Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny... [nowa]

28-01-2012, 2:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 61.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022832307
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 19:48:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik

Adobe Creative Team

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2963-3
  • liczba stron: 448
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: MCSE
  • wymiary: 170 x 230 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Twórz grafiki skrojone idealnie na potrzeby WWW!
    • Jak rozpocząć przygodę z Adobe Fireworks CS5?
    • Jak przeprowadzić optymalizację grafiki dla potrzeb WWW?
    • Czym różni się grafika wektorowa od rastrowej?

    Adobe Fireworks to unikalny program graficzny, stworzony z myślą o projektantach grafik przeznaczonych na potrzeby stron internetowych. Dzięki niemu zaprojektowanie graficznego interfejsu użytkownika, prototypu strony lub dowolnego jej elementu będzie świetną zabawą! W trakcie tego procesu Twoja kreatywność będzie ograniczona jedynie wyobraźnią, a nie możliwościami narzędzia. Książka poświęcona jest najnowszej wersji CS5, która wprowadziła liczne nowości i ulepszenia, a wśród nich szablony, zwiększoną wydajność, współpracę z programem Flash oraz skrypty użytkownika. Sprawdź, co nowego przygotował dla Ciebie zespół Adobe!

    Niniejsza książka kontynuuje najlepsze tradycje podręczników z serii "Oficjalny podręcznik". Fakt, że została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, gwarantuje najwyższą jakość zawartej w niej wiedzy. W trakcie lektury poznasz wszystkie aspekty pracy z programem Adobe Fireworks CS5. Dowiesz się, jak przygotować przestrzeń roboczą, wykorzystać mechanizm warstw oraz pracować z obrazami rastrowymi i wektorowymi. Ponadto nauczysz się wykorzystywać filtry, skalować elementy obrazu oraz korzystać z masek. Dodatkowo zobaczysz, jak optymalizować grafikę pod kątem strony WWW, tworzyć prototypy i publikować wyniki pracy w sieci. To tylko część tematów, które będziesz miał w jednym palcu po przeczytaniu tej książki!
    • Przestrzeń robocza
    • Format Fireworks PNG
    • Strony, warstwy i stany
    • Praca z obrazami rastrowymi oraz wektorowymi
    • Zastosowanie filtrów
    • Zaznaczanie elementów
    • Skalowanie obiektów wektorowych
    • Wykorzystanie masek
    • Dodawanie tekstu do grafiki oraz jego formatowanie
    • Optymalizacja na potrzeby WWW
    • Eksportowanie złożonych obiektów oraz stanów
    • Wykorzystanie symboli
    • Tworzenie prototypów
    • Organizacja pracy
    • Współpraca z innymi narzędziami
    Sprawdź, jak szybko i łatwo można przygotować prototyp witryny WWW!

    Zaczynamy (9)
    • Zawartość książki (9)
    • Niezbędna wiedza (10)
    • Instalowanie programu Adobe Fireworks (10)
    • Uruchamianie programu Adobe Fireworks (10)
    • Kopiowanie plików z płyty CD dołączonej do książki (11)
    • Inne źródła informacji (11)
    • Certyfikaty Adobe (13)

    1. Zapoznanie z przestrzenią roboczą (16)
    • Tematyka lekcji (16)
    • Wstęp do programu Adobe Fireworks (18)
    • Korzystanie z paneli Tools (Narzędzia) (24)
    • Panel Properties (Właściwości) (26)
    • Konfiguracja paneli i grup paneli (28)
    • Praca z kilkoma dokumentami (32)
    • Anulowanie wykonanych czynności (35)

    2. Panele Pages (Strony), States (Stany) i Layers (Warstwy) - podstawowe narzędzia pracy (38)
    • Tematyka lekcji (38)
    • Strony, warstwy i stany (40)
    • Zaczynamy (42)
    • Importowanie stron (43)
    • Praca z warstwami (45)
    • Stany (51)

