|
tel. 22 [zasłonięte] 22
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG:
Formy płatności:
- PayU (Allegro)
- pobranie
- przelew
- raty
- leasing
- karta (w punkcie odbioru)
- gotówka
Dane do przelewu:
NetPartner Polska Sp. z o.o.
BANK PKO BP S.A.
80 1020 [zasłonięte] 1 [zasłonięte]0970002 [zasłonięte] 023033
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.
Raty
Leasing
Oferujemy możliwość leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1845 PLN.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.
Transport i wysyłka
Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską, co pozwala nam dostarczać przesyłki często, w czasie krótszym niż 24 godziny.
Odbiór osobisty
Zakupiony towar można odebrać w naszym Punkcie Odbioru w Warszawie przy ulicy Londyńskiej 34/1,
telefon 22 [zasłonięte] 67.
Ze względu na bogaty asortyment,
nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym Punkcie Odbioru. Część sprzedawanych przez nas produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich dostawa do Punktu Odbioru zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny.
Dlatego o gotowości towaru do odbiory informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Uwaga nie wszystkie nasze aukcje posiadają możliwość odbioru osobistego, szczegółowe informacje na temat dostępnych form dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność".
Wyświetl większą mapę
|
Activity
Activity jest grą umożliwijącą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
- Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
- Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
- Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
Przygotowanie gry:
W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.
Zasady gry:
- Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
- Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
- Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
- Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
- Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
- Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
Wskazówki:
- Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy.
- Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika.
- Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp.
- Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty.
- Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa
|