Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional [nowa]

28-01-2012, 1:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 114.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022162096
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 26-01-2012 14:48:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia

Todd Perkins

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2989-3
  • liczba stron: 816
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: Biblia
  • wymiary: 172 x 245 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-05
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Niech potęga programu Flash CS5 pracuje w Twoich projektach!
    • Jak wykorzystać możliwości Flasha?
    • Jak zbudować swoją własną aplikację AIR?
    • Jak zintegrować pliki Flasha ze stronami WWW?

    Adobe Flash to potężna, wielozadaniowa aplikacja, pełniąca funkcje programu ilustracyjnego oraz edytora obrazów i dźwięków. Flash daje możliwość tworzenia bogatych w efekty animacji, atrakcyjnych serwisów WWW oraz rozwiniętych projektów multimedialnych. W swojej najnowszej odsłonie program oferuje swoim użytkownikom konfigurowalne panele z opcjami i parametrami. Wprowadzono też sporo poprawek w środowisku edycyjnym. Filmy Flasha mogą komunikować się bezpośrednio ze skryptami i programami na serwerze. Wiele poprawek i uaktualnień dotyczy m.in. obsługi dźwięku czy komponentu FLVPlayback.

    Książka "Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia" zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
    • Tworzenie witryn we Flashu
    • Interfejs programu
    • Rysowanie, praca z tekstem i grafiką
    • Animacja i edytor ruchu
    • Multimedia
    • Oś czasu, zdarzenia i interakcje
    • Odtwarzacze i projektory
    • Aplikacje dla telefonów iPhone
    • Adobe AIR
    Zostań niekwestionowanym mistrzem programu Flash CS5!

    O autorze (17)
    Wstęp (19)
    Część I: Wprowadzenie - Flash, multimedia i WWW (25)
    Rozdział 1. Budowa i miejsce Flasha (27)
    • Przede wszystkim integracja (28)
      • Topografia Flasha CS5 (30)
      • Typy plików Flasha (31)
    • Wiele światów Flasha CS5 (36)
      • Przetwarzanie obrazów rastrowych (bitmap) (37)
      • Program do grafiki wektorowej (37)
      • Program do wektorowej pracy z animacjami (38)
      • Mechanizm odtwarzania wideo (38)
      • Odtwarzacz audio (38)
      • Multimedialne środowisko edycyjne (39)
      • Sekwenser animacyjny (39)
      • Programowanie i obsługa baz danych (40)
      • Środowisko programisty aplikacji typu desktop (40)
      • Program do tworzenia aplikacji dla telefonów iPhone (41)
    • Podsumowanie (41)

    Rozdział 2. Przegląd technologii sieci WWW (43)
    • Miejsce Flasha w internetowej ewolucji (43)
      • Wielkie nadzieje (43)
      • Flash - tak czy nie? (47)
      • Alternatywne metody pracy z multimediami (51)
    • Technologie towarzyszące plikom Flasha (54)
      • HTML wiecznie żywy (54)
      • Skrypty JavaScript strony klienta (55)
      • Świat usług Web Services (55)
      • Technologie serwerowe firmy Adobe (56)
    • Projekt i jego potencjał (56)
      • Prezentacje liniowe (56)
      • Prezentacje interakcyjne (57)
      • Prezentacje sterowane danymi (57)
      • Aplikacje sterowane danymi (lub aplikacje RIA) (57)
    • Podsumowanie (58)

    Rozdział 3. Planowanie projektów (59)
    • Podstawy organizacji pracy (59)
      • Faza I - Pomysł i podstawowe założenia projektu (60)
      • Faza II - Produkcja, testowanie i publikacja prezentacji (72)
    • Panel Project (Projekt) Flasha CS5 (74)
      • Tworzenie struktury projektu (1) (75)
      • Tworzenie projektu we Flashu CS5 (2) (76)
      • Zmienianie konfiguracji projektu i panelu (3) (79)
      • Otwieranie i edycja plików w projekcie (4) (82)
      • Publikowanie gotowego projektu (5) (83)
    • Podsumowanie (83)

