P R I O
R Y T E T:
1 książka + 10,00 zł
2-3 książki + 15,00 zł
4 i więcej + 20,00 zł
Książki wysyłam
bezpiecznie
zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie
po zaksięgowaniu
wpłaty.
Możliwość wysyłki
Za pobraniem:
1 książka + 15,50 zł
2-3 książki + 20,50 zł
4 i więcej + 25,00 zł
Odbiór osobisty:
Nie ma takiej możliwości
Zasady
aukcji
i finalizacji
transakcji.
Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie
zarówno z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.
Gwarantuję,
że z książki będziesz
zadowolony!
Jeżeli
nie będziesz,
masz możliwość
w ciągu 10 dni
zwrócić
ją mi, otrzymasz
zwrot
ceny książki.
---------
|
Witam na mojej aukcji !
czyli najchętniej kupowane:
Zrób
sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!
|
Adobe Flash i PHP. Biblia
Autor: Matthew Keefe
Data wydania: 03/2010
Stron: 496
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2042-5
Format: 172x245
Oprawa: twarda
Wydawnictwo: Helion
Cena rynkowa książki:
79,00 zł
|
Na
tej aukcji TYLKO
63,99
zł
Kompendium wiedzy na temat PHP i Flasha!
* Wykorzystaj bazę danych MySQL
* Połącz PHP i Flasha!
* Twórz wydajne i profesjonalne aplikacje
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
Jednak pojawia się pytanie: "Jak zapanować nad tym duetem?". Książka "Adobe Flash i PHP. Biblia" stanowi kompletne źródło informacji na ten temat. Dzięki niej poznasz podstawy technologii Flash i PHP, a także sposoby używania bazy danych MySQL oraz weryfikacji połączenia Flash – PHP. Ponadto nauczysz się obsługiwać dane w różnych formatach, tworzyć formularze, wykorzystywać ciasteczka oraz stosować dodatkowe biblioteki. Zdobędziesz również wiedzę na temat korzystania z gniazd, gwarancji bezpieczeństwa aplikacji oraz tworzenia rozbudowanych serwisów WWW. Książka ta zasłuży z pewnością na uznanie specjalistów w tej dziedzinie, jednak i dla początkujących będzie ona stanowiła świetny podręcznik do nauki tych technologii.
* Instalacja serwera Apache
* Instalacja bazy danych MySQL oraz PHP
* Konfiguracja środowiska pracy
* Podstawy PHP
* Zasady pracy w środowisku Flash
* Nawiązanie połączenia pomiędzy PHP i Flashem
* Obsługa danych w formacie XML i nie tylko
* Projektowanie i tworzenie formularzy
* Bezpieczeństwo pobieranych danych
* Wykorzystanie gniazd
* Rozszerzenia do Flasha i PHP
* Programowanie obiektowe
* Debugowanie i sposoby rozwiązywania najpopularniejszych problemów
* Optymalizacja i zapewnienie wydajności tworzonym aplikacjom
* Projektowanie i tworzenie prostych oraz rozbudowanych aplikacji
Twórz dynamiczne i atrakcyjne wizualnie strony WWW!
Adobe Flash i PHP. Biblia
SPIS TREŚCI:
O autorze (13)
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)
Część I: Zacznijmy od podstaw (19)
Rozdział 1. Rozpoczynamy pracę z Flashem i PHP (21)
* Instalacja Apache na serwerze WWW (21)
o Instalacja Apache w systemie Windows (22)
o Instalacja serwera Apache w systemie UNIX (27)
o Zmiana ustawień Apache pod Windowsem i UNIX-em (31)
* Instalacja MySQL-a (32)
o Instalacja serwera MySQL w systemie Windows (32)
o Instalacja serwera MySQL w systemie UNIX (42)
o Zabezpieczamy serwer MySQL (44)
* Konfiguracja PHP na serwerze stron WWW (45)
o Instalacja PHP w systemie Windows (45)
o Instalacja PHP w systemie UNIX (50)
* Podsumowanie (51)
Rozdział 2. Poznajemy Flasha i PHP (53)
* Czym jest serwer WWW (53)
o Pliki .htaccess (53)
o Ochrona danych (54)
o Zbieramy informacje o Apache (56)
o Korzystanie z własnych dokumentów z komunikatami o błędach (58)
* Poznajemy podstawy PHP (63)
o Czym są zmienne? (63)
o Funkcje (65)
o Czym są konstrukcje sterujące? (66)
o Mechanizm sprawdzania typów w PHP (71)
