Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Adapter AUX INTERFEJS CINCH MFD MFD2 RNS2 VW AUDI

14-01-2015, 10:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik uni-trade
numer aukcji: 4901224491
Miejscowość Mysłowice
Wyświetleń: 74   
Koniec: 14-01-2015 09:32:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

4009
INFORMACJE
OPIS PRODUKTU

Adapter AUX IN LINE CINCH MFD MFD2 RNS2 - VW AUDI


 

Z wykorzystaniem tego adaptera możecie Państwo podłączyć DVD-Player, MP3 Player, iPod, przenośny CD Player lub inne źródło audio do swojej nawigacji. Idealny także do Car PC lub laptopa. Łatwy montaż przez gniazdo Cinch. Kabel o długości ok. 1 metra.


18-pinowa wtyczka jest kompatybilna z nawigacjami:

  • Seat 16:9 -> Altea / Leon / Toledo od rocznika 2005 z Seat RNS, RNS2, MFD2

  • Skoda 16:9 -> Octavia II od rocznika 2005 ze Skoda Nexus Navigation

  • VW 16:9 -> VW Golf V / Golf V Plus / T5 / Caddy / Touran / Touareg / Passat / Sharan od rocznika 2005 z RNS, RNS2, MFD2


Każdy z naszych produktów objęty jest 2-letnią gwarancją!

Przed dokonaniem zakupu prosimy o porównanie instalacji samochodowej z naszymi zdjęciami w celu wizualnego sprawdzenia kompatybilności produktów przedstawionych na aukcjach! Jeśli nie wiesz, który z oferowanych produktów jest kompatybilny z Twoim radiem – wyślij nam maila! Gwarantujemy błyskawiczną pomoc!
W przypadku zwrotów koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Na naszych aukcjach masz możliwość dokonania zakupu
bez rejestracji w Allegro!




Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Firma Uni-Trade istnieje na rynku już 2004 roku i od początku swojej działalności, z roku na rok, sukcesywnie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i technologie. Oferujemy szereg produktów związanych z car – audio, w tym interfejsy do nawigacji i radioodbiorników samochodowych różnych producentów.

Zajmujemy się także produkcją niezbędnego okablowania potrzebnego do montażu nawigacji i urządzeń elektronicznych w samochodach różnych marek.

Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w dziedzinie specjalistycznych akcesoriów i urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych.

Oferujemy Państwu także usługi w zakresie projektowania układów i obwodów elektronicznych, montażu elementów elektronicznych, jak również tworzenia oprogramowania systemów wbudowanych.

Wszystkie nasze produkty są nowe i wytwarzane z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długotrwałe i komfortowe użytkowanie naszego towaru. Na nasz asortyment udzielamy dwuletniej gwarancji.

Jeśli nie znajdą Państwo na naszych aukcjach interesującego Państwa sprzętu, prosimy o kontakt na adres: [zasłonięte]@uni-trade.pl

Dziękujemy za zainteresowanie asortymentem naszej firmy! Po dokonaniu zakupów prosimy o skorzystanie z Formularza Opcji Dostawy, aby poinformować nas o adresie, na który mamy wysłać towar oraz o formie płatności, jaką Państwo wybrali. Jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów, prosimy o kontakt w sprawie łącznych kosztów przesyłki. Honorowaną przez naszą firmę formą płatnością jest przelew (przedpłata na konto). Dokonując płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu przede wszystkim nicku z Allegro. Brak takiej informacji może znacznie wydłużyć proces realizacji sprzedaży zakupionego przez Państwa towaru. Na płatność oczekujemy 10 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i anulowaniem transakcji. 

Przesyłka następuje w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Z doświadczenia wiemy, iż księgowanie może trwać od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od banku. Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie jako listy polecone priorytetowe. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za straty i uszkodzenia w transporcie (patrz: zakładka Reklamacje i zwroty). Zastrzegamy jednak, iż nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską.

Jeśli po zakupie nie otrzymają Państwo informacji mailowej od naszej firmy, prosimy o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą, czyli SPAMem. Niestety, nie mamy wpływu na to, w jaki sposób Państwa skrzynka mailowa segreguje wiadomości przychodzące. Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Docelowym dokumentem sprzedaży jest paragon – jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, proszę przesłać do nas taką informację za pomocą Formularza Opcji Dostawy lub ewentualnie proszę wysłać dodatkową wiadomość na nasz adres mailowy (patrz: zakładka Kontakt).

Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i finalizacji transakcji, będziemy bardzo wdzięczni za pozytywny komentarz. Proszę pamiętać, że to Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy związane z naszymi produktami, wysyłką, czy też finalizacją transakcji, prosimy o kontakt. Uprzejmie prosimy o niewystawianie negatywnych komentarzy pochopnie, ponieważ każdy problem można rozwiązać.

UWAGA!! Jesteśmy producentem i nie posiadamy oddziału sprzedaży detalicznej, a w związku z tym, nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów w siedzibie naszej firmy!!

Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Dodatkowo, mogą Państwo w ciągu 30 dni zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie będzie on nosił śladów użytkowania, a jego oryginalne opakowanie nie będzie naruszone.

W przypadku wystąpienia problemów z towarem, prosimy o kontakt mailowy. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu, który należy dołączyć do zwracanego nam towaru. Paczkę należy przesłać na adres naszej firmy, podany w zakładce „Kontakt”. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń z winy producenta, otrzymają Państwo nowy towar, a koszty przesyłki pokryje Sprzedawca lub zwrot kosztów zakupu łącznie z opłaconymi kosztami przesyłki. W przypadku, gdy towar będzie uszkodzony nie z winy producenta, zastrzegamy sobie prawo do zakwestionowania roszczenia reklamacyjnego.

Istnieje również możliwość uszkodzenia towaru w transporcie. W takiej sytuacji prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera oraz zrobienie zdjęć zniszczeń.

Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę, również istnieje możliwość zwrotu kosztów zakupu towaru, ale dopiero wtedy, gdy Poczta Polska uzna reklamację nadawcy i zwróci koszty za nią.

W przypadku uznania Państwa reklamacji, informujemy, iż zwrot gotówki może nastąpić jedynie na konto bankowe podane w wiadomości mailowej! Ponadto, wszelkie zwroty są realizowane dopiero w momencie uznania anulowania transakcji przez serwis Allegro.

UWAGA!! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysyłanych za pobraniem!!