Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

.Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional Biblia NOWA

14-07-2012, 19:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 113.49 zł     
Użytkownik charmag
numer aukcji: 2397905814
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 14   
Koniec: 04-07-2012 20:20:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje Allegro CHARMAG





P R I O R Y T E T:
1 książka + 10,00 zł
2-3 książki + 15,00 zł
4 i więcej + 20,00 zł

Książki wysyłam

 bezpiecznie

zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie 

po zaksięgowaniu

wpłaty.
Możliwość wysyłki 

Za pobraniem:

1 książka + 15,50 zł

2-3 książki  + 20,50 zł

4 i więcej + 25,00 zł

Odbiór osobisty:

Nie ma takiej możliwości

Zasady aukcji
i finalizacji transakcji.

Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie
zarówno z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.



Gwarantuję
,
że z książki będziesz
zadowolony
!
Jeżeli nie będziesz,
masz możliwość w ciągu 10 dni
zwrócić ją mi, otrzymasz
zwrot ceny książki.

---------

Witam na mojej aukcji !

czyli najchętniej kupowane:


Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!

Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia

Autorzy: Robert Reinhardt, Snow Dowd
Data wydania: 02/2010
Stron: 1192
Zawiera CD-ROM
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2456-0
Format: 172x245
Oprawa: twarda
Książka z wkładką
Wydawnictwo: Helion


Cena rynkowa książki:
129,00 zł

Na tej aukcji TYLKO

113,49 zł

Ujarzmij potęgę programu Flash CS4 i twórz atrakcyjne serwisy internetowe!

* Jak stworzyć rozbudowaną i efektowną witrynę WWW?
* Jak skutecznie dopasować dźwięk i animację?
* Jak korzystać z uaktualnionego kodu ActionScript?

Program Flash to potężne, wielozadaniowe narzędzie, spełniające funkcje programu ilustracyjnego oraz edytora obrazów i dźwięków. Służy ono także do tworzenia bogatych w efekty specjalne animacji oraz rozbudowanych serwisów WWW. Najnowsza wersja Flasha, CS4, oferuje wręcz nieograniczone możliwości: zapewnia wygodną współpracę z innymi narzędziami oraz bazami danych, a także zintegrowanie animacji z serwisami internetowymi. Nowości w CS4 to obsługa obiektów 3D oraz import projektów wraz z ich elementami z takich programów, jak Photoshop czy Illustrator.

Ksiązka "Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia " zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu — od podstaw jego obsługi do zaawansowanych technik programowania. Znajdziesz tu wiele praktycznych przykładów i wskazówek do natychmiastowego wykorzystania. Dotyczą one integracji animacji i dźwięku w filmach. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się także, jak korzystać ze składników Flasha i szybko tworzyć dynamiczne aplikacje, obsługujące zmieniające się zbiory danych. Poznasz również całość uaktualnionego kodu ActionScript 3.0, czyli najnowszej wersji, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Po prostu nauczysz się tworzyć wspaniałe, bogate w efekty specjalne i rozbudowane serwisy WWW!

* Tworzenie witryn we Flashu
* Środowisko Flasha
* Narzędzia do rysowania i grafika
* Praca z kolorem i tekstem
* Przekształcanie tekstów, symboli i grup
* Animacja i efekty specjalne
* Modyfikacja sekwencji wieloklatkowych
* Filtry, tryby mieszania, linie pomocnicze i maski
* Tło, scenografia i dźwięk
* Skrypty na osi czasu i obsługi zdarzeń
* ActionScript w praktyce
* Dynamiczny HTML

Naucz się tworzyć zachwycające serwisy WWW!

Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia

SPIS TREŚCI:

O autorach (23)
O redaktorze technicznym (25)
Wstęp (27)
Część I: Wprowadzenie do tworzenia witryn we Flashu (35)
Rozdział 1. Struktura Flasha (37)

* Przede wszystkim integracja (38)
o Topografia Flasha CS4 (41)
o Typy plików Flasha (42)
* Wiele światów Flasha CS4 (47)
o Przetwarzanie obrazów rastrowych (48)
o Program wektorowy (49)
o Animacje wektorowe (49)
o Mechanizm odtwarzania wideo (49)
o Odtwarzacz audio (50)
o Multimedialne środowisko edycyjne (50)
o Sekwenser animacyjny (50)
o Programowanie i obsługa baz danych (51)
o Środowisko programisty aplikacji typu desktop (52)
* Podsumowanie (52)

Rozdział 2. Przegląd technologii sieciowych (53)

* Miejsce Flasha w internetowej ewolucji (53)
o Wielkie nadzieje (53)
o Flash - tak czy nie? (57)
o Metody alternatywne (61)
* Technologie towarzyszące (64)
o HTML wciąż żywy (64)
o Skrypty JavaScript strony klienta (65)
o Świat usług Web Services (66)
o Technologie serwerowe firmy Adobe (66)
* Projekt i jego potencjał (66)
o Prezentacje liniowe (67)
o Prezentacje interaktywne (67)
o Prezentacje sterowane danymi (67)
o Aplikacje sterowane danymi (lub aplikacje RIA) (67)
* Podsumowanie (68)

Rozdział 3. Planowanie projektów (69)

* Podstawy organizacji pracy (69)
o Faza I - Pomysł i podstawowe założenia projektu (70)
o Faza II - Produkcja, testowanie i publikacja prezentacji (81)
* Panel Project (Projekt) Flasha CS4 (84)
o Tworzenie struktury projektu (1) (85)
o Tworzenie projektu we Flashu CS4 (2) (86)
o Zmienianie konfiguracji projektu i panelu (3) (89)
o Otwieranie i edycja plików w projekcie (4) (91)
o Publikowanie gotowego projektu (5) (92)
* Podsumowanie (93)

Część II: Środowisko Flasha (95)
Rozdział 4. Interfejs - podstawy (97)

* Zaczynamy (97)
o Witamy we Flashu CS4 (98)
o Strona startowa (98)
o Opcje menu pomocy (100)
o Interfejs Flasha w systemach Mac OS i Windows (101)
o Co można zrobić w panelu Properties (Właściwości) (103)
* Zarządzanie oknami i panelami (105)
o Menu podręczne (kontekstowe) (105)
o Panele swobodne i dokowane (105)
o Uaktywnianie paneli lub okien (106)
o Tworzenie własnych układów paneli (107)
o Skróty klawiaturowe (108)
* Przybornik (panel Tools - Narzędzia) (110)
o Zarządzanie przybornikiem (110)
o Poznawanie przybornika (111)
o Korzystanie z opcji narzędzi (111)
o Dostosowywanie przybornika (111)
* Okno dokumentu (115)
o Sterowanie oknem dokumentu (115)
o Poznawanie okna dokumentu (118)
o Korzystanie ze scen (120)
o Korzystanie z menu opcji okna dokumentu (121)
o Praca z szablonami (124)
* Okno osi czasu (124)
o Sterowanie oknem osi czasu (125)
o Korzystanie z paska narzędziowego Controller (126)
o Poznawanie osi czasu (126)
o Edycja klatek i warstw (130)
o Opcje widoku klatek (140)
* Drukowanie (142)
* Podsumowanie (143)

Rozdział 5. Rysowanie we Flashu (145)

* Kształty geometryczne (147)
o Oval (Owal) (147)
o Oval Primitive (Narzędzie Owal) (148)
o Rectangle (Prostokąt) i Rectangle Primitive (Narzędzie Prostokąt) (149)
o Parametry Join (Połączenie) i Miter (Ostre) (151)
o PolyStar (Narzędzie Gwiazda-Wielokąt) (151)
o Narzędzie Line (Linia) (153)
* Narzędzia rysowania (153)
o Narzędzie Pencil (Ołówek) (154)
o Narzędzie Brush (Pędzel) (155)
o Narzędzie Eraser (Gumka) (159)
* Tworzenie precyzyjnych linii i krzywych Béziera za pomocą narzędzia Pen (160)
* Wypełnienia i zarysy (165)
o Wybieranie kolorów (165)
o Wybór stylu linii (165)
o Kontrola skalowania linii (169)
* Optymalizacja rysunków (171)
* Wykorzystanie narzędzi zaznaczania (172)
o Narzędzie Selection (Zaznaczenie) (172)
o Narzędzie Lasso (179)
o Narzędzie Subselection (Zaznaczenie cząstkowe) (181)
* Praca nad kompozycją i wyrównywanie elementów (183)
o Upraszczanie ustawień przyciągania (183)
o Panele projektowania (188)
* Menu Edit (Edycja) (193)
* Spray Brush (Rozpylacz) i Deco (Zamalowywanie) - wzory z symboli (195)
o Rozpylacz - losowe wzory z symboli (196)
o Deco (Zamalowywanie) - wzory i układy (198)
* Podsumowanie (203)
Rozdział 6. Symbole, instancje i biblioteka (205)