* Podstawy MySQL-a (72)
o Stosowanie wyrażeń (73)
o Warunki (74)
* Poznajemy Flasha (75)
o Zintegrowane środowisko deweloperskie Flasha (75)
o Inne edytory (77)
o Urządzenia z obsługą Flasha (77)
o Idźmy dalej (77)
* Podsumowanie (77)
Rozdział 3. Nawiązujemy połączenie (79)
* Poznajemy sposoby komunikowania się we Flashu (79)
o Sprawdzanie stanu PHP (80)
o Rodzaje komunikacji (81)
* Z poziomu Flasha komunikujemy się z PHP (84)
* Z poziomu PHP łączymy się z MySQL-em (88)
o Sprawdzamy stan serwera MySQL (88)
o Łączymy się z serwerem MySQL (90)
o Łączymy wszystko w całość (92)
* Podsumowanie (99)
Rozdział 4. Obsługa danych (101)
* Ładowanie danych we Flashu (101)
o Klasy, z których korzystamy w czasie ładowania danych (102)
o Podsumowanie (103)
* Obsługa pobranych danych (104)
o Ładowanie jednokierunkowe (105)
o Ładowanie dwukierunkowe (105)
* Ładowanie dokumentu XML we Flashu (106)
* Korzystanie z XML-a w PHP (108)
o Ładowanie dokumentu XML (108)
o Przesyłanie dokumentu XML (109)
* Ładowanie obrazów za pomocą PHP (111)
o Uruchomienie programu ładującego obrazy (112)
* Podsumowanie (114)
Rozdział 5. Interakcja z użytkownikiem (115)
* Tworzenie formularzy we Flashu (115)
* Tworzymy formularz kontaktowy (116)
o Wywołanie skryptu PHP (118)
o Funkcje obsługi zdarzeń związane z formularzem kontaktowym (119)
o Wysyłanie maili w PHP (121)
* Moduł logowania we Flashu (122)
o Szkielet kodu (122)
o Procedury obsługi zdarzeń w module logowania (123)
o Integracja modułu logowania z serwerem (125)
* Podsumowanie (126)
Rozdział 6. Obsługa ciasteczek (127)
* Ładowanie ciasteczek (127)
o Obsługa ciasteczek w PHP (127)
o Obsługa ciasteczek we Flashu (131)
o Poznajemy zalety korzystania z ciasteczek w PHP (135)
* Podsumowanie (138)
Część II: Tworzymy zawartość interaktywną (139)
Rozdział 7. Jak dbać o bezpieczeństwo w trakcie pobierania danych od użytkownika? (141)
* Podchodźmy z ostrożnością do danych pochodzących od użytkownika (142)
o Bezpieczne pobieranie plików (142)
o Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych (145)
* Oczyszczanie danych pochodzących od użytkownika (146)
o Oczyszczanie danych (147)
o Właściwy sposób oczyszczania danych w formacie HTML (149)
* Przechowywanie danych (150)
o Bezpieczne zapisywanie do pliku (150)
o Tworzenie i zapisywanie bezpiecznego hasła przy użyciu PHP (154)
* Zwracanie danych (156)
o Bezpieczne zwracanie danych (156)
o Bezpieczniejsze sposoby zwracania danych (157)
* Czym jest obszar izolowany zabezpieczeń aplikacji we Flashu? (158)
o Ustawianie typu obszaru izolowanego (159)
o Korzystanie z własności sandboxType (159)
o Określanie bieżącego obszaru izolowanego (160)
o Zabezpieczenie aplikacji przed współdzieleniem (165)
* Podsumowanie (165)
Rozdział 8. Użycie gniazd (167)
* Czym są gniazda? (167)
o Bezpieczeństwo w komunikacji za pośrednictwem gniazd (168)
o Implementacja serwera opartego na gniazdach (168)
o Czym jest połączenie oparte na gniazdach (168)
* Obsługa gniazd w PHP (169)
o Sprawdzamy, czy dysponujemy wersją interpretera PHP uruchamianą z wiersza poleceń (169)
o Piszemy serwer oparty na gniazdach (170)
o Testujemy nasz serwer (172)
o Jak utworzyć stale działający serwer oparty na gniazdach? (174)
* Obsługa gniazd we Flashu (175)
o Inicjalizacja połączenia (176)
o Funkcje obsługi zdarzeń (176)
o Połączenia zdalne (178)
o Korzystamy z klasy do obsługi komunikacji opartej na gniazdach (179)
* Piszemy we Flashu i PHP klienta czata opartego na gniazdach (181)
o Serwer w PHP obsługujący klienty czata (181)
o Łączymy się z serwerem (189)
o Piszemy klienta we Flashu (190)
* Podsumowanie (199)
Część III: Rozszerzanie Flasha i PHP (201)
