Przedmiotem aukcji jest :
Akumulator do UPS Activejet ACP-AK7 12V/7,2Ah
OPIS TECHNICZNY:
|
Kod producenta
|
ACP-AK7
|
Stan |
Fabrycznie nowa |
Możliwość zwrotu |
Do 14 dni |
Gwarancja |
21 miesięcy |
Natychmiastowa wysyłka |
Przy zamówieniu do godziny 14:00 |
Dostępność |
Towar dostępny od ręki |
Przeznaczony do modeli |
Activejet: AJE-424, AJE-626, AJE-1021, AJE-650 LCD, AJE-1200 LCD i inne
|
Pojemność
|
7200 mAh |
Napięcie
|
12 V
|
Waga / Wymiary |
2.1 kg / 93 x 65 x 151 mm |
Informacje dodatkowe
|
BEZOBSŁUGOWY akumulator żelowy (typ:CSB) do UPSów wolnostojących i typu RACK 19" |
Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości, która nie zawsze idzie w parze z najniższą ceną wybierz produkt z tej aukcji.
Activejet jest producentem wysokiej jakości produktów oświetleniowych, tuszów, tonerów,
a także innych materiałów eksploatacyjnych, biurowych i elektronicznych.
Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller na początku roku 2012 ActiveJet to najpopularniejsza
marka alternatywnychatramentów i tonerów w Polsce.
Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom
eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku.
Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały
liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory), czy certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland,
a także prestiżowy tytuł Lidera Marki i trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007, 2008, 2009) przyznawany przez
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC) oraz redakcję Dziennika Gazety Prawnej.
Produkty ActiveJet otrzymując tytuł Złotego Lauru Klienta 2009, 2010, 2011 i 2012 zostały również zwycięzcą
największego w Polsce programu konsumenckiego.
W kolejnych latach do grona tytułów dołączyło godło „Polska Jakość 2011” i tytuł „Top Marka” (2011,2012).
Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.
Nie gwarantujemy iż zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,
gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.
Towar wysyłany jest firmą kurierską UPS i dostarczany w terminie 24 - 48 godzin.
Towar zakupiony do godziny 14.00 wysyłany jest tego samego dnia.
Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym salonie mieszczącym się
w Olsztynie przy ulicy Piłsudskiego 37.
1. Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją producenta wynoszącą minimum 12 miesiące. 2. Na wybrane produkty może obowiązywać gwarancja 12, 24, 36 miesięcy. Wszelkie informacje znajdują się w opisie produktu.
1. Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
2. Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD).
Postanowienia ogólne 1. Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT. 2. Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego. 3. Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz. 4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie. 5. Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro. 6. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
Reklamacje i zwroty 1. Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy. 2. W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą. 3. Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt. Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony. 4. Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.
Klient - Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@ramikom.pl lub telefonicznie +48 510-[zasłonięte]-717. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.
Polityka prywatności Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie ramikom i jest skierowana do Klientów naszej firmy robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Ramikom s.c. ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@ramikom.pl
Dane zbierane podczas rejestracji 1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie. 2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy.
Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Ramikom s.c. 1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie. 2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia. 3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.
Zmiana danych 1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami). 2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.
RAMIKOM s.c.
|