* Biblioteka i jej zawartość (206)
o Praca z bibliotekami wspólnymi i zewnętrznymi (206)
o Praca z wieloma bibliotekami (208)
o Praca z panelem biblioteki (210)
o Porządkowanie paneli biblioteki (213)
* Definiowanie typu zawartości (215)
o "Surowe" dane (215)
o Obiekty rysowania i kształty podstawowe (215)
o Grupy (216)
o Symbole (217)
o Importowane elementy (218)
* Edycja symboli (220)
o Tryb edycji symbolu (220)
o Edycja symbolu w nowym oknie (Edit In New Window) (220)
o Edycja symbolu w miejscu (Edit In Place) (222)
o Edycja symbolu z poziomu biblioteki (222)
o Powrót do filmu po zakończeniu edycji symbolu (222)
* Modyfikowanie właściwości symbolu na stole montażowym (223)
o Modyfikowanie koloru i przezroczystości (224)
o Zmiana typu symbolu (225)
o Zamiana symbolu (Swap Symbol) (226)
* Tworzenie zagnieżdżonych struktur symboli (226)
o Konwersja prostego kształtu na symbol graficzny (227)
o Symbole Graphic (Grafika) w przycisku (228)
o Animacja symboli graficznych w klipie filmowym (230)
o Dodanie klipu filmowego do symbolu przycisku (231)
o Modyfikowanie instancji klipu (233)
* Skalowanie dziewięcioplasterkowe dla tła klipu filmowego (235)
* Narzędzie Movie Explorer (Eksplorator filmu) (238)
o Filtrowanie widoku (238)
o Lista obiektów (239)
o Menu opcji okna Movie Explorer (Eksplorator filmu) (240)
o Menu podręczne (241)
* Biblioteki współużytkowane w czasie edycji (242)
* Podsumowanie (245)

Rozdział 7. Kolor (247)

* Podstawowe zagadnienia dotyczące koloru (248)
o Paleta kolorów bezpiecznych dla sieci (249)
o Kod szesnastkowy (249)
o Efektywne posługiwanie się kolorem (250)
* Praca z panelem Swatches (Próbki) (254)
o Opcje panelu Swatches (Próbki) (256)
o Importowanie własnych palet (258)
* Panel Color (Kolor) (262)
o Zmiana stopnia krycia wypełnienia lub obrysu (265)
o Praca z wypełnieniami gradientowymi (265)
o Edycja kolorów w wypełnieniach gradientowych (267)
o Wypełnienia gradientowe a przezroczystość (269)
o Zaznaczanie wypełnień rastrowych (271)
* Korzystanie z narzędzi Eyedropper (Kroplomierz), Paint Bucket (Wiadro z farbą) oraz Ink Bottle (Kałamarz) (272)
* Podsumowanie (273)

Rozdział 8. Praca z tekstem (275)

* Typografia (276)
* Rodzaje pól tekstowych we Flashu (276)
o Statyczne pola tekstowe (278)
o Edytowalne pola tekstowe, czyli pola dynamiczne i wejściowe (279)
* Panel Properties (Właściwości) w trakcie pracy z narzędziem Text (Tekst) (281)
o Praca z narzędziem Text (Tekst) (281)
o Ustawianie atrybutów tekstu w inspektorze właściwości (285)
* Eksport czcionek i ich wyświetlanie (292)
o Wygładzanie czcionek (292)
o Renderowanie tekstu bez wygładzania (295)
o Czcionki urządzenia (295)
o Opcja Use Device Fonts (Użyj czcionek urządzenia) (296)
o Problemy z wyświetlaniem czcionek (297)
o Zastępowanie czcionek (297)
* Symbole czcionek i współużytkowane biblioteki czcionek (299)
o Tworzenie symbolu czcionki (300)
o Aktualizacja symboli czcionek w środowisku edycyjnym (302)
o Stosowanie symboli czcionek w bibliotekach współużytkowanych w czasie wykonywania (303)
* Modyfikacja tekstu (307)
o Ręczna edycja tekstu (308)
o Stosowanie filtrów (310)
* Podsumowanie (311)

