąganie i upuszczanie między siatką danych i listą (317)
    • Stosowanie mechanizmu "przeciągnij i upuść" w komponentach, które go nie obsługują (322)
    • Przeciąganie produktu do koszyka na zakupy (327)
    • Czego się nauczyłeś? (332)

    Lekcja 14. Tworzenie nawigacji (335)
    • Wprowadzenie do nawigacji (335)
    • Przygotowanie procesu dokonywania płatności wyświetlanego w kontenerze ViewStack (337)
    • Integrowanie aplikacji z komponentem CheckOutView (342)
    • Czego się nauczyłeś? (344)

    Lekcja 15. Formatowanie i walidacja danych (347)
    • Podstawowe informacje o klasach formatujących i walidujących (347)
      • Klasy formatujące (348)
      • Klasy walidujące (348)
    • Korzystanie z klas formatujących (349)
    • Korzystanie z dwustronnego wiązania danych (352)
    • Korzystanie z klas walidatorów (353)
    • Czego się nauczyłeś? (356)

    Lekcja 16. Zmiana wyglądu aplikacji za pomocą stylów (359)
    • Wprowadzenie projektu graficznego aplikacji za pomocą stylów i skórek (359)
    • Przygotowanie aplikacji na zmiany (360)
    • Stosowanie stylów (361)
      • Nadawanie stylów przez atrybuty znaczników (362)
      • Dziedziczenie stylów (364)
      • Nadawanie stylów za pomocą znacznika (365)
      • Nadawanie stylów za pomocą plików CSS (368)
      • Definiowanie stylów dla pozostałych elementów aplikacji (371)
    • Zmiana stylów w trakcie działania aplikacji (377)
      • Korzyści płynące z wczytywania stylów (378)
      • Tworzenie pliku SWF z arkusza CSS (378)
      • Wczytywanie arkusza stylów za pomocą klasy StyleManager (379)
      • Przesłanianie stylów we wczytanych plikach CSS (379)
    • Czego się nauczyłeś? (379)

    Lekcja 17. Zmiana wyglądu aplikacji za pomocą skórek (381)
    • Skórki komponentów Spark (381)
    • Powiązanie między skórkami i stanami (385)
      • Rysowanie we Fleksie (385)
      • Definiowanie wyglądu przycisku w różnych stanach (389)
    • Tworzenie skórki dla aplikacji (393)
    • Czego się nauczyłeś? (397)

    Lekcja 18. Tworzenie komponentów w języku ActionScript (399)
    • Komponenty tworzone w języku ActionScript (400)
    • Tworzenie komponentów może być skomplikowane (400)
    • Komponenty od środka (401)
    • Po co tworzyć komponenty? (402)
    • Definiowanie komponentu (403)
      • Definiowanie interfejsu (404)
      • Wybór klasy bazowej (405)
      • Tworzenie klasy (406)
      • Używanie zdefiniowanej klasy (408)
    • Tworzenie części wizualnej (410)
      • Określenie wymagań dotyczących skórki (410)
      • Tworzenie skórki (412)
    • Dodawanie funkcjonalności do komponentu (416)
      • Asynchroniczna praca komponentów (416)
      • Komunikowanie się za pomocą zdarzeń (421)
      • Sprzątanie po sobie (424)
    • Tworzenie renderera dla skórki (426)
    • Czego się nauczyłeś? (428)

    Dodatek A: Przygotowanie do pracy (432)
    • Instalowanie oprogramowania (432)
      • Instalowanie środowiska Flash Builder (432)
      • Kopiowanie plików lekcji (432)
      • Instalowanie odtwarzacza Flash Player z możliwością debugowania (433)
    • Importowanie projektów (434)
      • Importowanie plików lekcji (434)

    Skorowidz (437)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.