Rozdział 9. Praca z bibliotekami tworzonymi przez innych (203)
* Przegląd bibliotek dostarczanych przez innych (203)
o Inne biblioteki zewnętrzne (204)
o Biblioteki w PHP (205)
* Instalacja bibliotek zewnętrznych (205)
o Instalacja bibliotek w środowisku Flash CS3 (206)
o Instalacja bibliotek w PHP (207)
* Korzystanie z bibliotek napisanych przez innych (208)
o Korzystanie z bibliotek w środowisku Flash CS3 (208)
o Korzystanie z bibliotek w PHP (209)
* Rzut oka na AMFPHP (210)
o AMFPHP dla programistów pracujących w ActionScripcie 3 i PHP (210)
o Testujemy własną usługę w AMFPHP (212)
o Korzystanie z AMFPHP we Flashu (216)
* Tworzymy aplikację z prawdziwego zdarzenia, korzystającą z AMFPHP (221)
o Usługi AMFPHP (221)
o Skrypt do integracji z AMFPHP w ActionScripcie (225)
* Podsumowanie (226)
Rozdział 10. Programowanie zorientowane obiektowo (227)
* Czym jest programowanie obiektowe (227)
o Krótkie omówienie metod programowania zorientowanego obiektowo (228)
* Klasy w PHP (233)
o Dołączanie klas w PHP (234)
o Tworzenie obiektów klas (235)
o Deklarowanie wielu klas (236)
* Klasy we Flashu? (237)
o Importowanie (237)
o Klasa dokumentu (237)
o Symbole biblioteczne (239)
* Tworzenie własnych klas we Flashu i w PHP (239)
* Podsumowanie (243)
Część IV: Tworzymy aplikacje (245)
Rozdział 11. Tworzymy proste aplikacje (247)
* O składnikach aplikacji (247)
o Czym jest projekt aplikacji (248)
o Zakończenie etapu planowania (249)
* Piszemy klienta czata (250)
o Część aplikacji, którą tworzymy we Flashu (250)
o Część aplikacji w PHP (258)
* Tworzymy galerię fotograficzną, korzystającą ze skryptu PHP (266)
o Piszemy kod w ActionScripcie (267)
o Poruszanie się po galerii fotograficznej (271)
o Skrypty galerii fotograficznej w PHP (275)
* Korzystamy z PHP do napisania czytnika wiadomości RSS (279)
o Importujemy klasy (280)
o Wywołujemy plik PHP (280)
* Tworzymy dynamiczny baner przy użyciu PHP, Flasha i MySQL-a (284)
o Otwieramy okno przeglądarki (285)
o Piszemy kod w PHP (287)
o Wybór losowy (287)
* Piszemy część licznika odwiedzin w PHP (289)
o Mechanizm licznika odwiedzin (289)
o Piszemy część licznika odwiedzin we Flashu (290)
* Podsumowanie (291)
Rozdział 12. Tworzymy aplikacje z prawdziwego zdarzenia (293)
* Czym są aplikacje z prawdziwego zdarzenia? (293)
* Korzystanie z serwisu PayPal we Flashu (294)
o Korzystanie z danych POST (297)
o Korzystanie z wywołania sendToURL (298)
o Nawiązanie połączenia z serwisem PayPal (298)
* Użycie Flasha i PHP do utworzenia koszyka (299)
o Projekt koszyka na zakupy (299)
o Skrypt PHP (309)
* Zastosowanie Flasha i PHP do napisania aplikacji przeszukującej zasoby Amazon (319)
o Jak korzystać z Amazon Web Service? (319)
o Jak uprościć odpowiedź XML? (321)
* Galeria zdjęć korzystająca z flickra (327)
o Komunikacja z usługą WWW (331)
o Tworzenie własnego dokumentu XML (332)
* Podsumowanie (333)
Rozdział 13. Tworzymy zaawansowane aplikacje z prawdziwego zdarzenia (335)
* Program graficzny we Flashu (335)
o Interfejs programowania do rysowania grafiki we Flashu (336)
* Korzystanie z biblioteki GD w PHP (340)
o Generowanie obrazu za pomocą biblioteki GD (343)
o Gromadzimy we Flashu dane o punktach (344)
* Monitor dostępności stron we Flashu (346)
o Skrypt PHP aplikacji monitorującej dostępność stron (346)
o Korzystając z PHP, wysyłamy wiadomość elektroniczną do administratora (348)
o Skrypt monitora dostępności stron we Flashu (350)
* Odtwarzacz wideo we Flashu (356)
* Sonda (361)
o Piszemy w PHP skrypt sondy korzystający z bazy danych MySQL (361)
o Skrypt sondy w ActionScripcie (364)
* Prosty edytor tekstu (368)
* Podsumowanie (374)
Rozdział 14. Debugowanie (375)