Rozdział 9. Praca z grafiką (313)

* Próbkowanie i podmienianie wypełnień i linii (314)
o Narzędzie Eyedropper (Kroplomierz) (314)
o Narzędzie Ink Bottle (Kałamarz) (316)
o Narzędzie Paint Bucket (Wiadro z farbą) (317)
o Działanie opcji zamykania odstępów (318)
o Zastosowanie opcji Lock Fill (Zablokuj wypełnienie) (319)
* Przekształcanie wypełnień gradientowych i bitmapowych (320)
o Modyfikacja środka wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (321)
o Obrót wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (322)
o Zmiana skali narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (323)
o Ustawianie stylów przepełnienia (324)
o Pochylanie wypełnień rastrowych (325)
* Wykorzystanie narzędzia Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) do uzyskania efektów oświetlenia (325)
* Polecenia menu Modify/Shape (Modyfikuj/Kształt) (326)
o Polecenie Convert Lines to Fills (Przekonwertuj linie na wypełnienia) (326)
o Tworzenie skalowanej grafiki (327)
o Rozszerzenie wypełnienia - polecenie Expand Fill (Rozwiń wypełnienie) (328)
o Wygładzanie krawędzi wypełnienia - polecenie Soften Fill Edges (Zmiękcz wypełnienie krawędzi) (329)
* Polecenie Free Transform (Przekształcanie swobodne) i jego opcje (331)
o Panel Transform (Przekształć) (332)
o Menu Modify/Transform (Modyfikuj/Przekształć) (332)
o Narzędzie Free Transform (Przekształcanie swobodne) (332)
o Przekształcanie kształtów, symboli, tekstu oraz grup (333)
* Symbole w przestrzeni trójwymiarowej (335)
o Kąt widzenia kamery - perspektywa (337)
o Narzędzie Obrót 3D - przekształcenia symboli (338)
o Narzędzie Translacja 3D - przesuwanie symboli (341)
* Modyfikacja typów elementów (342)
o Stos elementów (342)
o Grupowanie (343)
o Polecenie Break Apart (Rozdziel) (344)
o Modyfikator Magic Wand (Magiczna różdżka) (347)
o Wektoryzacja map bitowych (348)
* Praca z obiektami rysunkowymi i poleceniami łączenia obiektów (351)
* Praca z kształtami złożonymi (352)
* Edycja za pomocą polecenia Find and Replace (Znajdź i zamień) (354)
* Panel History (Historia) (355)
o Powtórzenie kroków (356)
o Kopiowanie kroków (357)
o Czyszczenie historii (357)
o Widok historii (357)
o Zapis jako polecenie (358)
* Podsumowanie (358)

Część III: Animacja i efekty specjalne (361)
Rozdział 10. Sztuka ruchu (363)

* Podstawowe reguły (364)
* Czynniki wpływające na kształt animacji (364)
o Środowisko (365)
o Materiały (366)
o Ruch (366)
* Dodawanie osobowości (367)
* Iluzja i manipulacja percepcją obrazu (369)
o Punkt widzenia, zakres widzenia i głębia (370)
o Antycypacja (372)
o Ruch dodatkowy (373)
* Prawa natury (374)
o Pierwsze prawo - inercja (375)
o Drugie prawo - przyspieszenie (375)
o Trzecie prawo - akcja i odpowiadająca jej reakcja (375)
* Podsumowanie (377)

Rozdział 11. Animacja i edytor ruchu (379)

