Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADOBE FLASH CS5/CS5 PL PROFESSIONAL OFICJALNY

28-01-2012, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik foxsmoker
numer aukcji: 2060058859
Miejscowość Rumia
Wyświetleń: 17   
Koniec: 26-01-2012 12:26:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ADOBE CREATIVE TEAM

ADOBE FLASH 
 CS5/CS5 PL
PROFESSIONAL
OFICJALNY PODRĘCZNIK

Przekład: Łukasz Schmidt

Oprawa: miękka
Ilość stron: 392
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Helion
Wymiary: 176x250


KSIĄŻKA NOWA !!
SZYBKO, TANIO I PEWNIE !!
GORĄCO POLECAM !!


Najlepsze źródło informacji o Adobe Flash CS5!
Jak tworzyć zapierające dech w piersiach witryny WWW?
Jakie możliwości kryje ActionScript?
Jak wykorzystać kinematykę odwrotną i narzędzie "szkielet"?
Wersja CS5 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe o niespotykanej interaktywności oraz atrakcyjności zarówno wizualnej, jak i dźwiękowej. Autorzy Adobe Flash, bo o nim mowa, wprowadzili tu wiele nowatorskich rozwiązań i ulepszeń. Wśród nich warto wymienić między innymi: rozbudowany i łatwiejszy w korzystaniu edytor ActionScript, lepszą integrację z pakietem Creative Suite oraz Flash Builder, narzędzie "szkielet", pozwalające na tworzenie realistycznych efektów kinematyki odwrotnej. Jak rozpocząć przygodę z Flashem, wykorzystać jego możliwości oraz w praktyce zastosować nowości z wersji CS5? Odpowiedź na te i dziesiątki innych pytań znajdziesz w tym podręczniku!
"Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Ponadto będziesz mieć okazję opanować język ActionScript. Właśnie dzięki niemu Twoje strony mogą zyskać na atrakcyjności, interaktywności, a Ty sam możesz zrealizować wszystko, co tylko sobie zamarzysz. Wśród poruszanych tematów znajdziesz również te poświęcone pracy z materiałem audio i wideo, publikacji efektów pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Książka stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologią Flash oraz narzędziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalistów z firmy Adobe.
Podstawowe wiadomości o Flashu
Pierwsze kroki w nowym środowisku pracy
Praca z osią czasu, klatkami kluczowymi
Elementy graficzne w Adobe Flash
Tworzenie i edytowanie symboli
Wykorzystanie filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
Przygotowanie animacji
Zastosowanie ścieżek ruchu
Symulacja fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej
Wykorzystanie przekształceń
Używanie punktów sterowania
Język ActionScript 3.0
Praca z dźwiękiem i obrazem wideo
Zastosowanie komponentów
Publikacja dokumentów Flash
Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS5, by tworzyć niesamowite strony! Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS5!


Spis treści

Wstęp (9)
Seria Oficjalny podręcznik (9)
Co nowego? (9)
Wymagania wstępne (10)
Instalowanie programu Flash (10)
Kopiowanie plików lekcji (11)
Jak korzystać z lekcji? (12)
Dodatkowe zasoby (12)
Certyfikaty firmy Adobe (14)
1. Wprowadzenie (16)
Tematyka lekcji (16)
Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (18)
Przestrzeń robocza (19)
Praca z panelem Library (Biblioteka) (22)
Oś czasu (24)
Układanie warstw na osi czasu (31)
Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (34)
Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (37)
Wycofywanie działań we Flashu (41)
Podgląd projektu (42)
Publikowanie projektu (43)
Zapisywanie pliku (45)
Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (47)
Sprawdzanie dostępności aktualizacji (48)
2. Praca z grafiką (50)
Tematyka lekcji (50)
Zaczynamy (52)
Obrysy i wypełnienia (52)
Rysowanie kształtów (53)
Tworzenie zaznaczeń (54)
Edytowanie kształtów (55)
Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (59)
Rysowanie wzorków i dekoracji (63)
Rysowanie krzywych (71)
Tworzenie elementów przezroczystych (74)
Tworzenie i edytowanie tekstu (76)
3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)
Tematyka lekcji (78)
Zaczynamy (80)
Importowanie plików programu Illustrator (81)
Symbole (82)
Tworzenie symboli (85)
Importowanie plików Photoshopa (86)
Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
Efekty mieszania (101)
Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (101)
Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (103)
4. Dodawanie animacji (110)
Tematyka lekcji (110)
Zaczynamy (112)
Zasady tworzenia animacji (113)
Przygotowanie pliku projektu (114)
Animowanie zmian położenia (114)
Zmiana tempa i czasu (117)
Animowanie przezroczystości (120)
Animowanie filtrów (122)
Animowanie przekształceń (127)
Modyfikowanie ścieżki ruchu (130)
Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (135)
Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
Krzywe zmian dynamiki (146)
Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
Oglądanie animacji (155)
5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)
Tematyka lekcji (158)
Zaczynamy (160)
Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (169)
Kinematyka odwrotna kształtów (176)
Opcje szkieletów (184)
Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (188)
Punkty zmiany kształtu (191)
Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (193)
6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (202)
Tematyka lekcji (202)
Zaczynamy (204)
Filmy interaktywne (204)
Tworzenie przycisków (205)
ActionScript 3.0 (216)
Przygotowywanie osi czasu (220)
Dodawanie operacji stop() (221)
Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
Tworzenie docelowych klatek kluczowych (225)
Tworzenie przycisku home (230)
Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (234)
Przyciski animowane (238)
7. Tekst (242)
Tematyka lekcji (242)
Zaczynamy (244)
Tekst TLF (245)
Dodawanie prostego tekstu (248)
Dodawanie wielu kolumn (254)
Zawijanie tekstu (258)
Tworzenie łączy w tekście (267)
Tworzenie tekstu wejściowego (269)
Wczytywanie tekstu zewnętrznego (276)
8. Praca z dźwiękiem i wideo (286)
Tematyka lekcji (286)
Zaczynamy (288)
Struktura pliku projektu (289)
Wykorzystanie dźwięków (290)
Charakterystyka formatu Flash Video (303)
Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (303)
Opcje kodowania (307)
Odtwarzanie wideo zewnętrznego (313)
Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (318)
Używanie punktów sygnalizacji (322)
Osadzanie Flash Video (330)
9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (338)
Tematyka lekcji (338)
Zaczynamy (340)
Ładowanie zawartości zewnętrznej (342)
Usuwanie zawartości zewnętrznej (347)
Sterowanie klipami filmowymi (348)
Tworzenie masek (349)
10. Publikowanie dokumentów Flasha (356)
Tematyka lekcji (356)
Zaczynamy (358)
Testowanie dokumentu Flasha (358)
Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (360)
Dodawanie metadanych (361)
Publikowanie filmu dla sieci WWW (364)
Inne opcje publikowania (370)
Skorowidz (376)
KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE WIĘCEJ KSIĄŻEK NA MOICH AUKCJACH
OSZCZĘDZASZ NA WYSYŁCE
ZA WSZYSTKIE ZAKUPIONE KSIĄŻKI PŁACISZ MNIEJ

Przed zakupem proszę o zapoznanie się ze stroną "o mnie"