Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik
PROMOCJA! -50%
89.00zł 44.50zł
Tytuł oryginału: Adobe Flex 3: Training from the Source
Autorzy: Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot
Rok wydania: 2009
Stron: 648
Zawiera CD-ROM: 1
Tłumaczenie: Andrzej Gońda, Aleksander Lamża
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1966-5
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe
- Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe?
- Jak używać języka MXML do budowania układu aplikacji?
- Jak tworzyć niestandardowe komponenty interfejsu użytkownika w językach MXML i ActionScript?
Adobe Flex 3 to odpowiedź na zapotrzebowanie programistów w zakresie tworzenia bogatych aplikacji internetowych za pomocą przyjaznych i intuicyjnych narzędzi. Na Flex składają się m.in.: ActionScript 3.0, zwiększający wydajność i prostotę programowania; Flash Player 9, pozwalający na szybszą pracę i wykorzystujący mniejszą ilość pamięci; Flex Builder 3, udostępniający m.in. świetne narzędzia do usuwania błędów i promujący najlepsze praktyki kodowania oraz programowania aplikacji.
Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik" poprowadzi Cię krok po kroku przez proces budowania dynamicznych, interaktywnych aplikacji. Zawiera ona szczegółowy, wyczerpujący, praktyczny kurs tworzenia i projektowania architektury bogatych aplikacji internetowych (RIA) w językach MXML i ActionScript 3.0. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się pracować ze złożonymi zbiorami danych, tworzyć własne zdarzenia niestandardowe, stosować style i skórki, a także instalować aplikacje w sieci lub komputerze. Poznasz wszystkie możliwości Fleksa i będziesz umiał zastosować w praktyce nowoczesne narzędzia, a także z łatwością korzystać z innowacyjnych technologii.
- Technologie bogatych aplikacji internetowych
- Pulpit programu Flex Builder 3
- Obsługa zdarzeń i struktury danych
- Używanie zdalnych danych z kontrolkami
- Tworzenie komponentów w języku MXML
- Repetery ze zbiorami danych
- Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0
- Stosowanie siatek danych i generatorów elementów
- Wprowadzanie nawigacji
- Formatowanie i walidacja danych
- Zarządzanie historią i głębokie linkowanie
- Wizualizowanie danych
- Wdrażanie aplikacji Fleksa
Skorzystaj z indywidualnych warsztatów Flex 3 i zbuduj samodzielnie
wyjątkową aplikację internetową!
helion_grafikakomputerowa