Wersja językowa: |
polska |
Liczba stanowisk: |
1 |
Przeznaczenie: |
do użytku komercyjnego lub prywatnego |
Rodzaj licencji: |
1 rok aktualizacji programu |
System operacyjny: |
Windows 8.1, 8, 7, Vista, XP 32-64 bit |
Forma dostawy: |
licencja do programu (kod aktywacyjny) wysyłana jest drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail |
Producent: Acronis Inc.
Najlepsze rozwiązanie dla laptopów i stacji roboczych
Acronis Backup for PC zapewnia tworzenie kopii zapasowych dysków i plików oraz przywracanie po awarii dla firmowych stacji roboczych i laptopów. Program został stworzony z myślą o małych i średnich firmach z ograniczoną ilością personelu IT gdzie centralne zarządzanie nie jest wymagane.
Redukcja przestojów i zwiększenie produktywności
Acronis Backup for PC wykonuje migawkę dysku przy użyciu opatentowanej technologii firmy Acronis.
Szybkie przywracanie
Możliwe jest pełne przywrócenie kopii zapasowej zawierającej system operacyjny, aplikacje oraz dane w kilka minut zamiast godzin lub dni. Możliwe jest również przywrócenie indywidualnych plików lub folderów usuniętych przypadkowo lub utraconych.
Tworzenie kopii zapasowej podczas podróży
Tworzenie kopii zapasowej laptopa na różne urządzenia magazynowania oraz lokalizacje, w tym na Acronis Secure Zone, specjalną partycję na dysku twardym. Ponadto ochrona przed kradzieżą lub uszkodzeniem sprzętu dzięki przechowywaniu kopii zapasowych w magazynie online.
Przywracanie lub migracja na inny sprzęt
Dzięki opcjonalnemu narzędziu Acronis Universal Restore można szybko przywracać lub migrować całe systemy, wraz ze wszystkimi aplikacjami, danymi i ustawieniami na inny sprzęt i szybko rozpocząć pracę.
Universal Restore
Odzyskiwanie — po wystąpieniu nieprzewidzianego zdarzenia uszkodzony system można w ciągu kilku minut odzyskać na nowym sprzęcie lub na serwerze wirtualnym.
Migracja — pełen zakres opcji migracji między środowiskami fizycznymi i wirtualnymi na potrzeby odzyskiwania systemu, testowania i do innych celów.
Naprawa rozruchu – ładowanie nowych sterowników dla sprzętu i warstwy HAL pozwalające uruchomić system
Klonowanie i wdrażanie — systemy operacyjne można klonować i wdrażać z zachowaniem pełnej niezależności sprzętowej.
Co zrobić, gdy elementy sprzętowe komputera ulegną awarii lub zajdzie potrzeba ich wymiany? Jak po poważnej awarii przenieść cenne aplikacje i dane do nowego systemu lub na inny sprzęt? Jak szybko przywrócić system po zmianie sprzętu?
Odpowiedzią firmy Acronis na te typowe problemy jest Acronis Universal Restore, czyli w pełni zintegrowany moduł, który przywraca serwery lub stacje robocze na inny sprzęt lub na maszyny wirtualne, udostępniając bardzo elastyczne opcje odzyskiwania danych po awarii i mechanizmy migracji.
Moduł Acronis Universal Restore sprawia, że firma jest przygotowana nawet na najbardziej nieprzewidywalne wydarzenia, a jednocześnie nie musi kupować ani utrzymywać identycznych komputerów zapasowych.
Cały proces zaczyna się w chwili, gdy za pomocą programu Acronis Backup & Recovery tworzony jest specjalny obraz, w którym dane nie są już powiązane z wyposażeniem sprzętowym pierwotnego komputera. Moduł Acronis Universal Restore wczytuje do obrazu sterowniki nowego sprzętu, tak aby obraz pochodzący z wcześniejszej platformy sprzętowej umożliwił bezproblemowe przywrócenie komputera na nowej platformie: wraz z systemem operacyjnym, aplikacjami, danymi i wszystkimi poprzednimi ustawieniami. Procedurę odzyskiwania można wykonać w ciągu kilku minut w istniejącym systemie, w nowym systemie z innym sprzętem lub na serwerze wirtualnym.
W tym celu należy:
- Uruchomić nowy system za pomocą utworzonego nośnika startowego programu Acronis Backup & Recovery 11.5 i z menu wybrać opcję odzyskiwania.
- Wybrać obraz do przywrócenia.
- Moduł Acronis Universal Restore rozpocznie proces przywracania, wykryje sprzęt i zainstaluje odpowiednie sterowniki dla warstwy abstrakcji sprzętowej (HAL).
- W wyniku tych czynności na nowej platformie sprzętowej powstanie idealnie funkcjonujący system.
Maintenance - usługa pozwalająca, przez rok od daty zakupu, na darmowy Upgrade do najnowszej wersji oprogramowania, pobierania nowych kompilacji oraz wsparcia technicznego u producenta.
Maintenance AAS - wsparcie techniczne u producenta od pn do pt w godzinach pracy techników
Maintenance AAP - wsparcie techniczne 24h/dobę 7 dni w tygodniu
Po upływie ważności Maintenance, można wykupić przedłużenie wsparcia technicznego.