    Część II: Środowisko Flasha (85)
    Rozdział 4. Interfejs programu (87)
    • Zaczynamy (87)
      • Pierwsze kroki (88)
      • Strona startowa (88)
      • Opcje menu pomocy (90)
      • Interfejs Flasha w systemach Mac OS i Windows (91)
      • Co można zrobić w panelu Properties (Właściwości) (94)
    • Zarządzanie oknami i panelami (95)
      • Menu podręczne (kontekstowe) (95)
      • Panele swobodne i dokowane (95)
      • Uaktywnianie paneli lub okien (97)
      • Tworzenie własnych układów paneli (97)
      • Skróty klawiaturowe (98)
    • Przybornik (panel Tools - Narzędzia) (100)
      • Zarządzanie przybornikiem (100)
      • Poznawanie przybornika (101)
      • Korzystanie z opcji narzędzi (101)
      • Dostosowywanie przybornika (101)
    • Okno dokumentu (105)
      • Zarządzanie oknem dokumentu (106)
      • Poznawanie okna dokumentu (108)
      • Korzystanie ze scen (109)
      • Korzystanie z menu opcji okna dokumentu (111)
      • Praca z szablonami (114)
    • Okno osi czasu (114)
      • Sterowanie oknem osi czasu (115)
      • Korzystanie z paska narzędziowego Controller (115)
      • Poznawanie osi czasu (117)
      • Edycja klatek i warstw (121)
      • Opcje widoku klatek (130)
    • Drukowanie (133)
    • Podsumowanie (134)

    Rozdział 5. Rysowanie we Flashu (135)
    • Kształty geometryczne (137)
      • Oval (Owal) (137)
      • Oval Primitive (Owal pierwotny) (138)
      • Rectangle (Prostokąt) i Rectangle Primitive (Prostokąt pierwotny) (139)
      • Parametry Join (Połączenie) i Miter (Ostre) (140)
      • PolyStar (Narzędzie Gwiazda-Wielokąt) (140)
      • Narzędzie Line (Linia) (143)
    • Narzędzia rysowania (144)
      • Narzędzie Pencil (Ołówek) (144)
      • Narzędzie Brush (Pędzel) (145)
      • Narzędzie Eraser (Gumka) (149)
    • Tworzenie precyzyjnych linii i krzywych BĂŠziera za pomocą narzędzia Pen (151)
    • Wypełnienia i zarysy (155)
      • Wybieranie kolorów (155)
      • Wybór stylu linii (157)
      • Kontrola skalowania linii (160)
    • Optymalizacja rysunków (162)
    • Praca z narzędziami zaznaczania (163)
      • Narzędzie Selection (Zaznaczenie) (163)
      • Narzędzie Lasso (169)
      • Narzędzie Subselection (Zaznaczenie cząstkowe) (171)
    • Praca nad kompozycją i wyrównywanie elementów (173)
      • Upraszczanie ustawień przyciągania (173)
      • Panele projektowania (178)
    • Menu Edit (Edycja) (184)
    • Spray Brush (Rozpylacz) i Deco (Zamalowywanie) - wzory z symboli (186)
      • Rozpylacz - losowe wzory z symboli (186)
      • Deco (Zamalowywanie) - wzory i układy (189)
    • Podsumowanie (195)

    Rozdział 6. Symbole, instancje i biblioteka (197)
    • Biblioteka i jej zawartość (198)
      • Praca z bibliotekami wspólnymi i zewnętrznymi (198)
      • Praca z wieloma bibliotekami (200)
      • Praca z panelem biblioteki (202)
      • Porządkowanie paneli biblioteki (206)
    • Definiowanie typu zawartości (207)
      • "Surowe" dane (207)
      • Obiekty rysowania i kształty podstawowe (208)
      • Grupy (208)
      • Symbole (209)
      • Importowane elementy (211)
    • Edycja symboli (213)
      • Tryb edycji symbolu (213)
      • Edycja symbolu w nowym oknie (Edit In New Window) (213)
      • Edycja symbolu w miejscu (Edit In Place) (214)
      • Edycja symbolu z poziomu biblioteki (214)
      • Powrót do filmu po zakończeniu edycji symbolu (214)
    • Modyfikowanie właściwości symbolu na stole montażowym (215)
      • Modyfikowanie koloru i przezroczystości (216)
      • Zmiana typu symbolu (218)
      • Zamiana symbolu (Swap Symbol) (218)
    • Tworzenie zagnieżdżonych struktur symboli (219)
      • Konwersja prostego kształtu na symbol graficzny (219)
      • Symbole Graphic (Grafika) w przycisku (220)
      • Animacja symboli graficznych w klipie filmowym (222)
      • Dodanie klipu filmowego do symbolu przycisku (224)
      • Modyfikowanie instancji klipu (225)
    • Skalowanie dziewięcioplasterkowe dla tła klipu filmowego (226)
    • Narzędzie Movie Explorer (Eksplorator filmu) (230)
      • Filtrowanie widoku (230)
      • Lista obiektów (231)
      • Menu opcji okna Movie Explorer (Eksplorator filmu) (232)
      • Menu podręczne (233)
    • Biblioteki współużytkowane w czasie edycji (234)
    • Podsumowanie (238)

    Rozdział 7. Kolor (239)
    • Podstawowe zagadnienia dotyczące koloru (240)
      • Paleta kolorów bezpiecznych dla sieci (241)
      • Kod szesnastkowy (241)
      • Efektywne posługiwanie się kolorem (242)
    • Praca z panelem Swatches (Próbki) (246)
      • Opcje panelu Swatches (Próbki) (248)
      • Importowanie własnych palet (250)
    • Panel Color (Kolor) (254)
      • Zmiana stopnia krycia wypełnienia lub obrysu (256)
      • Praca z wypełnieniami gradientowymi (257)
      • Edycja kolorów w wypełnieniach gradientowych (258)
      • Wypełnienia gradientowe a przezroczystość (260)
      • Zaznaczanie wypełnień rastrowych (263)
    • Korzystanie z narzędzi Eyedropper (Kroplomierz), Paint Bucket (Wiadro z farbą) oraz Ink Bottle (Kałamarz) (264)
    • Podsumowanie (265)

    Rozdział 8. Praca z tekstem (267)
    • Typografia (268)
    • Rodzaje pól tekstowych we Flashu (268)
      • Edytowalne pola tekstowe (272)
    • Panel Properties (Właściwości) w trakcie pracy z narzędziem Text (Tekst) (273)
      • Praca z narzędziem Text (Tekst) (273)
      • Ustawianie atrybutów tekstu w panelu właściwości (276)
      • Przepływ tekstu przez wiele pól (285)
    • Eksport czcionek i ich wyświetlanie (287)
      • Wygładzanie czcionek - antyaliasing (287)
      • Czcionki urządzenia (289)
      • Opcja Use Device Fonts (Użyj czcionek urządzenia) (289)
      • Problemy z wyświetlaniem czcionek (290)
      • Zastępowanie czcionek (291)
    • Symbole czcionek i współużytkowane biblioteki czcionek (293)
      • Tworzenie symbolu czcionki (294)
      • Aktualizacja symboli czcionek w środowisku edycyjnym (297)
      • Stosowanie symboli czcionek w bibliotekach współużytkowanych w czasie wykonywania (297)
    • Modyfikacja tekstu (301)
      • Ręczna edycja tekstu (301)
      • Stosowanie filtrów (304)
    • Podsumowanie (305)

    Rozdział 9. Praca z grafiką (307)
    • Próbkowanie i zmienianie kolorów wypełnień i linii (308)
      • Narzędzie Eyedropper (Kroplomierz) (308)
      • Narzędzie Ink Bottle (Kałamarz) (309)
      • Narzędzie Paint Bucket (Wiadro z farbą) (311)
      • Działanie opcji zamykania odstępów (312)
      • Zastosowanie opcji Lock Fill (Zablokuj wypełnienie) (313)
    • Przekształcanie wypełnień gradientowych i bitmapowych (314)
      • Modyfikacja środka wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (315)
      • Obrót wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (316)
      • Zmiana skali narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (317)
      • Ustawianie stylów przepełnienia (318)
      • Pochylanie wypełnień rastrowych (318)
    • Wykorzystanie narzędzia Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) do uzyskania efektów oświetlenia (319)
    • Polecenia menu Modify/Shape (Modyfikuj/Kształt) (320)
      • Polecenie Convert Lines to Fills (Przekonwertuj linie na wypełnienia) (320)
      • Tworzenie skalowanej grafiki (320)
      • Rozszerzenie wypełnienia - polecenie Expand Fill (Rozwiń wypełnienie) (321)
      • Wygładzanie krawędzi wypełnienia - polecenie Soften Fill Edges (Zmiękcz wypełnienie krawędzi) (322)
    • Polecenie Free Transform (Przekształcanie swobodne) i jego opcje (324)
      • Panel Transform (Przekształć) (325)
      • Menu Modify/Transform (Modyfikuj/Przekształć) (325)
      • Narzędzie Free Transform (Przekształcanie swobodne) (326)
      • Przekształcanie kształtów, symboli, tekstu oraz grup (327)
    • Symbole w przestrzeni trójwymiarowej (329)
      • Kąt widzenia kamery - perspektywa (330)
      • Narzędzie Obrót 3D - przekształcenia symboli (332)
      • Narzędzie Translacja 3D - przesuwanie symboli (335)
    • Modyfikacja typów elementów (335)
      • Stos elementów (336)
      • Grupowanie (336)
      • Polecenie Break Apart (Rozdziel) (337)
      • Modyfikator Magic Wand (Magiczna różdżka) (341)
      • Wektoryzacja map bitowych (342)
    • Praca z obiektami rysunkowymi i poleceniami łączenia obiektów (344)
    • Praca z kształtami złożonymi (346)
    • Edycja za pomocą polecenia Find and Replace (Znajdź i zamień) (348)
    • Panel History (Historia) (349)
      • Powtórzenie kroków (350)
      • Kopiowanie kroków (351)
      • Czyszczenie historii (351)
      • Widok historii (351)
      • Zapis jako polecenie (352)
    • Podsumowanie (352)