* Podstawowe metody animacji we Flashu (380)
* Animacja "klatka po klatce" (381)
o Dodawanie klatek kluczowych (382)
o Tworzenie animacji "klatka po klatce" (383)
* Modyfikowanie sekwencji wieloklatkowych (384)
o Przenikanie klatek (384)
o Jednoczesna edycja grupy klatek (387)
* Animacja automatyczna (388)
o Automatyczna animacja kształtu (389)
o Wskaźniki zmiany kształtu (393)
o Automatyczna animacja ruchu (396)
o Modyfikowanie właściwości automatycznej animacji ruchu (400)
o Zakresy i warstwy animacji ruchu (402)
o Edycja ścieżek ruchu (405)
o Sterowanie animacją na ścieżce ruchu (407)
o Ustawienia predefiniowane ruchu (408)
* Edytor ruchu - dopracowywanie ustawień dynamiki i właściwości animacji (410)
o Widoki właściwości w edytorze ruchu (413)
o Edycja krzywych animacji i klatek kluczowych właściwości (413)
o Krzywe dynamiki (napięcia) (414)
o Animowanie właściwości 3D (416)
* Łączenie sekwencji animacji (420)
o Przenoszenie animacji na osie czasu symboli (421)
o Porządkowanie symboli na głównej osi czasu (424)
* Modyfikowanie i ponowne użycie animowanych symboli (426)
o Sterowanie instancjami symboli z poziomu kodu ActionScript (428)
o Niech Flash pracuje dla Ciebie (429)
* Podsumowanie (429)

Rozdział 12. Filtry, tryby mieszania, linie pomocnicze i maski (431)

* Filtry Flasha (431)
o Dodawanie i modyfikowanie filtrów (432)
o Tworzenie trójwymiarowego cienia (436)
o Łączenie filtrów i zapisywanie własnych ustawień (437)
o Poddawanie filtrów animacji ruchu (439)
o Sterowanie interpolacją ustawień filtrów w edytorze ruchu (440)
* Kolor - właściwości a filtry (441)
o Filtr Adjust Color (Ustaw kolor) (443)
o Właściwości koloru (445)
o Zaawansowany efekt koloru (446)
* Wykorzystanie trybów mieszania (448)
o Działanie trybów mieszania (449)
o Zastosowanie prostych trybów mieszania (452)
o Złożone tryby mieszania - Alpha (Alfa) i Erase (Gumka) (452)
o Tworzenie animowanego efektu przezroczystości (454)
* Warstwy specjalne - linie pomocnicze i maski (455)
o Warstwy linii pomocniczych (456)
o Maski (459)
o Maskowanie kształtem (459)
o Maskowanie grupą obiektów (461)
o Maskowanie symbolem (461)
o Maskowanie i tekst (463)
* Polecenie Distribute to Layers (Rozmieść na warstwach) (466)
* Podsumowanie (468)

Rozdział 13. Animacja postaci (471)

* Praca z dużymi plikami (472)
o Storyboard (472)
o Sceny Flasha a pliki projektu (473)
o Głos, efekty dźwiękowe i muzyka w tle (473)
* Podstawy animacji kreskówkowej (475)
o Wyrażanie ruchu i emocji (476)
o Antycypacja (476)
o Waga (476)
o Nakładanie się działań (477)
o Rozmycie w celu symulacji ruchu (477)
* Klatki kluczowe i klatki pośrednie (480)
o Pętla chodu (481)
o Powtarzanie (483)
o Rodzaje chodu (483)
* Stosowanie koloru (484)
o Arkusz wzorcowy (484)
o Problemy z przerwami (485)
o Szybkie kolorowanie (485)
o Tymczasowe tło (485)
* Animacja automatyczna (489)
o Panoramowanie (489)
o Podmiana symboli (489)
o Linie pomocnicze ruchu (490)
* Synchronizacja ruchu warg (491)
o Nie warto stosować morfingu kształtu (491)
o Ekspresja a synchronizacja ruchu warg (492)
o Sztuczki synchronizacji ruchu warg (492)
o Synchronizacja z muzyką i efektami dźwiękowymi (492)
* Tło i scenografia (496)
o Buforowanie bitmap w czasie odtwarzania (497)
o Mapy bitowe (497)
o Ograniczenia formatu QuickTime (497)
o Tworzenie warstwowego tła za pomocą Photoshopa (498)
o Warstwy typu Mask (Maska) (499)
o Animowanie dużych przemieszczeń (499)
o Wielopłaszczyznowe tła (500)
o Symulacja głębi za pomocą rozmycia (500)
* Szkielety IK - narzędzia Bone (Kość) i Bind (Powiązanie) (501)
* Końcowe poprawki (507)
o Generowanie wersji finalnej (508)
o Postprodukcja (508)
* Podsumowanie (510)

