Salon audio-video Q21 Pabianice, zapraszamy:
- jeden z największych i najlepiej wyposażonych niezależnych specjalistycznych salonów audio-video w Polsce
- największy asortyment sprzętu audio hi-fi oraz przede wszystkim hi-end dostępny od ręki, prezentowany na ogromnej powierzchni (całkowita powierzchnia obiektu prawie 400m2)
- pełen komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów za sprawą prywatnego, strzeżonego i dostępnego tylko dla gości salonu parkingu na ponad 20 samochodów
- dwie wygodne sale odsłuchowe, dające możliwość porównania poszczególnych konfiguracji systemów podczas bezpłatnych odsłuchów
- kompetentny personel, składający się ze specjalistów branży audio
- dodatkowe usługi, gwarantujące najwyższa możliwą jakość i przyjemność zakupów (indywidualne prezentacje także w domu Klienta, montaż i konfiguracja systemu, projekty) wykonywane na terenie całej Polski
- cykliczne prezentacje najciekawszych dostępnych na rynku urządzeń audio
Opis produktu:
Gramofon Acoustic Signature Thunder. Gramofon bez ramienia i wkładki.
Gwarantujemy indywidualne odsłuchy w naszym salonie a także w Państwa domu, oceniając jakość brzmienia urządzenia wpiętego w konkretny system audio.
Dodatkowe informacje:
Serdecznie zapraszamy Państwa do salonu Q21 na prezentację i odbiór osobisty sprzętu. Gwarantujemy komfortowe warunki odsłuchu oraz fachową pomoc w doborze optymalnej konfiguracji.
Specyfikacja produktu:
Niemiecka firma Acoustic Signature wytwarzająca najwyższej jakości gramofony opiera swoją produkcję na zaawansowanej technologii, połączonej z drobiazgową precyzją wykonania. Każdy model gramofonu wytwarzany jest w macierzystej fabryce. Wszystkie gramofony wyposażone są w samosmarujące się łożysko z materiału o nazwie „Tidorfolon”, na które producent udziela gwarancji 10 lat. Kulki łożyska wykonane są z metalu, z którego wykonuje się głowice najlepszych wierteł do wiercenia betonu, czyli z węglika wolframu, materiału o największej twardości spośród stopów metali, natomiast gniazdo wykonano ze stopu stali z dodatkiem wanadu i tytanu. Dzięki masywnej i precyzyjnej konstrukcji każdy z gramofonów z nawiązką spełnia wszystkie pokładane w nim oczekiwania, i to w każdej dziedzinie. Zakup gramofonu Acoustic Signature może się okazać najlepszą inwestycją długoterminową w high-endowe źródło dźwięku. Talerz każdego gramofonu wykonany jest z miękkiego stopu aluminium, co optymalizuje jego rezonans okresowy. Talerz ma w każdym modelu dużą masę obrotową i dzięki temu jest bardzo stabilny – odporny na nierównomierność prędkości obrotowej. Od spodu każdego talerza przyklejany jest dodatkowo materiał tłumiący wibracje. Talerze modeli Storm, Calypso, Thunder i Ascona skonstruowane są ponadto przy użyciu tzw. Silencer Plates, które eliminują szum talerza i wibracje we wszystkich częstotliwościach, zwłaszcza w zakresie 400 - 6000 Hz. Silencery mają postać ciężkich, mosiężnych krążków umieszczonych w okrągłych otworach wykonanych w talerzu. Otwory, w których tkwią, maja tolerancję mniejszą niż 0,01 mm, dzięki czemu dopasowanie jest idealne. Silencery jako integralna część talerza absorbują wszystkie wibracje, dzięki czemu talerz pozostaje bezwładny i wolny od rezonansów. Od modelu Manfred wzwyż silnik napędzający talerz umieszczony jest poza podstawą, w masywnej oddzielnej obudowie cylindrycznej, a siła napędowa przenoszona jest do talerza za pomocą gumowego paska. Silnik ma własny układ stabilizacji napięcia o nazwie Alpha. Napędzany jest prądem przemiennym, ale zanim otrzyma napięcie 24 V, jest ono jako prąd przemienny zmniejszane z 230 V do 36 V. Dopiero 36 V napięcie prądu przemiennego jest zamieniane na prąd stały, a ten na 24 V prąd przemienny o idealnej sinusoidzie.