    Część III: Animacja i efekty specjalne (355)
    Rozdział 10. Animacja i edytor ruchu (357)
    • Podstawowe metody animacji we Flashu (358)
    • Animacja poklatkowa (358)
      • Dodawanie klatek kluczowych (361)
      • Tworzenie animacji poklatkowej (362)
    • Modyfikowanie sekwencji wieloklatkowych (362)
      • Przenikanie klatek (363)
      • Jednoczesna edycja wielu klatek (365)
    • Animacja automatyczna (366)
      • Automatyczna animacja kształtu (368)
      • Wskaźniki zmiany kształtu (372)
      • Automatyczna animacja ruchu (375)
      • Modyfikowanie właściwości automatycznej animacji ruchu (378)
      • Zakresy i warstwy animacji ruchu (380)
      • Edycja ścieżek ruchu (383)
      • Sterowanie animacją na ścieżce ruchu (385)
      • Ustawienia predefiniowane ruchu (386)
    • Edytor ruchu - dopracowywanie ustawień dynamiki i właściwości animacji (388)
      • Widoki właściwości w edytorze ruchu (391)
      • Edycja krzywych animacji i klatek kluczowych właściwości (391)
      • Krzywe dynamiki (napięcia) (392)
      • Animowanie właściwości 3D (394)
    • Łączenie sekwencji animacji (398)
      • Przenoszenie animacji na osie czasu symboli (399)
      • Porządkowanie symboli na głównej osi czasu (403)
    • Modyfikowanie i ponowne użycie animowanych symboli (405)
    • Szkielety IK - narzędzia Bone (Kość) i Bind (Powiązanie) (407)
      • Dodawanie efektu sprężystości (412)
      • Animacja kształtów (414)
      • Buforowanie bitmap w czasie odtwarzania (418)
      • Mapy bitowe (418)
      • Niech Flash pracuje dla Ciebie (419)
    • Podsumowanie (419)

    Rozdział 11. Filtry, tryby mieszania, linie pomocnicze i maski (421)
    • Filtry Flasha (421)
      • Dodawanie i modyfikowanie filtrów (422)
      • Tworzenie trójwymiarowego cienia (426)
      • Łączenie filtrów i zapisywanie własnych ustawień (427)
      • Poddawanie filtrów animacji ruchu (429)
      • Sterowanie interpolacją ustawień filtrów w edytorze ruchu (430)
    • Kolor - właściwości a filtry (432)
      • Filtr Adjust Color (Ustaw kolor) (433)
      • Właściwości koloru (435)
      • Zaawansowany efekt koloru (436)
    • Wykorzystanie trybów mieszania (438)
      • Działanie trybów mieszania (438)
      • Zastosowanie prostych trybów mieszania (441)
      • Złożone tryby mieszania - Alpha (Alfa) i Erase (Gumka) (442)
      • Tworzenie animowanego efektu przezroczystości (443)
    • Warstwy specjalne - linie pomocnicze i maski (445)
      • Warstwy linii pomocniczych (446)
      • Maski (449)
      • Maskowanie kształtem (449)
      • Maskowanie grupą obiektów (452)
      • Maskowanie symbolem (453)
      • Maskowanie i tekst (453)
    • Polecenie Distribute to Layers (Rozmieść na warstwach) (457)
    • Podsumowanie (459)