    3. Obrazy rastrowe (56)
    • Tematyka lekcji (56)
    • Rozdzielczość i rozmiar pliku (58)
    • Kadrowanie obrazu (59)
    • Zarządzanie obrazami znajdującymi się na obszarze roboczym (61)
    • Importowanie obrazów (62)
    • Skalowanie obrazów bez zniekształceń (64)
    • Dostosowywanie poziomów tonalnych (66)
    • Panel Align (Wyrównaj) (67)
    • Grupowanie obiektów (69)
    • Dostosowanie jasności za pomocą narzędzi Dodge (Rozjaśnianie) i Burn (Ściemnianie) (70)
    • Stosowanie filtru aktywnego Unsharp Mask (Maska wyostrzająca) (72)
    • Poprawki wykonane za pomocą narzędzia Rubber Stamp (Stempel) (74)

    4. Zaznaczanie (80)
    • Tematyka lekcji (80)
    • Zaznaczanie fragmentów bitmapy (82)
    • Zaczynamy (84)
    • Zaznaczanie i modyfikacja za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (84)
    • Zaznaczanie za pomocą narzędzi Lasso (90)
    • Konwersja zaznaczenia na ścieżki (92)

    5. Grafika wektorowa (96)
    • Tematyka lekcji (96)
    • Kilka słów na temat wektorów (98)
    • Podstawowe techniki rysowania wektorowego (98)
    • Zmiana wyglądu podstawowych kształtów wektorowych (102)
    • Skalowanie obiektów wektorowych (105)
    • Wstawianie tekstu w projekcie (106)
    • Korzystanie z autokształtów (107)
    • Ścieżki i narzędzie Pen (Pióro) (109)
    • Edycja ścieżek (110)
    • Tworzenie niestandardowych kształtów (112)
    • Rysowanie kształtu (113)
    • Dostosowywanie wypełnień i obrysów (114)

    6. Maski (126)
    • Tematyka lekcji (126)
    • Kilka słów o maskach (128)
    • Projektowanie baneru reklamowego (131)
    • Tworzenie i edycja masek (141)
    • Czynności końcowe (150)

    7. Praca z tekstem (160)
    • Tematyka lekcji (160)
    • Zaczynamy (162)
    • Podstawy pracy z tekstem (162)
    • Tworzenie bloków tekstu o automatycznej regulacji rozmiaru (163)
    • Wygładzanie (169)
    • Specjalne efekty tekstowe (170)

    8. Optymalizacja na potrzeby WWW (178)
    • Tematyka lekcji (178)
    • Podstawy optymalizacji (180)
    • Optymalizacja pliku zawierającego jeden obraz (184)
    • Narzędzia WWW (191)
    • Tworzenie i optymalizacja plasterków (192)
    • Nadawanie właściwości interaktywnych (207)
    • Eksportowanie złożonych projektów (210)

    9. Symbole (228)
    • Tematyka lekcji (228)
    • Kilka słów o symbolach (230)
    • Symbole graficzne (230)
    • Symbole przycisków (239)
    • Symbole animacji (247)

    10. Podstawy tworzenia prototypów (258)
    • Tematyka lekcji (258)
    • Organizacja pracy (260)

    11. Zaawansowane metody tworzenia prototypów (274)
    • Tematyka lekcji (274)
    • Zapoznanie się z prototypem (276)
    • Efekty najazdu obrazów (287)
    • Emulowanie tabeli danych Spry (300)
    • Praca z zachowaniami (309)
    • Czynności końcowe (315)

    12. Ułatwienia organizacji pracy (322)
    • Tematyka lekcji (322)
    • Korzystanie z szablonów dokumentów (324)
    • Praca z programem Adobe Bridge (331)
    • Wsadowe przetwarzanie obrazów (334)
    • Importowanie i zmiana rozmiaru obrazów (340)
    • Ciekawe skróty (343)
    • Planowanie na przyszłość: przygotowanie projektów (348)

    13. Dodatkowe możliwości (360)
    • Tematyka lekcji (360)
    • Zaczynamy projekt aplikacji mobilnej (362)
    • Praca z Adobe AIR (365)
    • Dodatkowe ćwiczenia (385)
    • Dodawanie skórki Flex (397)
    • Eksportowanie do programu Flash Catalyst (404)
    • Fireworks i Dreamweaver (410)
    • Fireworks i Flash (421)

    Skorowidz (435)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.