Gramofon Acoustic Signature Thunder Thunder to pierwszy model, w którym użyto rewolucyjnej koncepcji „Silencer Platter 3”, która stanowi ogromny postęp w dziedzinie konstruowania gramofonów. Thunder stworzony jest po to, by pięknie brzmieć, dlatego przewyższa pod tym względem gramofony niejednokrotnie znacznie droższe. Bazę gramofonu stanowi 70 mm chassis z litego aluminium, do którego montuje się ramię (lub — na zamówienie — ramiona). W jednym gramofonie można zamontować maksymalnie 3 ramiona dziewięcio- lub dwunastocalowe. Talerz o grubości 50 mm obracany jest za pomocą umieszczonego poza obudową silnika, którego zasilanie kontrolowane jest przez doskonałą elektronikę AlphaDIG. Baza sprawia, że gramofon jest całkowicie stabilny. Chociaż projektantom Thundera przede wszystkim chodziło o jakość dźwięku, gramofon wygląda przy okazji atrakcyjnie i nowocześnie. 50 mm talerz z litego aluminium zawiera wkładki — Silencery. Aluminium jest bardzo miękkie, w celu optymalizacji rezonansu okresowego. Spodnia strona talerza pokryta jest materiałem redukującym wibracje, dzięki czemu są one bardzo szybko wygaszane. Cel zastosowania Silencerów jest jasny: eliminacja zniekształceń mechanicznych i pochodzących z powietrza, zwiększenie masy obrotowej. 24 Silencery znajdują się w okrągłych otworach wykonanych w talerzu. Otwory, w których tkwią, maja tolerancję mniejszą niż 0,01 mm, dzięki czemu dopasowanie jest idealne. Mosiężne wkładki rozmieszczone są z perfekcyjną symetrią względem środka talerza. Jako integralna część talerza absorbują wszystkie wibracje, dzięki czemu talerz pozostaje bezwładny i wolny od rezonansów. Eliminują szum talerza i wibracje we wszystkich częstotliwościach, zwłaszcza w zakresie 400 – 6000 Hz. Ze względu na idealne dopasowanie Silencery są integralną częścią gramofonu, absorbującą wszelkie wibracje. Konstruktorzy Thundera podjęli wszelkie możliwe działania, aby stworzyć produkt doskonały. Łożysko jest sercem każdego gramofonu, dlatego firma Acoustic Signature stworzyła łożysko o idealnym dopasowaniu i niewielkiej sile tarcia, które zachowuje swoje stabilne właściwości przez długi czas. Łożysko wykonane jest ze specjalnie utwardzanej i polerowanej stali, z ekstremalnie twardą kulką z węglika wolframu w swojej podstawie. Osłona łożyska zawiera perfekcyjnie dopasowane w wysokiej temperaturze samosmarujące się wkładki z brązu, dlatego ten element gramofonu nie wymaga konserwacji. W podstawie łożyska znajduje się opracowany przez Acoustic Signature materiał Tridorfolon. Żadne z łożysk niemieckiej firmy nie wymaga oliwienia — działają „na sucho”. Zewnętrzny silnik gramofonu sterowany jest własną elektroniką, która nosi nazwę AlphaDIG. Jest to całkowicie nowa konstrukcja, w której użyto technologii kwarcowej i w pełni cyfrowych stopni wyjściowych. Kwarcowy układ DSP przekształca prąd przemienny na stały, a następnie wytwarza idealną sinusoidę prądu przemiennego o doskonale stabilnym napięciu 24 V, którym napędzany jest silnik. Dzięki stabilności napięcia obroty talerza są doskonale równomierne. Zasilanie silnika jest odporne na negatywne efekty wahań napięcia w gniazdku i zakłóceń generowanych przez urządzenia gospodarstwa domowego. Talerze montażowe w bazie gramofonu są wymienne i umożliwiają montaż maksymalnie trzech dowolnych ramion. Trzy regulowane nóżki umożliwiają dokładne wypoziomowanie gramofonu. Ciężki talerz (i jego bezwładność) jest integralną częścią koncepcji budowy tego gramofonu. Bardzo mała siła tarcia, doskonała kontrola silnika i duża bezwładność talerza zapewniają idealną synchronizację i najlepszy dźwięk. Najwyższa niemiecka precyzja wykonania sprawia, że na tym gramofonie można polegać. Każdy Thunder jest identyczny, dzięki temu, że prawie każda jego część powstaje przy udziale sterowanych komputerowo precyzyjnych maszyn.