    Część IV: Włączanie do filmu plików multimedialnych (461)
    Rozdział 12. Dźwięk (463)
    • Formaty importowanych i eksportowanych plików dźwiękowych (464)
      • Importowane formaty (464)
      • Eksportowane formaty (466)
    • Import dźwięków (468)
    • Przypisywanie dźwięku do przycisku (470)
    • Umieszczanie dźwięków na osi czasu (472)
    • Porządkowanie dźwięków na osi czasu (473)
      • Wyświetlanie warstw dźwiękowych (474)
      • Porządkowanie warstw dźwiękowych za pomocą folderu z warstwami (474)
    • Synchronizacja dźwięku z animacją (475)
      • Event (Zdarzenie) (475)
      • Start (Uruchom) (475)
      • Stop (Zatrzymaj) (476)
      • Stream (Strumień) (476)
    • Przerywanie odtwarzania dźwięków (477)
      • Zatrzymywanie dźwięku typu Event (Zdarzenie) (477)
      • Przerywanie odtwarzania pojedynczego dźwięku typu Stream (Strumień) (480)
      • Przerywanie odtwarzania wszystkich dźwięków (480)
    • Edycja dźwięków we Flashu (481)
      • Narzędzia edycji dźwięku we Flashu (482)
      • Efekty na liście Effect (Efekt) w panelu Properties (Właściwości) (483)
    • Ogólne informacje na temat optymalizacji dźwięku (485)
    • Parametry publikacji dźwięku (486)
      • Parametry kompresji (487)
      • Obsługa dźwięku i formatu MP3 przez odtwarzacze Flash Player (490)
    • Parametry kompresji dźwięków w bibliotece (491)
      • Ustawienia audio w bibliotece (491)
      • Łączenie metod optymalizacji dźwięku (493)
    • Dodatkowe uwagi na temat dźwięku (494)
      • Tryb VBR formatu MP3 (494)
      • Optymalizacja dźwięku pod kątem zajętości miejsca (495)
      • Ekstrakcja dźwięku z dokumentu Flasha (497)
    • Podsumowanie (499)

    Rozdział 13. Importowanie grafiki (501)
    • Grafika wektorowa a grafika rastrowa (502)
    • Formaty importowanych plików (504)
    • Przygotowywanie map bitowych (507)
    • Zachowanie jakości map bitowych (509)
    • Importowanie i kopiowanie obrazów rastrowych (511)
      • Importowanie sekwencji (512)
      • Pliki bitmapowe z warstwami (512)
      • Kopiowanie i wstawianie map bitowych do Flasha (518)
      • Przezroczystość, efekty koloru i filtry a importowane bitmapy (518)
    • Właściwości map bitowych we Flashu (519)
      • Kilka słów przestrogi (522)
      • Zgodność z przeglądarkami (522)
    • Przyciski bitmap w panelu właściwości (523)
      • Przycisk Swap (Zamień) (523)
      • Przycisk Edit (Edycja) (524)
    • Wykorzystanie kompresji obrazu (524)
      • 24- lub 32-bitowe pliki z kompresją bezstratną (524)
      • 8-bitowe pliki z kompresją bezstratną (525)
      • Materiały z kompresją stratną (526)
    • Konwersja grafiki rastrowej na wektorową (527)
    • Korzystanie z zewnętrznej grafiki wektorowej (529)
    • Import grafiki wektorowej (530)
      • Kopiowanie i wklejanie grafiki wektorowej do Flasha (532)
      • Import plików w formacie Adobe Illustrator (533)
    • Optymalizacja grafiki wektorowej (535)
      • Wektoryzacja złożonej grafiki wektorowej (536)
      • Konwersja tekstu na krzywe (537)
      • Optymalizacja krzywych (538)
      • Buforowanie bitmapowe w czasie wykonywania (538)
    • Format przyszłości - XFL (540)
    • Podsumowanie (540)

