Raty
Raty 10 x 79 PLN - na terenie całego kraju, bez zaświadczeń o zarobkach do kwoty 5000 zł, korzystne oprocentowanie, możliwość pierwszej wpłaty, możliwość wcześniejszej spłaty, możliwość wyboru ilość rat od 3 do 36.
Opis produktu
Acoustic Zen El Nino 1,8 m - przewód zasilający
Ten zielony klejnot, to duma firmy Acoustic Zen. El Nino prezentuje poziom jakosci nieosiągalny do tej pory przez żaden inny kabel w tym przedziale cenowym. Przewodnikiem jest tutaj miedź Zero Crystal o czystości 6N. Izolator, to materiał w specyfikacji CL3 i FT4. Zastosowana została również budowa w geometrii Constant Air - Twist. Podobnie jak w przypadku wyższego modelu - Tsunami - El Nino jest podwójnie ekranowany, aby jak najbardziej zabezpieczyć prad przed zakłóceniami EM i RF. Powierzchnia przekroju przewodnika wynosi 3.31mm2. Wystarcza to w zupełności do zasilenia przedwzmacniaczy, odtwarzaczy, transportów, przetworników C/A jak i wzmaniaczy o niezbyt wysokich mocach.
Dane techniczne:
• Przewodnik z miedzi 6N Zero Crystal o powierzchni przekroju 3.31mm2 (12AWG)
• Podwójne ekranowanie
• Wtyczki z miedzi Zero Crystal
• Technologia Constant Air Twist
• Izolacja CL3 i FT4
Dystrybucja
Sprzedajemy sprzęt pochodzący wyłącznie od polskich dystrybutorów.
Sprzęt elektroniczny, oferowany na polskim rynku przez autoryzowanych sprzedawców wyposażony jest zawsze w karty gwarancyjne oraz polskie instrukcje obsługi. Tylko takie produkty zabezpieczone są pełną gwarancją na terenie Polski. Pamiętaj - karta gwarancyjna jest ważna wyłącznie wraz z dowodem zakupu.
Bezpieczeństwo
Komentarze
Potwierdzeniem wiarygodności sprzedawcy są również komentarze. Sprawdź je wysyłając maile do kilku wybranych allegrowiczów, którzy w ostatnim czasie dokonywali zakupy
u potencjalnego sprzedawcy z prośbą o kontakt i opis przebiegu transakcji.
Gwarancja i dowód zakupu
Upewnij się, czy sprzedający dostarcza gwarancję. Zwróć uwagę na to, kto jest gwarantem. Powinien nim być producent (w przypadku towarów produkowanych w Polsce) bądź oficjalny dystrybutor (w przypadku towarów produkowanych za granicą). Zweryfikuj dane dotyczące gwaranta prosząc o nazwę i telefon, a później sprawdź, czy te dane zgadzają się
z informacjami podawanymi przez producenta/dystrybutora. Sprawdź dane dotyczące ew. punktu serwisowego - wyłącznie autoryzowana sieć serwisów zapewni Ci rzetelną naprawę/wymianę sprzętu i pewność, że Twój sprzęt po wysłaniu do serwisu nie "zniknie". Posiadamy pełną wiedzę na temat firm uprawnionych do dystrybucji sprzętu w Polsce - proszę nas pytać nawet jeśli nie zamierzają Państwo dokonywać u nas zakupów. Nie daj się skusić dowodem zakupu w postaci "faktury". Osobie fizycznej sprzedający powinien wydać paragon fiskalny. Przed wystawieniem faktury poproś sprzedającego o przedstawienie numerów: NIP i REGON. Sprawdź, czy podmiot ten jest zarejestrowany przez odpowiedni organ administracji samorządowej (EDG) lub sąd gospodarczy (KRS).
Zalicytujesz - co dalej?
Realizacja
Po zakończeniu aukcji otrzymasz od nas maila w sprawie realizacji transakcji. Jeżeli zależy Ci na innej formie finalizacji transakcji niż to wynika z opisu na Allegro lub otrzymanej wiadomości - napisz do nas [zasłonięte]@fusic.pl Pamiętaj! Pisz zawsze ze swojego konta na allegro korzystając z odpowiedniego formularza (kliknij link z adresem e-mail
w opisie aukcji lub skorzystaj z opcji „Zadaj pytanie Sprzedającemu”. Pisząc wiadomość zawsze podawaj swój nick oraz numer aukcji, w sprawie której piszesz.
Dostawa
Przedmioty o wartości poniżej 200pln wysyłamy zawsze korzystając z usług Poczty Polskiej. O kosztach przesyłki w innych przypadkach informujemy kupującego odrębnie. Korzystamy z usług firmy kurierskiej „Siódemka” (przesyłki ubezpieczone o podanej wartości i z opisem zawartości).
Adres
Pamiętaj! Sprzęt wysyłamy na adres podany na Allegro - jeśli nie jest właściwy... zmień go. Jeżeli zależy Ci na przesyłce pod inny adres - żądać tego możesz wysyłając maila WYŁĄCZNIE z własnego konta na Allegro (pamiętaj o nick'u i numerze aukcji).
Komentarze
Zawsze otrzymasz po wysłaniu towaru wiadomość od nas oraz komentarz. Nie wystawiamy komentarzy negatywnych "w odwecie". Jeśli Ty dotrzymałeś warunków transakcji,
a z naszej obsługi nie będziesz zadowolony - wystaw właściwy komentarz. My odpowiemy komentarzem stosownym do przebiegu transakcji części, za którą Ty jesteś odpowiedzialny.
Do komentarzy negatywnych odnosimy się wyłącznie udzielając odpowiedzi na nie.
Dlaczego u nas?
sprzęt pochodzi bezpo- średnio od dystrybutora lub producenta
na wszystkie artykuły zakupione u nas otrzymacie Państwo gwarancję (24 mc.)
do każdego produktu dołączamy paragon lub (na życzenie) fakturę
dostawa do klienta w terminie nie przekraczającym 7 dni
możliwość zakupu na raty (3-24, również tzw. 3x0)
dostawa "pod drzwi" pocztą lub kurierem
możliwość odbioru osobi- stego w naszej siedzibie
inne argumenty? prze- czytaj uważnie całość opisu oraz stronę O nas