|
|
Mam do sprzedania książkę: "ActionScript Receptury" Joey Lott O'Reilly Helion 2004 Książka pochodzi z mojej domowej biblioteczki, czytane były dwa pierwsze rozdziały, widoczne drobne zakurzenie dolnych rogów bloku od stania na półce, stan bardzo dobry. Dodatkowo gratis "Słownik skrótów informatycznych" wydawnictwa MIKOM. Opis ze strony wydawnictwa Helion: Gotowe rozwiązania i przykłady dla użytkowników Flasha Zamiast koncentrować się na abstrakcyjnych niuansach języka ActionScript, można skorzystać z gotowych sposobów rozwiązywania typowych problemów. Receptury ułatwiają pisanie skryptów w języku ActionScript, ucząc przy tym praktycznych technik, które na pewno będą przydatne jeszcze wiele razy. Ogrom możliwości języka ActionScript może przytłaczać. W niniejszej książce analizujemy zaawansowane technologie jako zespoły prostych czynności, z których każda ma praktyczne znaczenie i z których każdą warto zrozumieć. Książka "ActionScript. Receptury" jest interesująca zarówno dla młodego kodera, jak i dla doświadczonego programisty, ponieważ pozwala spojrzeć z nowej perspektywy i podejść w nowy sposób do zagadnień programowania w języku ActionScript, jednocześnie umożliwiając ugruntowanie zdobytych już umiejętności. Książka "ActionScript. Receptury" zawiera ponad 300 receptur związanych z niezliczoną ilością tematów, wśród których znajdują się m.in.: rysowanie kształtów za pomocą instrukcji skryptów; programistyczne sterowanie odtwarzaniem klipów filmowych; obsługa wprowadzania tekstu i operacje na łańcuchach znaków; udostępnianie strumieni audio i wideo dzięki technologii Flash Communication Server; wykorzystanie technologii Flash Remoting do tworzenia połączeń z zapleczem bazodanowym; posługiwanie się zestawami rekordów i macierzami danych; wiele, wiele innych rozwiązań w 20 pełnych receptur rozdziałach. Na początku książki omówione są krótkie, proste receptury. Później, stopniowo, pojawiają się dłuższe i bardziej skomplikowane skrypty wykonujące coraz bardziej wymyślne zadania. Taki układ wiedzy umożliwia łączenie poznanych skryptów w rozwiązania, na których można oprzeć swoje aplikacje utworzone we Flashu. Miła niespodzianka czeka i tego, kto nad jednostkowe receptury wyżej ceni duże aplikacje: w książce opisano siedem kompletnych, złożonych projektów we Flashu.
|
|
|
|
|
|