Część IV: Włączanie do filmu plików multimedialnych (511)
Rozdział 14. Dźwięk (513)

* Formaty importowanych i eksportowanych plików dźwiękowych (514)
o Importowane formaty (514)
o Eksportowane formaty (516)
* Import dźwięków (518)
* Przypisywanie dźwięku do przycisku (520)
* Umieszczanie dźwięków na osi czasu (522)
* Porządkowanie dźwięków na osi czasu (524)
o Wyświetlanie warstw dźwiękowych (524)
o Porządkowanie warstw dźwiękowych za pomocą folderu z warstwami (524)
* Synchronizacja dźwięku z animacją (525)
o Event (Zdarzenie) (525)
o Start (Uruchom) (525)
o Stop (Zatrzymaj) (526)
o Stream (Strumień) (526)
* Przerywanie odtwarzania dźwięków (527)
o Zatrzymywanie dźwięku typu Event (Zdarzenie) (527)
o Przerywanie odtwarzania pojedynczego dźwięku typu Stream (Strumień) (529)
o Przerywanie odtwarzania wszystkich dźwięków (530)
* Edycja dźwięków we Flashu (531)
o Narzędzia edycji dźwięku we Flashu (531)
o Efekty na liście Effect (Efekt) w panelu Properties (Właściwości) (533)
* Ogólne informacje na temat optymalizacji dźwięku (535)
* Parametry publikacji dźwięku (536)
o Parametry kompresji (537)
o Obsługa dźwięku i formatu MP3 przez odtwarzacze Flash Player (541)
* Parametry kompresji dźwięków w bibliotece (541)
o Ustawienia audio w bibliotece (541)
o Łączenie metod optymalizacji dźwięku (543)
* Dodatkowe uwagi na temat dźwięku (544)
o Tryb VBR formatu MP3 (544)
o Optymalizacja dźwięku pod kątem zajętości miejsca (545)
o Ekstrakcja dźwięku z dokumentu Flasha (547)
* Podsumowanie (550)

Rozdział 15. Importowanie grafiki (551)

* Grafika wektorowa a grafika rastrowa (552)
* Formaty importowanych plików (554)
* Przygotowywanie map bitowych (557)
* Zachowanie jakości map bitowych (559)
* Importowanie i kopiowanie obrazów rastrowych (561)
o Importowanie sekwencji (562)
o Pliki bitmapowe z warstwami (562)
o Kopiowanie i wstawianie map bitowych do Flasha (568)
o Przezroczystość, efekty koloru i filtry a importowane bitmapy (568)
* Właściwości map bitowych we Flashu (569)
o Kilka słów przestrogi (572)
o Zgodność z przeglądarkami (573)
* Przyciski bitmap w panelu właściwości (573)
o Przycisk Swap (Zamień) (573)
o Przycisk Edit (Edycja) (573)
* Wykorzystanie kompresji obrazu (574)
o 24- lub 32-bitowe bezstratne pliki źródłowe (574)
o 8-bitowe bezstratne pliki źródłowe (576)
o Pliki źródłowe z kompresją stratną (576)
* Konwersja grafiki rastrowej na wektorową (577)
* Korzystanie z zewnętrznej grafiki wektorowej (579)
* Import grafiki wektorowej (580)
o Kopiowanie i wklejanie grafiki wektorowej do Flasha (582)
o Import plików w formacie Adobe Illustrator (583)
* Optymalizacja grafiki wektorowej (586)
o Wektoryzacja złożonej grafiki wektorowej (586)
o Konwersja tekstu na krzywe (587)
o Optymalizacja krzywych (588)
o Buforowanie bitmapowe w czasie wykonywania (589)
* Format przyszłości - XFL (590)
* Podsumowanie (591)





Rozdział 16. Wyświetlanie obrazu wideo (593)

