Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ActionScript 3.0. Szybki start, Derrick...

19-01-2012, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998826928
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-01-2012 01:14:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

ActionScript 3.0. Szybki start

ActionScript 3.0. Szybki start

Wydawnictwo: Helion


Wykorzystaj możliwości Flasha i ActionScript!

  • Jak rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0?
  • Jak kontrolować oś czasu?
  • Jak wykorzystać zasoby zewnętrzne?

ActionScript jest obiektowym językiem programowania, wykorzystywanym w Adobe Flash. Obecnie stosowana składnia tego języka pojawiła się po raz pierwszy we Flashu 5. ActionScript pozwala na sterowanie aplikacją oraz animacją, a jego możliwości mogą zaskoczyć niejednego programistę. To dzięki niemu stworzysz jeszcze bardziej interaktywne i atrakcyjne strony WWW!

Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod. Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. "ActionScript 3.0. Szybki start" jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!
  • Składnia ActionScript 3.0
  • Zmienne, właściwości, funkcje i metody
  • Praca z klasami i obiektami
  • Reagowanie na zdarzenia
  • Kontrolowanie osi czasu
  • Operacje na łańcuchach znaków
  • Używanie pól tekstowych
  • Zastosowanie klas Math i Date
  • Instrukcje warunkowe oraz iteracje i powtórzenia
  • Komunikacja zewnętrzna z wykorzystaniem protokołu HTTP
  • Wykorzystanie zasobów zewnętrznych
  • Dynamiczne sterowanie animacją
  • Praca z wideo i dźwiękiem
Opanuj możliwości ActionScript szybko i przyjemnie!


Spis treści:

Przedmowa (9)

Wprowadzenie (13)

Rozdział 1. Wprowadzenie do ActionScript 3 (19)
  • Język ActionScript (20)
  • Składnia języka ActionScript (22)
  • Znaki przestankowe (23)
  • Dalej o klasach i obiektach (26)
  • Pisanie kodu ActionScript (30)

Rozdział 2. Zmienne i właściwości (35)
  • Co to jest zmienna? (36)
  • Deklarowanie zmiennych i przypisywanie do nich wartości (39)
  • Określanie typów danych zmiennych (40)
  • Łańcuchy znaków (42)
  • Liczby (44)
  • Konwertowanie typu danych (47)
  • Instancje i właściwości (48)
  • Zmienne typu Boolean (51)

Rozdział 3. Funkcje i metody (53)
  • Metoda a funkcja (54)
  • Zwracanie wartości przez funkcje (63)
  • Zakres funkcji (66)

Rozdział 4. Praca z klasami i obiektami (69)
  • Definiowanie klas i obiektów (70)
  • Importowanie klasy (72)
  • Tworzenie instancji obiektów (74)
  • Praca z kodem zewnętrznym (78)

Rozdział 5. Listy wyświetlania i obiekty wyświetlania (81)
  • Lista wyświetlania (82)
  • Klasy i obiekty wyświetlania (85)

Rozdział 6. Praca z obiektami wyświetlania (101)
  • Właściwości obiektów wyświetlania (102)
  • Zarządzanie głębokościami obiektów (109)
  • Usuwanie obiektów wyświetlania z listy wyświetlania (112)

Rozdział 7. Komunikacja i zdarzenia (113)
  • Model zdarzeń w ActionScript 3 (114)
  • Praca z funkcjami nasłuchującymi (118)
  • Przepływ zdarzeń (125)
  • Podklasy klasy Event (128)

Rozdział 8. Kontrolowanie osi czasu (129)
  • Kontrolowanie osi czasu (130)
  • Poruszanie się po osiach czasu za pomocą ścieżek adresowych (136)
  • Deklarowanie szybkości odtwarzania w czasie wykonywania (140)

Rozdział 9. Praca z łańcuchami znaków (143)
  • Klasa String (144)
  • Łączenie łańcuchów znaków (146)
  • Operacje na łańcuchach znaków (149)

Rozdział 10. Praca z polami tekstowymi (153)
  • Praca z polami tekstowymi (154)
  • Formatowanie pól tekstowych (160)
  • Osadzanie czcionek (166)

Rozdział 11. Praca z klasami Math i Date (169)
  • Klasa Math (170)
  • Klasa Date (176)
  • Strefy czasowe i czas UTC (182)

Rozdział 12. Praca z danymi za pomocą tablic i obiektów (183)
  • Praca z tablicami (klasa Array) (184)
  • Modyfikowanie tablic (188)
  • Klasa Object i tablice asocjacyjne (193)

Rozdział 13. Tworzenie instrukcji warunkowych (197)
  • Instrukcje warunkowe (198)

Rozdział 14. Iteracje i powtórzenia (207)
  • Pętla for (208)
  • Tworzenie dynamicznego menu za pomocą tablicy asocjacyjnej (210)
  • Iterowanie przez właściwości obiektu (215)
  • Pętle while i do...while (218)

Rozdział 15. Żądania HTTP i komunikacja zewnętrzna (221)
  • Nawigowanie do URL za pomocą żądań HTTP (222)
  • Wczytywanie zewnętrznej zawartości tekstowej (226)
  • Obsługa błędów (234)

Rozdział 16. Wczytywanie zasobów zewnętrznych (239)
  • Wczytywanie danych zewnętrznych za pomocą klasy Loader (240)
  • Monitorowanie postępów wczytywania (245)
  • Sterowanie wczytanymi plikami SWF (248)

Rozdział 17. Używanie kształtów, masek, trybów mieszania i filtrów (251)
  • Klasa Shape (252)
  • Dynamiczne maskowanie obiektów (256)
  • Tworzenie wizualnych efektów specjalnych za pomocą ActionScript (260)

Rozdział 18. Animacja sterowana dynamicznie (265)
  • Klasa Timer (266)
  • Zdarzenie ENTER_FRAME (271)
  • Klasy Tween i Easing (273)
  • Efekty przejść (klasy z pakietu transitions) (280)
  • Buforowanie obiektów wyświetlania (282)

Rozdział 19. Praca z dźwiękiem (283)
  • Praca z dźwiękami osadzonymi (284)
  • Kontrolowanie odtwarzania za pomocą klasy SoundChannel (287)
  • Wczytywanie dźwięków zewnętrznych (288)
  • Monitorowanie wczytywania dźwięku za pomocą zdarzeń klasy Sound (290)
  • Wykorzystywanie danych ID3 plików MP3 (293)
  • Kontrolowanie głośności dźwięku (294)
  • Monitorowanie postępu odtwarzania (295)

Rozdział 20. Praca z wideo (299)
  • Zastosowanie komponentu FLVPlayback (300)
  • Zdarzenia FLVPlayback (306)
  • Zaawansowane aplikacje wideo (317)

Skorowidz (319)

ActionScript 3.0. Szybki start

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje