Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADHD polemiki i badania (Wanda Baranowska red.)

23-01-2014, 11:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.45 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 3812689679
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-01-2014 09:08:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ADHD polemiki i badania


Autor: Wanda Baranowska (red.)
Wydawca: Wydawnictwo AHE w Łodzi
ISBN:[zasłonięte]978-8305-457-7
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 152
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,5

Wysyłka w ciągu 24 godzin

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]40545


Przedstawione opracowanie stanowi efekt przemyśleń i obserwacji autorów oraz ich różnorodnych poszukiwań badawczych, dotyczących ADHD.

Poszukiwano, w obszarze rozważań etycznych, odpowiedzi na pytanie o społeczną naturę ADHD oraz o słuszność związanej z nią oceny ludzi dotkniętych zaburzeniem.

Interesującym stało się poszukiwanie związków potocznego rozumienia nieprzystosowania społecznego dzieci z ADHD z ich doświadczeniami socjalizacyjnymi.

Zsumowano także wiedzę o metodach wychowania dzieci nadpobudliwych, zawartą we współczesnych poradnikach, popełnianych przez lekarzy, psychoterapeutów i psychologów oraz publikacjach stricte pedagogicznych, stanowiących podstawową literaturę dla nauczycieli.

Przedstawione czytelnikom wyniki badań odnoszą się do wielu obszarów poznawania złożonej problematyki zaburzenia:
- dietetyki,
- jako nauki wspomagającej psychofizyczny rozwój dziecka,
- psychologii klinicznej,
- wskazującej całokształt problemów związanych z ADHD
- oraz pedagogiki, poszukującej odpowiedzi na pytanie o zgeneralizowane,
- pożądane cechy środowiska wychowującego i efekty podejmowanych już w tym obszarze działań.

Autorzy dokonują tu analizy nauczycielskiej wiedzy o ADHD oraz rodzicielskiej percepcji sytuacji szkolnej dziecka nadpobudliwego, która w sposób znaczący wpływa na domowe wspieranie jego rozwoju.


ADHD polemiki i badania (Wanda Baranowska red.)