* Integracja wideo - dostępne technologie (594)
o Wczytywanie pliku Flash Video w czasie odtwarzania filmu (594)
o Streaming pliku wideo w czasie rzeczywistym (594)
o Osadzanie wideo w filmie Flasha (595)
* Import wideo (595)
o Opcje kompresji kodeków (595)
o Kompresowanie wideo w programie Adobe Media Encoder CS4 (597)
o Kreator importu wideo (604)
o Dołączanie wideo do filmów Flasha (608)
* Komponent FLVPlayback (AS3) (612)
o Parametry składnika (613)
o Składniki interfejsu obiektu FLVPlayback (615)
* Punkty sygnalizacji (618)
* Wykorzystanie kanału przezroczystości materiału wideo (629)
o Materiał nagrany na żywo (631)
* Podsumowanie (633)

Część V: Interakcyjność w filmach Flasha (635)
Rozdział 17. Skrypty na osi czasu i obsługa zdarzeń (637)

* Operacje i funkcje obsługi zdarzeń (637)
o Czym jest ActionScript? (638)
o Panel Actions (Operacje) (639)
o Krótkie wprowadzenie do składni kodu (642)
* Pięć pierwszych operacji ActionScriptu (645)
o gotoAndPlay() i gotoAndStop() (645)
o nextFrame() i prevFrame() (647)
o nextScene() i prevScene() (647)
o play() i stop() (648)
o navigateToURL() (649)
* Uruchamianie operacji za pomocą funkcji obsługi zdarzeń (651)
o Łączenie operacji ze zdarzeniem - programowanie przycisku (652)
o Funkcje obsługi zdarzeń we Flashu (653)
* Tworzenie niewidzialnych przycisków i operacja navigateToURL() (656)
* Podsumowanie (661)

Rozdział 18. Budowanie osi czasu i interakcji (663)

* Klipy filmowe - elementy z niezależnymi osiami czasu (663)
o Współdziałanie klipów w filmie Flasha (664)
o Jeden film, wiele osi czasu (665)
* Ścieżki adresowe (667)
o Ścieżki bezwzględne (669)
o Ścieżki względne (670)
* Adresowanie klipów filmowych we Flashu CS4 (671)
* Podsumowanie (675)

Rozdział 19. Pierwszy własny projekt we Flashu (677)

* Główna oś czasu i układ witryny (677)
o Tworzymy plan (679)
o Struktura folderów lokalnych (679)
o Określanie właściwości filmu Flasha (679)
o Przypisywanie obszarów prezentacji do klatek kluczowych (680)
o Tworzymy zawartość poszczególnych sekcji (682)
* Elementy nawigacyjne na głównej osi czasu (687)
o Tworzymy przyciski menu (687)
o Tworzymy przyciski do przeglądania zawartości sekcji (692)
* Przewijanie tekstu: składnik TextArea (695)
* Niestandardowy składnik BlurFader (698)
* Ułatwienia dostępu (700)
* Podsumowanie (704)

Część VI: Dystrybucja filmów Flasha (705)
Rozdział 20. Publikowanie filmów Flasha (707)

* Testowanie filmów (707)
o Polecenia Test Scene (Testuj scenę) oraz Test Movie (Testuj film) (708)
o Narzędzie Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (710)
o Raport na temat zawartości filmu (Size report) (715)
* Publikowanie filmów (716)
* Ustawienia publikowania (Publish Settings) (716)
o Określanie formatu eksportowanego pliku (panel Formats (Formaty)) (717)
o Ustawienia formatu Flasha (zakładka Flash) (718)
o Ustawienia formatu HTML (zakładka HTML) (723)
o Ustawienia formatu GIF (731)
o Ustawienia formatu JPEG (735)
o Ustawienia formatu PNG (737)
o Tworzenie projektorów dla systemów Windows i Mac OS (739)
* Podgląd i publikowanie filmu (739)
o Wykorzystanie poleceń z podmenu Publish Preview (Podgląd publikowania) (740)
o Wykorzystanie polecenia Publish (Publikuj) (740)
* Profile publikowania (740)
* Podsumowanie (742)

Rozdział 21. Integracja filmów Flasha ze stronami WWW (743)

* Pisanie dokumentów HTML dla filmów Flasha (743)
o Znacznik