Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ActionScript. Receptury / FV PODSTAWY KLASYK

27-06-2012, 0:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2412331780
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 18-06-2012, 0:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ActionScript. Receptury

Autor: Joey Lott
Tytuł oryginału: ActionScript Cookbook
Tłumaczenie: Marzena Baranowska (rozdz. 1-11), Anna Witerkowska (rozdz. 12-22), Łukasz Zieliński (rozdz. 23-28)
ISBN: 83-7361-331-5
Data wydania: 04/2004
Stron: 904

stan: bardzo dobry (normalne ślady użytkowania)

Z opisu wydawcy
----------------------------------------------
Gotowe rozwiązania i przykłady dla użytkowników Flasha

Zamiast koncentrować się na abstrakcyjnych niuansach języka ActionScript, można skorzystać z gotowych sposobów rozwiązywania typowych problemów. Receptury ułatwiają pisanie skryptów w języku ActionScript, ucząc przy tym praktycznych technik, które na pewno będą przydatne jeszcze wiele razy.

Ogrom możliwości języka ActionScript może przytłaczać. W niniejszej książce analizujemy zaawansowane technologie jako zespoły prostych czynności, z których każda ma praktyczne znaczenie i z których każdą warto zrozumieć. Książka "ActionScript. Receptury" jest interesująca zarówno dla młodego kodera, jak i dla doświadczonego programisty, ponieważ pozwala spojrzeć z nowej perspektywy i podejść w nowy sposób do zagadnień programowania w języku ActionScript, jednocześnie umożliwiając ugruntowanie zdobytych już umiejętności.
Książka "ActionScript. Receptury" zawiera ponad 300 receptur związanych z niezliczoną ilością tematów, wśród których znajdują się m.in.:

    * rysowanie kształtów za pomocą instrukcji skryptów;
    * programistyczne sterowanie odtwarzaniem klipów filmowych;
    * obsługa wprowadzania tekstu i operacje na łańcuchach znaków;
    * udostępnianie strumieni audio i wideo dzięki technologii Flash Communication Server;
    * wykorzystanie technologii Flash Remoting do tworzenia połączeń z zapleczem bazodanowym;
    * posługiwanie się zestawami rekordów i macierzami danych;
    * wiele, wiele innych rozwiązań w 20 pełnych receptur rozdziałach.

Na początku książki omówione są krótkie, proste receptury. Później, stopniowo, pojawiają się dłuższe i bardziej skomplikowane skrypty wykonujące coraz bardziej wymyślne zadania. Taki układ wiedzy umożliwia łączenie poznanych skryptów w rozwiązania, na których można oprzeć swoje aplikacje utworzone we Flashu. Miła niespodzianka czeka i tego, kto nad jednostkowe receptury wyżej ceni duże aplikacje: w książce opisano siedem kompletnych, złożonych projektów we Flashu.