    Rozdział 14. Wyświetlanie obrazu wideo (543)
    • Integracja wideo - dostępne technologie (544)
      • Wczytywanie pliku Flash Video w czasie odtwarzania filmu (544)
      • Streaming pliku wideo w czasie rzeczywistym (544)
      • Osadzanie wideo w filmie Flasha (545)
    • Import wideo (545)
      • Opcje kompresji kodeków (545)
      • Kompresowanie wideo w programie Adobe Media Encoder CS5 (547)
      • Kreator importu wideo (555)
      • Dołączanie wideo do filmów Flasha (558)
      • Parametry składnika (563)
      • Składniki interfejsu obiektu FLVPlayback (565)
    • Dodawanie punktów sygnalizacji (568)
    • Wykorzystanie kanału przezroczystości materiału wideo (576)
      • Materiał nagrany na żywo (577)
    • Podsumowanie (580)

    Część V: Interakcyjność w filmach Flasha (581)
    Rozdział 15. Skrypty na osi czasu i obsługa zdarzeń (583)
    • Operacje i funkcje obsługi zdarzeń (583)
      • Czym jest ActionScript? (584)
      • Panel Actions (Operacje) (585)
      • Krótkie wprowadzenie do składni kodu (589)
    • Pięć pierwszych operacji ActionScriptu (590)
      • gotoAndPlay() i gotoAndStop() (591)
      • nextFrame() i prevFrame() (592)
      • nextScene() i prevScene() (593)
      • play() i stop() (593)
      • navigateToURL() (594)
    • Uruchamianie operacji za pomocą funkcji obsługi zdarzeń (596)
      • Panel Code Snippets (Wycinki kodu) (597)
      • Wiązanie operacji z detektorem zdarzenia - programowanie przycisku (597)
      • Funkcje obsługi zdarzeń we Flashu (599)
    • Tworzenie niewidzialnych przycisków i operacja navigateToURL() (601)
    • Podsumowanie (607)

    Rozdział 16. Budowanie osi czasu i interakcji (609)
    • Klipy filmowe - elementy z niezależnymi osiami czasu (609)
      • Współdziałanie klipów w filmie Flasha (610)
      • Jeden film, wiele osi czasu (611)
    • Ścieżki adresowe (613)
      • Ścieżki bezwzględne (614)
      • Ścieżki względne (616)
    • Odwołania do obiektów Movie Clip (617)
    • Podsumowanie (621)

    Rozdział 17. Pierwszy własny projekt we Flashu (623)
    • Główna oś czasu i układ witryny (623)
      • Tworzymy plan (625)
      • Struktura folderów lokalnych (625)
      • Określanie właściwości filmu Flasha (625)
      • Przypisywanie obszarów prezentacji do klatek kluczowych (626)
      • Tworzymy zawartość poszczególnych sekcji (628)
    • Elementy nawigacyjne na głównej osi czasu (633)
      • Tworzymy przyciski menu (633)
      • Tworzymy przyciski do przeglądania zawartości sekcji (638)
    • Przewijanie tekstu: składnik TextArea (641)
    • Niestandardowy składnik BlurFader (644)
    • Ułatwienia dostępu (646)
    • Podsumowanie (650)

    Część VI: Dystrybucja filmów Flasha (651)
    Rozdział 18. Publikowanie filmów Flasha (653)
    • Testowanie filmów (653)
      • Polecenia Test Scene (Testuj scenę) oraz Test Movie (Testuj film) (654)
      • Narzędzie Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (656)
      • Raport na temat zawartości filmu (size report) (661)
    • Publikowanie filmów (662)
    • Ustawienia publikowania (Publish Settings) (662)
      • Określanie formatu eksportowanego pliku (panel Formats (Formaty)) (663)
      • Ustawienia formatu Flasha (zakładka Flash) (664)
      • Ustawienia formatu HTML (zakładka HTML) (669)
      • Ustawienia formatu GIF (677)
      • Ustawienia formatu JPEG (681)
      • Ustawienia formatu PNG (682)
      • Tworzenie projektorów dla systemów Windows i Mac OS (684)
    • Podgląd i publikowanie filmu (685)
      • Wykorzystanie poleceń z podmenu Publish Preview (Podgląd publikowania) (685)
      • Wykorzystanie polecenia Publish (Publikuj) (685)
    • Profile publikowania (685)
    • Podsumowanie (686)

    Rozdział 19. Integracja filmów Flasha ze stronami WWW (689)
    • Pisanie dokumentów HTML dla filmów Flasha (689)
      • Znacznik