Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional [nowa]

28-01-2012, 2:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 61.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022832328
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 26-01-2012 19:48:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik

Adobe Creative Team

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2890-2
  • liczba stron: 392
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: MCSE
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-02
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Najlepsze źródło informacji o Adobe Flash CS5!
    • Jak tworzyć zapierające dech w piersiach witryny WWW?
    • Jakie możliwości kryje ActionScript?
    • Jak wykorzystać kinematykę odwrotną i narzędzie "szkielet"?

    Wersja CS5 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe o niespotykanej interaktywności oraz atrakcyjności zarówno wizualnej, jak i dźwiękowej. Autorzy Adobe Flash, bo o nim mowa, wprowadzili tu wiele nowatorskich rozwiązań i ulepszeń. Wśród nich warto wymienić między innymi: rozbudowany i łatwiejszy w korzystaniu edytor ActionScript, lepszą integrację z pakietem Creative Suite oraz Flash Builder, narzędzie "szkielet", pozwalające na tworzenie realistycznych efektów kinematyki odwrotnej. Jak rozpocząć przygodę z Flashem, wykorzystać jego możliwości oraz w praktyce zastosować nowości z wersji CS5? Odpowiedź na te i dziesiątki innych pytań znajdziesz w tym podręczniku!

    "Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Ponadto będziesz mieć okazję opanować język ActionScript. Właśnie dzięki niemu Twoje strony mogą zyskać na atrakcyjności, interaktywności, a Ty sam możesz zrealizować wszystko, co tylko sobie zamarzysz. Wśród poruszanych tematów znajdziesz również te poświęcone pracy z materiałem audio i wideo, publikacji efektów pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Książka stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologią Flash oraz narzędziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalistów z firmy Adobe.
    • Podstawowe wiadomości o Flashu
    • Pierwsze kroki w nowym środowisku pracy
    • Praca z osią czasu, klatkami kluczowymi
    • Elementy graficzne w Adobe Flash
    • Tworzenie i edytowanie symboli
    • Wykorzystanie filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
    • Przygotowanie animacji
    • Zastosowanie ścieżek ruchu
    • Symulacja fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej
    • Wykorzystanie przekształceń
    • Używanie punktów sterowania
    • Język ActionScript 3.0
    • Praca z dźwiękiem i obrazem wideo
    • Zastosowanie komponentów
    • Publikacja dokumentów Flash
    Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS5, by tworzyć niesamowite strony!Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS5!

    Wstęp (9)
    • Seria Oficjalny podręcznik (9)
    • Co nowego? (9)
    • Wymagania wstępne (10)
    • Instalowanie programu Flash (10)
    • Kopiowanie plików lekcji (11)
    • Jak korzystać z lekcji? (12)
    • Dodatkowe zasoby (12)
    • Certyfikaty firmy Adobe (14)

    1. Wprowadzenie (16)
    • Tematyka lekcji (16)
    • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (18)
    • Przestrzeń robocza (19)
    • Praca z panelem Library (Biblioteka) (22)
    • Oś czasu (24)
    • Układanie warstw na osi czasu (31)
    • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (34)
    • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (37)
    • Wycofywanie działań we Flashu (41)
    • Podgląd projektu (42)
    • Publikowanie projektu (43)
    • Zapisywanie pliku (45)
    • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (47)
    • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (48)

    2. Praca z grafiką (50)
    • Tematyka lekcji (50)
    • Zaczynamy (52)
    • Obrysy i wypełnienia (52)
    • Rysowanie kształtów (53)
    • Tworzenie zaznaczeń (54)
    • Edytowanie kształtów (55)
    • Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (59)
    • Rysowanie wzorków i dekoracji (63)
    • Rysowanie krzywych (71)
    • Tworzenie elementów przezroczystych (74)
    • Tworzenie i edytowanie tekstu (76)

    3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)
    • Tematyka lekcji (78)
    • Zaczynamy (80)
    • Importowanie plików programu Illustrator (81)
    • Symbole (82)
    • Tworzenie symboli (85)
    • Importowanie plików Photoshopa (86)
    • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
    • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
    • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
    • Efekty mieszania (101)
    • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (101)
    • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (103)

    4. Dodawanie animacji (110)
    • Tematyka lekcji (110)
    • Zaczynamy (112)
    • Zasady tworzenia animacji (113)
    • Przygotowanie pliku projektu (114)
    • Animowanie zmian położenia (114)
    • Zmiana tempa i czasu (117)
    • Animowanie przezroczystości (120)
    • Animowanie filtrów (122)
    • Animowanie przekształceń (127)
    • Modyfikowanie ścieżki ruchu (130)
    • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (135)
    • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
    • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
    • Krzywe zmian dynamiki (146)
    • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
    • Oglądanie animacji (155)

    5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)
    • Tematyka lekcji (158)
    • Zaczynamy (160)
    • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
    • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (169)
    • Kinematyka odwrotna kształtów (176)
    • Opcje szkieletów (184)
    • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (188)
    • Punkty zmiany kształtu (191)
    • Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (193)

    6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (202)
    • Tematyka lekcji (202)
    • Zaczynamy (204)
    • Filmy interaktywne (204)
    • Tworzenie przycisków (205)
    • ActionScript 3.0 (216)
    • Przygotowywanie osi czasu (220)
    • Dodawanie operacji stop() (221)
    • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
    • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (225)
    • Tworzenie przycisku home (230)
    • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (234)
    • Przyciski animowane (238)

    7. Tekst (242)
    • Tematyka lekcji (242)
    • Zaczynamy (244)
    • Tekst TLF (245)
    • Dodawanie prostego tekstu (248)
    • Dodawanie wielu kolumn (254)
    • Zawijanie tekstu (258)
    • Tworzenie łączy w tekście (267)
    • Tworzenie tekstu wejściowego (269)
    • Wczytywanie tekstu zewnętrznego (276)

    8. Praca z dźwiękiem i wideo (286)
    • Tematyka lekcji (286)
    • Zaczynamy (288)
    • Struktura pliku projektu (289)
    • Wykorzystanie dźwięków (290)
    • Charakterystyka formatu Flash Video (303)
    • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (303)
    • Opcje kodowania (307)
    • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (313)
    • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (318)
    • Używanie punktów sygnalizacji (322)
    • Osadzanie Flash Video (330)

    9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (338)
    • Tematyka lekcji (338)
    • Zaczynamy (340)
    • Ładowanie zawartości zewnętrznej (342)
    • Usuwanie zawartości zewnętrznej (347)
    • Sterowanie klipami filmowymi (348)
    • Tworzenie masek (349)

    10. Publikowanie dokumentów Flasha (356)
    • Tematyka lekcji (356)
    • Zaczynamy (358)
    • Testowanie dokumentu Flasha (358)
    • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (360)
    • Dodawanie metadanych (361)
    • Publikowanie filmu dla sieci WWW (364)
    • Inne opcje publikowania (370)

    Skorowidz (376)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.