Hi-Fi News 11/2011 - recenzja gramofonu Thunder
Dzięki pionierskim wynalazcom w dziedzinie motoryzacji, takim jak Rudolf Diesel, czy Karl Benz, niemiecka inżynieria zdobyła sobie uznanie za jakość i innowacyjność. Te cechy dotyczą również przemysłu audio, gdzie marki takie jak Elac, czy T+A niosą dumnie niemiecką flagę od dziesiecioleci, wytyczając szlaki dla nowicjuszy takich jak Acoustic Signature. Ta ostatnia firma jest już poważnym graczem w lidze producentów gramofonów wysokiej klasy. Nowy Thunder posiada wiele cech przełomowej Ascony (kosztującej ponad 10 tys. funtów). Podobnie jak wszystkie modele z portfolio Acoustic Signature, w walce z niechcianymi zewnętrznymi wibracjami docierającymi do powierzchni talerza Thunder polega raczej na masie, niż na zawieszeniu. Czytelnicy pamiętają, że Acoustic Signature Barzetti (06/2011) przy swojej wadze 14 kg też nie był maleństwem, a jednak w swojej rodzinie jest niemowlęciem. Podstawy tańszych modeli, podobnie jak w Barzettiw wykonane są z materiałów innych niż aluminium, np. z drewna w Manfredzie (1.699 funtów), czy ze szkła w Crystalu (3.396 funtów). Na drugim końcu skali cenowej Ascona, Thunder i Storm mają bazy wykonane z tego samego materiału, co talerze, czyli z Duraluminu, który jest mocniejszy, niż standardowe aluminium.
Łagodny olbrzym Gramofon dotarł do mnie wyposażony w ramię SME Series V, do którego zamocowałem wkładkę Benz Micro ACE MC. Scena dźwiękowa tworzona przez Thundera jest po prostu olbrzymia. Rozpocząłem od płyty Donalda Fagena „The Nightfly” z 1982 roku. Thunder momentalnie zmienił mój sposób postrzegania ścian w pokoju, przesuwając je pozornie o kilka stóp na zewnątrz. Jakość Thundera nie polega jednak na samym rozmiarze obrazu dźwiękowego, który maluje, lecz na sposobie w jaki pozwala muzyce, by ten pejzaż wypełniła. Dźwięki i instrumenty są równomiernie rozmieszczone i każdy z nich może swobodnie oddychać. Żaden z nich nie musi walczyć o przestrzeń. „You Can’t Always Get What You Want” Rolling Stonesów z albumu „Let It Bleed” [Decca SKL 5025] z 1969 roku jest utworem kończącym stronę płyty i być może dlatego na wielu gramofonach przechodzi on od rytmicznej prostoty do zagubienia i nadmiernego zagęszczenia dźwięku. Klawisze, talerze i gitara wydają się walczyć ze sobą, w czasie, gdy piosenka zmierza ku swojemu nastrojowemu zakończeniu. Odsłuch tego kawałka na Thunderze to już zupełnie inna historia: gramofon wydawał się trzymać każdego muzyka żelazną pięścią za ramię, delikatnie ustawiając go w pustej przestrzeni i pozwalając detalom każdego instrumentu wypływać do przodu, co budowało kulminację utworu, która wywołuje u mnie nic innego, jak tylko euforię. Acoustic Signature prezentuje szczegóły jak mało który gramofon spośród tych, które słuchałem, a jednak nie wypycha dźwięku do przodu. Rzadko miałem do czynienia ze sprzętem hi-fi, który osiąga taki stopień szczegółowości, a jednocześnie pozostaje wystarczająco łagodny, by pozwolić słuchaczowi cieszyć się muzyką. W czasie odsłuchu albumu Fagena były na przykład takie elementy utworów, które sprawiały, że siedziałem wyprostowany — nie dlatego, że były wypchnięte do przodu, ale raczej dlatego, że Thunder wyciągał je na zewnątrz, pozwalając na usłyszenie i docenienie ich wkładu w nagranie, bez zaciemnienia przez głośniejsze instrumenty. Precyzyjnie ujęta gitara w prawym kanale „Green Flower Street” zajmowała tyle miejsca ile powinna, nadając utworowi subtelnego funkowego rytmu. Na debiutanckim albumie Great Lake Smimmers z 2003 roku [Fargo FR21196], nagranym w opuszczonym silosie zbożowym, na niektórych systemach słychać jakiś nieznośny syk w tle. Thunder jest jednak bliższy prawdy. W utworach takich jak „This Is Not Like Home” wyraźnie słychać, że rzekomy syk, to gra świerszczy i inne podobne odgłosy letniego wieczoru spędzanego w tak nietypowym miejscu. Prawidłowo odtworzone sprawiają, że album zyskuje otoczkę melancholii.
