Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne

09-04-2015, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 72 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 5223905009
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 3   
Koniec: 09-04-2015, 14:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Dodaj do ulubionych
  • Inne aukcje
  • Strona o mnie
Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Paweł Zakrzewski
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46386
data wydania: 2013
stron: 776
format: oprawa miękka
72
*cena z VAT
  • Dowiedz się, co oferuje środowisko Flash
  • Naucz się w pełni korzystać z jego możliwości
  • Poznaj sposoby tworzenia interaktywnych projektów
Bez technologii Flash trudno byłoby wyobrazić sobie współczesny internet. Banery, animacje, gry, interaktywne prezentacje, a nierzadko i całe skomplikowane serwisy WWW - wszystko to powstaje przy jej użyciu. Z czasem (oraz zwiększaniem się potrzeb twórców i użytkowników) rosły też możliwości środowiska Flash. Jego najnowsza wersja oferuje bardzo rozbudowane narzędzia, dzięki którym opracowanie ciekawych i przykuwających oko projektów staje się naprawdę proste. Oczywiście tylko wtedy, gdy się wie, gdzie znaleźć i jak zastosować odpowiednie funkcje.
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka "Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw" . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
  • Opis środowiska Flash i jego elementów
  • Tworzenie animowanych banerów
  • Zapewnianie interakcji z użytkownikiem
  • Tworzenie galerii i panoram
  • Zastosowanie języka ActionScript w animacjach
  • Tworzenie prostych gier i zabawek
  • Korzystanie z danych XML
  • Budowa prostych aplikacji.