* Raportowanie błędów w PHP (375)
o Wyświetlanie błędów na potrzeby debugowania (377)
o Poziomy ważności błędów (378)
* Debugowanie we Flashu (379)
* Zamiennik funkcji trace() (383)
* Podsumowanie (384)
Część V: Konserwacja serwera, aplikacji i bazy danych (387)
Rozdział 15. Konserwacja aplikacji (389)
* Komentowanie kodu (389)
o Style komentowania kodu (390)
o Usuwanie komentarzy oraz fragmentów kodu wspomagających debugowanie (392)
* Dziennik zmian (393)
o Śledzenie błędów (393)
o Dodatkowe zastosowania (394)
o Dynamiczne nanoszenie wprowadzanych zmian (394)
* Utrzymywanie kilku niezależnych wersji aplikacji (394)
o Systemy kontroli wersji (395)
o Wsparcie dla systemu kontroli wersji w środowisku Flash CS3 (395)
o Konfiguracja kontroli wersji (396)
* Korzystamy z własnych bibliotek (397)
o Korzystanie z własnych bibliotek oraz z systemu kontroli wersji (397)
o Publikacja pliku ".swc" (397)
* Podsumowanie (398)
Rozdział 16. Utrzymywanie wydajnego i skalowalnego serwera (399)
* Uruchamianie zaktualizowanego serwera (399)
o Aktualizacja automatyczna (400)
o Platforma Zend (400)
* Wersje rozwojowe oprogramowania (400)
o Instalacja drugiej wersji serwera Apache w tym samym systemie (401)
o Stosowanie technologii eksperymentalnych (401)
o Zależności (402)
* Pamięć podręczna i optymalizacja (402)
o Optymalizacja PHP (402)
o Optymalizacja serwera Apache (406)
o Optymalizacja MySQL-a (408)
o Pamięć podręczna (409)
o Instalacja memcached w systemie Linux (410)
o Instalacja memcached w systemie Windows (412)
o Kończymy instalację w systemie Linux i w systemie Windows (412)
o Zarządzanie serwerami (414)
* Tworzenie kopii zapasowych (415)
o Zarządzanie plikami (415)
o Zarządzanie kopiami zapasowymi (415)
o Zastosowanie PHP w tworzeniu kopii bezpieczeństwa bazy danych (418)
* Podsumowanie (421)
Rozdział 17. Tworzenie rozbudowanych aplikacji (423)
* Prosty odtwarzacz filmów (423)
* Piszemy odtwarzacz filmów we Flashu i PHP (426)
o Zaczynamy (426)
o Integracja z usługą zdalną (431)
o Piszemy zaawansowany odtwarzacz filmów (439)
o Implementacja klasy VideoListItem (448)
* Śledzenie oglądalności (453)
o Wprowadzamy zmiany do klasy Videos (453)
o Dodajemy możliwość śledzenia oglądalności do klas w ActionScripcie (454)
* Tworzymy we Flashu komponent logowania użytkownika (456)
o Klasa LoginWindow (457)
o Testujemy komponent logowania (464)
o Piszemy w PHP klasę obsługującą logowanie (466)
o Dodajemy usługę zdalną do komponentu logowania (469)
* Kończymy odtwarzacz filmów (472)
o Korzystanie z bibliotek zewnętrznych (472)
o Dodajemy komponent logowania (472)
* Podsumowanie (476)
Skorowidz (477)
Oferuję
równie inne KSIĄŻKI INFORMATYCZNE
w super cenach:
POLECAMY!!! EKSPRESOWA WYSYŁKA!!!
Zapraszam
na wszystkie moje aukcje:
helion
|
|
|
Książka
jest wysyłana PRIORYTETEM.
Bezpiecznie
zapakowana!
10
dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!!
PO
PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania"
Bazując na opiniach
Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma
zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty!
Gwarancja spełnia
swoją rolę w 100% !!!
Jak to działa?
Możesz wypróbować
książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu,
nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10
dni)
możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny.
Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę,
a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.
Zwrócę
Ci przelewem na konto 100% ceny książki.
Możesz
przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie
korzyści płynące z posiadania tej książki...
lub od razu zamówić...
|