Prawdziwy rozmach Na albumie Chrisa Rea „Auberge” z 1991 roku [Eastwest 9[zasłonięte]031-730-1] Thunder dodał upragnioną kroplę miodu do wokalu pana Rea, który może brzmieć trochę sucho na słabszych systemach. Delikatnie śpiewane intro do „Heaven” bogate jest w czekoladowe tekstury, prawie jak u Barry’ego White’a. Ponieważ gramofon jest niezwykle ciężki, spodziewałem się dużej ilości basu, który oczywiście tu jest, ale Acoustic Signature nie pozwala muzyce na pławienie się w niskich rejestrach. Zamiast tego bas jest zwinny, gibki, świetnie kontrolowany i ma prawdziwy rozmach. Każda nuta kontrabasu na płycie Sinatry „On the Road to Mandalay” [Capitol SY-4528] wyszarpywana była z młodzieńczą werwą. Podobnie było na płycie Chrisa Rea — Thunder sprawiał, że pochody basowe na „And You My Love” stworzyły podstawę utworu i były wyraźnie słyszalne jako tło wokalu, podnosząc nastrój piosenki poprzez zmiany tempa i nastroju. Thunder posiadł rzadką umiejętność traktowania każdego longplaya, który zasługuje na to, by spocząć na jego skórzanej macie z takim samym szacunkiem, pomimo moich usilnych prób, żeby wytrącić go z równowagi. Wysokie tony były przejrzyste, gładkie i błyszczące. W szczególny podziw wprawiło mnie to, w jaki sposób gramofon traktował instrumenty dęte na albumie Sinatry. Nawet na najcieplejszych systemach sekcja dęta może brzmieć ostro przy dużych poziomach głośności. Thunderowi udało się w jakiś sposób zamienić ból uszu w ekscytację. Ku mojemu zaskoczeniu złapałem się na tym, że robię coraz głośniej, zamiast ciszej.
Dostępna kolorystyka:
Gramofon oferowany jest w kolorze srebrnym.
Warunki gwarancji i dystrybucja:
Sprzęt marki Acoustic Signature objęty jest gwarancją: 24 miesiące door-to-door, realizowaną w systemie door-to-door przez autoryzowany centralny serwis - polska dystrybucja.
Bezpieczeństwo i zasady zakupów:
Bezpieczeństwo: Dla Państwa bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy wszystkie możliwe systemy, gwarantujące sprawne i wygodne dokonanie zakupu.
Dostawa: Każdy produkt znajdujący się w naszej ofercie może zostać odebrany osobiście w salonie mieszczącym się w Pabianicach, ul. Reymonta 12. Płatność za przedmiot może zostać dokonana także przy odbiorze. W przypadku dostaw, realizacja odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej (także umożliwiamy wszelkie sposoby płatności czyli przedpłata, płatność allegro oraz pobranie przez kuriera przy odbiorze). Przy wybranych produktach natomiast gwarantujemy dostawę osobistą na terenie całej Polski przez pracownika naszego salonu (stosowna informacja znajduje się w dziale "Dodatkowe informacje").
Raty: Umożliwiamy zakup ratalny także "na odległość". Wszelkie szczegóły takiej fory zakupu uzyskacie Państwo pod nr telefonów salonu.
Gwarancja i dystrybucja: Wszystkie produkty w ofercie salonu Q21 pochodzą wyłącznie od polskich dystrybutorów, objęte są ogólnopolskimi gwarancjami. Każdy zakup poparty jest dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
Realizacja zakupu: Po dokonaniu zakupu prosimy o przesłanie informacji mailowej, zawierającej sposób odbioru (dostawa czy odbiór osobisty), sposób dokonania płatności oraz potwierdzenie ewentualnego adresu dostawy. Realizacja wysyłki lub możliwość odbioru osobistego w przypadku płatności przelewem jest możliwa po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy.
Komentarze: Jako pierwszy komentarz wystawia nasz Klient a następnie my. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, wątpliwości bardzo prosimy o kontakt z naszym salonem, zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów z dokonanych zakupów.
|
Siedziba firmy i salon:
Pabianice, ul. Reymonta 12 Infolinia: 0 801 [zasłonięte] 158 Tel. (42)[zasłonięte]213 01 e-mail: [zasłonięte]@q21.pl
Bezpośredni kontakt:
Marcin (kino domowe, stereo, logistyka) tel. (42)[zasłonięte]213 01 mob. 605 [zasłonięte] 290 Nr Gadu-Gadu[zasłonięte]56895
Bartek
(stereo, hi-end) tel. (42)[zasłonięte]213 01 mob. 605 [zasłonięte] 290 Nr Gadu-Gadu 13[zasłonięte]648
Paweł
(kino domowe, logistyka) tel. (42)[zasłonięte]213 01 mob. 605 [zasłonięte] 290 Nr Gadu-Gadu 38[zasłonięte]646
Rafał
(stereo, hi-end, kino domowe) tel. (42)[zasłonięte]213 01 mob. 605 [zasłonięte] 290 Nr Gadu-Gadu[zasłonięte]91569
Jacek
(B2B) tel. (42)[zasłonięte]213 01 mob. 605 [zasłonięte] 290 Nr Gadu-Gadu[zasłonięte]97792
Księgowość tel. (42)[zasłonięte]213 01
Pełne dane firmy:
F.H. TECHNOTRONIK Andrzej Lesień i S-ka Sp.J. 95-200 Pabianice ul. Reymonta 12 NIP:[zasłonięte]731-17-117
Galeria zdjęć:
|